Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 08.09.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Venäjä menee menojaan koripallossa. Vipo neljännes jäljellä,tilanne 59-38.
_"Kovaa on koulu Suomelle juuri nyt. Ylivoima on ylivoimaa, ja ilmenee koripallossa kenties karuimmalla tavalla kaikki pallopelit mukaan lukien."_
Schimanski76

Schimanski76 08.09.2011 in PPPP

Venäjä menee menojaan koripallossa. Vipo neljännes jäljellä,tilanne 59-38.
Finski fani

Finski fani 08.09.2011 in PPPP

"Tuommonen netissä pelattava korttilautapeli. Mukavaa ajanvietettä. Kannattaa kokeilla!":http://www.cabalsgame.com/play15.php
Mace

Mace 08.09.2011 in Forza 4

El PiNk DeViL wrote: Näyttää vaan surkeelta toi savu..
Jos lopullinen tms, nii melko jotenkin.. outo. E: Mutta ei GT:ssä sen parempi, meinaan se näyttää huvittavalta kun auto on savun keskellä, tulee sellasta rösösyyttä että oksa pois, tossa ei tullu sellasta.
Pottae

Pottae 08.09.2011 in Forza 4

Joo en osta, perun ennakkotilauksen.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.09.2011 in Forza 4

Näyttää vaan surkeelta toi savu..
Mace

"Smoking..? Much smoking?":http://www.youtube.com/watch?v=lRwo1YFnfYw "1.43":http://www.youtube.com/watch?v=i3DAsXRpQCY
FINBULLET

FINBULLET 08.09.2011 in Oma kulkineesi

IL3 wrote: Vois olla kaks miittiä; PohjoistenPoikienPippalot ja EtelänEpelienEtkot.
Mä tuun mun polkupyörällä.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.09.2011 in Forza 4

Demosta tuloo sitten heti TBB Track Attack. Heti.
Mace

Demon luultavasti lataan, mutta toisaalta en haluaisi pelata 4:sta vasta kuin se on julkastu ja sen olen ostanut... mutta luultavasti en voi vastustaa.
Schimanski76

Schimanski76 08.09.2011 in Forza 4

djrunkkari wrote: Tuleekohan demoa :)
Vahva veikkaus.Tulee. Saatte antaa huuvvot,jos ei tule.
kurppak

kurppak 08.09.2011 in Oma kulkineesi

Harmi, että noiden 5x100 jaolla olevien vanteiden markkinat on melkosen surkastuneet (ainakin käytettyjen puolella). Nimim. 5x100 17x7.5/8 ja 17x8.5/9 kokoluokkaa olevat vanteet hakusessa.
savulohi

savulohi 08.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Minä ootan jopa mestaruutta tuohon naapurin Hippokselle. Paketti on sulanu parissa pleijareissa perässä juoksemiseen, mutta RD on onneks heränny ja pistäny pelitavan uusiksi. Tuo porukka tulee olemaan kiekollisena todella vaarallinen ja siihen päälle jo edellisinä kausina selkäytimiin hakattu aktiivinen karvaus- ja puolustuspeli. Kahtokaa vaikka: Maalivahdit
# 31 - Riku Helenius
# 32 - Joni Myllykoski
Puolustajat
# 3 - Antti Jaatinen
# 6 - Kalle Koskinen
# 7 - Harri Ilvonen
# 18 - Yohann Auvitu
# 44 - Sami Vatanen
# 47 - Arto Laatikainen
# 51 - Kristian Näkyvä
# 64 - Olli Malmivaara
Hyökkääjät
# 11 - Eric Perrin
# 12 - Jani Tuppurainen
# 13 - Filip Riska
# 15 - Juha-Pekka Hytönen
# 17 - Jari Jääskeläinen
# 21 - Antti Jaatinen
# 23 - Ossi Louhivaara
# 24 - Turo Asplund
# 28 - Miika Lahti
# 29 - Jonne Virtanen
# 39 - Olli Sipiläinen
# 41 - Antti Pihlström
# 49 - Tuomas Pihlman
# 82 - Harri Pesonen

Runko ennallaan ja pari hyvää täsmähankintaa, mm. Pihlmanin paluu.
teemu1337

teemu1337 08.09.2011 in Forza 4

Level five manufacturer affinity takes about 30 minutes of racing. It gives you 100 percent part discounts (except on wheels, swaps, and body kits). This allows you to experiment with different part combinations without putting money on the line. Rather than five levels per car, we now have 50 levels per manufacturer. We used logged community data from Forza 3 to set the Affinity level milestone. Our target was to have less than one percent of our players have any manufacturer up to level 50 within 24 months.
Player Card bragging rights: The Forza player card includes several Badge and Title options tied to car affinity, World Tour completion, and of course player leveling. The player card also displays your current player level as a numeric value. This gives you bragging rights. You should expect to find lots of players in the level 20-30 range. By contrast, a hardcore Forza fan should be in the level 50-75 range. Someone above level 100 has put in some serious time. I don’t expect to see a player level that high for many months.
You can unlock all of the events in just a few hours. Classes B and A unlock at level 5 (very quickly). Classes S and R3 unlock at level 10. Finally, classes R2 and R1 unlock at level 15
Forza Motorsport 4 will feature 500 premium cars on Disc 1 and 2. It’s roughly 300 cars on Disc 1 and 200 cars on Disc 2. There are approximately 320 cars carried over and updated from Forza 3 as well as approximately 90 cars carried over and updated from Forza 3 DLC. The remaining 90 are so cars are new to Forza 4.
Car Gift Options per level: In Forza 3, every time you hit a level, we gave you a gift car. In Forza 4, we give you a choice between several gift cars at every level up to level 50. From level 50 to 150, we give you a large credit bonus (from 100,000CR to 350,000CR, based on level).
Siinä muutama mielenkiintoinen quote tuolta konepellin alta. Kaikkihan nämä sieltä tietysti itsekkin löytää, mutta ajattelin että täältä ne voisi löytyä vähän helpommin. ^Kiitos ja anteex.^
RauhaMees

RauhaMees 08.09.2011 in Forza 4

nissanissa on varmaa mulla eka ilmaset osat :)
teemu1337

teemu1337 08.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

ariko wrote: Runkosarja 1. JYP 2. Jokerit 3. IFK 4. Lukko 5. KalPa 6. Pelicans 7. Ässät 8. Kärpät 9. HPK 10. TPS 11. Ilves 12. Blues 13. Tappara 14. SaiPa Näillä mennään
Korjasin listaa tarpeellikseksi katsomallani tavalla ;) e/ Joo täällä mä sitten huutelen koko kauden ajan. Toivottavasti tulee tiukka ja tasainen kausi. ^tiätysti ne pleijarit vois mennä tällä kertaa vähän toisin, vaikka olikin mukavan tiukkaa ja hyvää vääntöä :D^
Schimanski76

Schimanski76 08.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Saipa otti muuten eilen kauden ensimmäisen voiton! 4-2! ^Mikkelin Jukureista,tsihihihhiih^ Huomenna vastaan Kalapa!
ariko

ariko 08.09.2011 in PPPP

Äiti pojastaan pappia toivoi poika lauloi, lauloi ja joi Äiti toivoi, poika joi...
IL3

IL3 08.09.2011 in Oma kulkineesi

Arkk1Enkel1 wrote: ... mua kun ei vois vähempää kiinnostaa mitä porukka täällä on mieltä musta!
Mummielestä säoot ihan kiva :) (Siis tän kuvan mukaan minkä susta oon täällä saanu) @ThöMuddis; Joo, sen Boran olisin merkittömällä maskilla laittanu ja aluks mietin sitä tähän Golffiinkin, mut sit "päätöksentekohetken" aikoihin satuin näkemään niin monta maskitonta Golffia, että päätin olla laittamatta. ------------------------- Ei tosiaan tää mun mikään erikoisempi "projekti" ole, kunhan päivittelen ja piristelen autoa (tosiaan lähinnä ulkonäöllisesti) mieleisekseni :) Noiden mustien jarrusatuloiden kaveriksi mietin mahdollisesti jos tulis ne jarrujen jouset väritettyä esim. valkosella tai punasella ja sit sapluunan läpi spreijais semmosen VW-logon siihen satulan kylkeen. Ajatuksia, ideoita, vinkkejä? EDIT: Eipä mulla niitä jousia siinä satuloiden kupeessa näykkään, joten sit vaan mustaks. Kiiltävän musta maali jo ostettu. se VW logo pitää lisätä jälkikäteen. Vanteiden avoimuudesta ei ole vielä varmuutta, kun en sopivia ole löytänyt. Aluksi mietin Keskin KT1:siä, MAM MT1:siä tai LeMans Replikoita, mutku niitäkin on niin paljon jo nähty (Tosin hyvästä syystä, hienoja vanteitahan ne), ni yritän pohtia sit ehkä jotain joka säväyttäis yhtä paljon, mut ei olis niin yleinen valinta. Ja samassa hintaluokassa noiden kanssa varmasti liikuttais, eli ne HRE:t ja Lamborghini vanteet pitänee tällä kertaa jättää siihen prisman hyllyyn.. Vanteitakin saa ehdottaa vapaasti :) (niiden koko on auki, mut olin miettiny jotain 8,5x18 eteen ja 9,5x18 taakse)
Mace

Dodi, toivottavasti toimii tämä ja kiitoksia informaation jakamisesta :D Edit: Under The Hood Part 1:ssa mielenkiintoinen kohta: "In Forza 4, the car no longer levels. Now the player gains manufacturer specific levels, called “affinity levels”. In this system, if you race in a BMW, you gain BMW-specific XP. You can buy and sell multiple BMWs without changing your BMW XP. Your BMW XP is only changed by the miles you race in BMWs. This XP leads to manufacturer-specific levels. These levels reward you with huge manufacturer-specific part discounts (up to 100 percent free parts), large cash bonuses (up to 150,000CR)" Ilmasia osia mahdollista saada :P