Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 08.09.2011 in PPPP

" Uutistoimisto Ria Novostin mukaan turman mahdollinen syy on huonolaatuinen polttoaine. " Halpa on henkikulta naapurissa. Lpr:n aikoina eräs venäläissyntyinen kaverini usein hauskuutti kuolemattomalla lauseella " Venäjällä kaikki muu on paskaa, paitsi kusi. ", mutta kai tuossa jotain perää on.
AJfin

AJfin 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

villek00 wrote: No Micralla eka SM?
Aina vaan sairaammaksi menee noi SM-autot :D
RauhaMees

RauhaMees 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

vattu sekos koko sivu :(
RauhaMees

RauhaMees 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Eka auto on kyllä toi nissan micra. Sen jälkee heti ku mahollist Nissan

200sx s13

vaiski75

vaiski75 08.09.2011 in Ei mulla muuta

Taisin ottaa eilen pari liikaa vai onko ihan normaalia, että tommoset pienet tontut tanssii lattialla Macareenaa.. Taidanpa yrittää ottaa yhden tommoisen kiinni, niin naapurikin uskoo.. Ei mulla muuta..
Mace

Mace 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Toi foksi olis mielenkiintoinen kans koska siitä vois saada ihan hienonkin loppumieles.. :P
IL3

IL3 08.09.2011 in Oma kulkineesi

Nikde wrote: Noniin, melkeen täytyy kyllä hattua nostaa näin hurjista projekti suunnitelmista. Siis ihan oikeestikko vanteet ja alustasatsi?! Kyllä joo ehottomasti sitten punaseks, kyllähän tuo on jo sen verta rankasti viritetty laite, että pitää näkyä se oman käden jälki! Onneksi auton omistajalla tuntuu olevan järki ja kohtuus tallella :) Ei oo omakohtasta kokemusta noista satulamaaleista, mutta en oo tähä päivää mennessä niistä hyvää sanottavaa kuullu. Toki voi pysyäkkin, jos sillä autolla ei koskaan tarvii jarruttaa niin, että ne jarrut oikeesti lämpeis.
Joo, hillityillä muutoksilla mennään ku omaan makuun näiden VAG-laitteiden kaa OEM+. Moottorimaalia olis tarkoitus laittaa. Kestää kuulemma sopivasti tarvittavat lämmöt ja sit tosiaan just kiiltävänä pitäs ainakin hieman myös likaa hylkiä :) Laittelen ennen ja jälkeen kuvat sunnuntaina. @sjamy; Oishan tollaset kunnon jarrut hyvät ja hienotkin, mutta tosiaan sit jos kyseessä ois joku menoversio, tää mun ku sattuu olee "mopoautoedition" :D
Aliboz

Aliboz 08.09.2011 in Jokkis Studio

ATTENTION COMRADES!!! Studion pahamaineisesta viimeisestä illasta on nyt julkaistu materiaalia. Samalla tämä on myös todennäköisesti viimeinen viestini foorumille, koska live loppui jo heinäkuussa ja rahatilanne ei suosi FM4:sen ostoa, saatikka sitten liven kera. Pitäkää lippu korkealla pojat! "Jokkis Outtakes":http://www.youtube.com/watch?v=60MTTIvCVxE
Nikde

Nikde 08.09.2011 in Oma kulkineesi

FGB Mudi wrote: Ilmeisesti et tiedä IL3:n suunnitelmia ? :) Vannetta tulossa, alusta satsia merkitöntä maskia yms muuta mukavaa joten miksi ei silloin punaista ? Ja mitenkä niin ei pysy nämä jarrusatula maalit ? Itse maalasin yli 2v sitten ja mihinkään ei ole lähtenyt satuloista ! Hyvää tuuria minulla vai huonoa tuuria sinulla ?
Noniin, melkeen täytyy kyllä hattua nostaa näin hurjista projekti suunnitelmista. Siis ihan oikeestikko vanteet ja alustasatsi?! Kyllä joo ehottomasti sitten punaseks, kyllähän tuo on jo sen verta rankasti viritetty laite, että pitää näkyä se oman käden jälki! Onneksi auton omistajalla tuntuu olevan järki ja kohtuus tallella :) Ei oo omakohtasta kokemusta noista satulamaaleista, mutta en oo tähä päivää mennessä niistä hyvää sanottavaa kuullu. Toki voi pysyäkkin, jos sillä autolla ei koskaan tarvii jarruttaa niin, että ne jarrut oikeesti lämpeis.
Finski fani

Finski fani 08.09.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: "Hopeanuoli ei sittenkään löytänyt Akakabutoa..":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090714335634_uu.shtml Ei mulla muuta..
Se on AkakaPUUKKO jumalauta! Päiväkodissa jo opin tämän!
Finski fani

Finski fani 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Jos suan boxin ostettua ja tämän Forssan mukaan niin C1:llä mennään. Citi on oikea alotus auto mulle. Perinnettä ei voi rikkoa!
Finski fani

Finski fani 08.09.2011 in PPPP

Kolmannet tursajaiset. Rauhallista menoa. Kerta se on ensimmäinenkin...
Tuomo33

Tuomo33 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Wolkkarin ketulla.. Sikälimikäli tulee hankittua..
FINBULLET

FINBULLET 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Jollain muulla kuin Micralla koska haluan olla erilainen.
Mace

Mace 07.09.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Oliskohan ihan mahdotonta olla vastaava "search" toiminto Forum -osioon kuin Photos, Events ja Users -osiossa on?
Mace

Mace 07.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

[OT] 9 viikkoa meneekin aivan juosten näin kun lomatkin on loppunut (joillakin)... [/OT]
hulluseon

hulluseon 07.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

villek00 wrote: No Micralla eka SM?
OT: No jos nyt ootellaan se pelikin sieltä ja sitten vasta suunnitellaan
Mace

Mace 07.09.2011 in arikon outlet

Luen aina: arikon oluet
Mace

Mace 07.09.2011 in Teho vs. pito

Mulla yleensä likaa tehoa, saa mutkat kikkailla aina puoliks valuttamalla...
villek00

villek00 07.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

No Micralla eka SM?