Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 08.09.2011 in Oma kulkineesi

Joo ei minun tarkoitus ainakaan ole vittuilla eikä varmasti kenenkään muunkaan, kuhan täällä suu hevosenkengällä huuvvellaan lämpimikseen. :) Sitä paitsi miulla on nyt 90-luvun lopun Corolla, ei sille ees tarvi tehä mitään. :D
jEsm0

jEsm0 08.09.2011 in FORZA Driftvideot

jupe wrote: "Tätä videota":http://www.youtube.com/watch?v=DOSd8DVp5-I tuli joskus kauan sitten fiilisteltyä ja paljon :P
Hianoo driftii on, tulee melkee tippa tuulilasiin ku muistelee niitä aikoja ku itte pelas Forza 1 24/7
Aliboz

Aliboz 08.09.2011 in Jokkis Studio

IT WORKS! HALLELUJAH! Ei siinä videolla kyllä mitään odottamisen arvoista ole :D
RauhaMees

RauhaMees 08.09.2011 in Jokkis Studio

Katoin kaikki jaksot :D Toi viimenon outtakes ei toimi kuten lohes sanoi. Vois pistää jokkis kooste studion uudelleen pystyyn, mutta ajattelin vaihtaa tyyliä vähä alibozin suuntaan. Aliboz + mun koosteet = Nom nom Kaverilta sain sony vegas pro 9. mä en vaa osaa viel käyttää sitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 08.09.2011 in FRC Dorifto Challenge

Pottae wrote: Niinhän se on, mutta kun olen itsekkin ajamassa.. Niin ajattelin kysyä muiltakin mielipidettä.
jos porukkaa alkaa olla näin paljon, niin kyllähän sitä vois 10 ekaa saada pojoja.
jEsm0

jEsm0 08.09.2011 in arikon outlet

pittää kattoo onko hianoja
DarkWarjo

DarkWarjo 08.09.2011 in Oma kulkineesi

En usko et noi "pesu ja sotkemis" läpät ny vittuilua oli, kuhan eivät vaan sen enempää kotteroihinsa panosta niin mainitsivat, mutta muuten kyl jaan aika hyvin Kimmon näkemyksen. Miksei auton jarrusatuloita sais korostaa värittämällä jos hevosia ei ole miljoonaa ja jarrutkin vain tavalliset?
savulohi

savulohi 08.09.2011 in Jokkis Studio

No lol joku yksityinen viteo.
Pottae

Pottae 08.09.2011 in Ei mulla muuta

Nyt kelepaa pelata !http://farm7.static.flickr.com/6085/6126828164_950d37c8fa_z.jpg! EMM
Pottae

Pottae 08.09.2011 in FRC Dorifto Challenge

Arkk1Enkel1 wrote: se on mun mielestä sarja järjestäjästä kiinni! eli teet kuten parhaaksi katsot!
Niinhän se on, mutta kun olen itsekkin ajamassa.. Niin ajattelin kysyä muiltakin mielipidettä.
OMGxan

OMGxan 08.09.2011 in FRC Dorifto Challenge

se on mun mielestä sarja järjestäjästä kiinni! eli teet kuten parhaaksi katsot!
OMGxan

OMGxan 08.09.2011 in Oma kulkineesi

Nikde wrote: Noniin, melkeen täytyy kyllä hattua nostaa näin hurjista projekti suunnitelmista. Siis ihan oikeestikko vanteet ja alustasatsi?! Kyllä joo ehottomasti sitten punaseks, kyllähän tuo on jo sen verta rankasti viritetty laite, että pitää näkyä se oman käden jälki! Onneksi auton omistajalla tuntuu olevan järki ja kohtuus tallella :)
huoh... miks nää menee aina moiseks huuteluks?? en vaan ymmärrä.... ja tossa aikasemmin oli puhetta auton pesusta ja likaiseksi ajamisesta niin eiköhän jätetä ne keskustelut jonnekkin muualle ja annetaan niiden jotka oikeesti haluaa tehdä autoistaan yksilöllisiä kertoa mitä haluavat tehdä autoilleen eikä tommosia v*****lu tyylisiä viestejä vastaukseks... mä en oikeesti ymmärrä ihmisten turhaa huutelua toisten projekteista täälläkään 99% porukasta ei tiedä MITÄÄN toisistaan ja pelkästään täällä kirjotetun perusteella vedetään johtopäätöksi *thumbs up* sanon minä! Ja Nikde ihan oikeesti kaikilla ei välttämättä oo varaa ku noihin vanteisiin ja alustaan plus sen lisäks kaikilla ei oo varaa edes niihin.... tarviiko aina olla 10000000000000hv jos haluaa esim maalata autonsa jarrusatulat punaisiksi jos niistä tykkää? se korostaa monesti hyvin jarruja joten mä en näe punasessa mitään väärää... JA ASIAAN! Jarrusatula maali pysy mulla vanhassa rata-autossa ainakin aivan mainiosti, ainiin mutta eihä rata-autoissa jarrut kauheesti lämpene niin eihän sitä tarvii huolehtii että se väri lähtis.... anteeks nyt vaan taas huutelu vieraisiin pöytiin mutta en vaan jaksanu taas tätä saamarin huutelua joten oli pakko kostaa niiden kiltimpien puolesta mua kun ei vois vähempää kiinnostaa mitä porukka täällä on mieltä musta!
Pottae

Pottae 08.09.2011 in FRC Dorifto Challenge

Onko kaikki tyytyväisiä pisteytykseen vai vaihdetaanko niin, että top10 saa pisteitä? (eikä vaan top8) 1st 14p
2nd 11p
3rd 8p
4th 6p
5th 5p
6th 4p
7th 3p
8th 2p
9th 1p
10th 1p Oisko? Vai pidetäänkö vanha? Vielä pystyis muuttamaan, ennen toista kisaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Ainii juu maalit. Mutta pistetään heti alkuun pystyyn sellainen credu-huaraus notta ennen nähty. Esim. tuossa voisi olla se hyvä puoli ettei tarvitse ostaa juuri upgradeja.
savulohi

savulohi 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

Tuo on kyllä pirun hauska auto suoraan pakasta vedettynä. Tietty aina parempi jos hinta on hyvä että pääsee maalit laittamaan jne., en muista mitä tuo kolmosessa maksoi mutta oisko muutaman kympin ollu.
TehBigBunny

villek00 wrote: On hyvä, jos ei maksa paljoa.
Suaraan karakesta !
villek00

villek00 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

On hyvä, jos ei maksa paljoa.
savulohi

savulohi 08.09.2011 in Forza 4 ensimmäinen autosi?

TehBigBunny wrote: SM sarja 2:n autot voisi olla hienoa, mutta koska alkuun voi olla vähän vaikiaa tasapainottaa eri autot niin yhden auton sarja lienee sfiksu, päästään ajamaan 'heti'. Jo julkaistuista miulla pistää silmään * Lotus 2-11
On hyvä tämä.
TehBigBunny

SM sarja 2:n autot voisi olla hienoa, mutta koska alkuun voi olla vähän vaikiaa tasapainottaa eri autot niin yhden auton sarja lienee sfiksu, päästään ajamaan 'heti'. Jo julkaistuista miulla pistää silmään * Lotus 2-11
TehBigBunny

TehBigBunny 08.09.2011 in PPPP

"Pres Medvedev said KHL clubs told him they want to send their best players to play for Lokomotiv this season." Thats the spirit.