Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 16.09.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Volkkarin ikkunat on jo ihan huurussa,puhuvat.
Ivan Hjuuru, kakkosvahti Leppävaaran Sisussa. Kova jätkä.
hulluseon

hulluseon 16.09.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Game Stopista hajen sitten perjantai-iltapäivällä. ^( aamulla heti kun ovet aukiaa)^
Et vie sitä minun peliä!!!
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2011 in PPPP

Pottae wrote: Kehä 3 + motari, VILTTU TÄTÄ RUUHKAN MÄÄRÄÄ.. Onneks on viihdettä ruudulla :p
Volkkarin ikkunat on jo ihan huurussa,puhuvat.
Pottae

Pottae 16.09.2011 in PPPP

Kehä 3 + motari, VILTTU TÄTÄ RUUHKAN MÄÄRÄÄ.. Onneks on viihdettä ruudulla :p
TehBigBunny

TehBigBunny 16.09.2011 in Forza 4

Game Stopista hajen sitten perjantai-iltapäivällä. ^( aamulla heti kun ovet aukiaa)^
Mace

Mace 16.09.2011 in Forza 4

Nyt alko jänskättään vähä että tuleeko perjantaiks.. saa luvan tulla taikka... taikka... ei sitten tule. ^^ Taitaa olla paljolti kiinni myös siitä että misää asuu, tästä lähin on 90km päässä Tampere.
Ac3Way

Ac3Way 16.09.2011 in Forza 4

djrunkkari wrote: verkkokauppa.comista ei ainakaan kannata tilata jos haluaa pelin julkaisupäiväksi
Joka kerta on itselleni tullut julkaisupäiväksi. 8 peliä olen yhteensä sieltä ennakkotilannut.
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2011 in Forza 4

verkkokauppa.comista ei ainakaan kannata tilata jos haluaa pelin julkaisupäiväksi
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2011 in Nyt soi?

Skrillex - First Of The Year (Equinox)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 16.09.2011 in Yleinen keskustelu autoista

"Mercedes-Benz C-Class Coupe DTM AMG OMG":http://www.autoblog.com/2011/09/15/mercedes-benz-c-class-coupe-dtm-amg-frankfurt-2011/
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2011 in Forza 4

Joo itekki ainakin neljän pelin kanssa käyny se, että lähetys ei saavu perjantaina (eli julkaisupäivänä) ni sit on joutunu kärvistelemään koko viikonlopun kattellessa ku muut pelaa ja sit viel maanantain koulupäivä:S Mut ihan vink vink, että discshopista ainaki mulla AINA tullu ennakkotilauspelit päivän ennen oikeaa julkaisupäivää:D toisaalta toi tais olla aika kallis siellä:S
savulohi

savulohi 16.09.2011 in Ei mulla muuta

Basisti, sanovat. ^Tshihihih^ Mie muistan teininä nuokkarin pändi-illan jossa oltiin vetämässä ja yhen pumpun basisti laitto kolmannen piisin jälkeen vahvarinsa päälle. :) Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 16.09.2011 in Forza 4

Mie oon vähän panttaillu just tuon pe-julkaisun takia ennakkotilausta ja saattaa ollakin että kipasen ihan kaupasta sillon, ei ole nimittäin hyvä jos menee maanantaille/tiistaille.
RauhaMees

RauhaMees 16.09.2011 in Forza 4

Schimanski76 wrote: Sieltä miekin tilasin LCE:n. Voi sitä huuvvon määrää,jos peli ei ole Tampesterissa julkaisupäivänä. Ei mitään kokemusta Kikantin verkkokaupan toiminnasta miullakaan.
Mul on aina tullu myöhäs tuolta verkkokaupasta. Ei ole hyvä tämä gigantti. Mutt jos ny tällä kertaa teillä tapahtuis ihme.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 16.09.2011 in Forza 4

Schimanski76 wrote: Voi sitä huuvvon määrää,jos peli ei ole Tampesterissa julkaisupäivänä.
Persjantai on kyllä huono julkkaripäivä, kun joutuu mahdollisesti kärvistelemään viikonlopun seuraillen muiden ensikokemuksia. Jos julkaisu on esim. keskiviikkona, niin ei silloin isommin haittaa, jos peli saapuu vasta perjantaina. Arkena tämmöinen työmyyrä kun ei kuitenkaan ehdi juuri pelailemaan tai oleilemaan netissä...
warcryFIN

warcryFIN 16.09.2011 in Forza 4

Jos nyt järjellä ajattelee tuota pelin kokoa, niin xboxin dvd:lle menee tavaraa n. 8gt ( dual-layer). Joten aivan maksimissaan peli tulee tuosta laskettuna viemään 16gt. Mutta näinhän ei tietenkään ole. Jos nyt nopeasti lasketaan, niin ensimmäinen levy on samankokoinen kuin forza 3:ssa. Uusia autoja ei ole montaa tullut lisää, ja ratojakin on suurinpiirtein sama määrä, ehkä jopa vähemmän, jos lasketaan nuo karsitut ( positano full, new york jne.) mukaan. Joten peli tullee viemään kovolta suurin piirtein saman verran tilaa kuin forza 3, gigan heitolla ehkä. Uusi graafinen asu ei liene verota tilaa juurikaan, ja uskoisin pelin olevan paremmin pakattu. Tämä nyt näin järkiperäisenä ajatteluna ( väärässä olen kuitenkin).
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2011 in Ei mulla muuta

Meijän sähkömiäs Jimmy. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/afraid-of-electric-shock.jpg! EMM
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2011 in Forza 4

TeroKortelainen wrote: ... naputtelin just tilauksen LCE-versiosta Gigantin verkkokaupasta tuolla 59,95 € hinnalla... En oo kyllä koskaan ennen tuolta mitään tilannut, joten niillä on nyt heti näytön paikka :)
Sieltä miekin tilasin LCE:n. Voi sitä huuvvon määrää,jos peli ei ole Tampesterissa julkaisupäivänä. Ei mitään kokemusta Kikantin verkkokaupan toiminnasta miullakaan.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.09.2011 in Ei mulla muuta

Olen ihmetelly tässä yli vuoden, että miksi vahvarista kuuluu pikkuinen poksahdus/napsahdus, kun koskee koskee basson johkin metalliosaan (kieleen ym.). Tiesin että maadotusongelmahan se on mutta nyt muistin, että meillähän ei ole missään nykysessä ja edellisessä asunnossa ollut maadotettuja pistorasioita. Eipä enää poksunu kun pisti maadoitettuun rasiaan keittiöön. Se vaan että vähän turhaan eilen juottelein parit johdot uudestaan. No tulihan ainakin uusittua kolvaukset. Tyhmää kun sähköä opiskelevana tajusin että maadoitan joka kerta koskemisellani basson mutta en tajunnut tarkistaa millaset pistorasiat meillä on. Johtuu kyllä varmaan osittain että nykyään kaikki rasiat tehdään maadoitettuna ja niin myös koulun harjotuksissakin. Ei mulla muuta.
Pottae

Pottae 16.09.2011 in Forza 4

Mun VR6!!! ♥