Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Rayha300 wrote: Mie osallistun heti :) Ehdottelen myöhemmin, ku en kerkee ny Ja multa toho palkintoihin voin antaa yht.15 miljuunaa
Niin oliko se nyt niin että uuteen Forssaan sai siirrettyä rahat kolomosesta? Jos ei, niin veikkaan että turha antaa rahaa palkinnoksi. Mielummin annan mun maalivarastosta aukinaisia maaleja, niin ne voi siirtää sitten FM4:seen. :)
BlueMasto

BlueMasto 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Juu mukana ollaa! :)
RauhaMees

RauhaMees 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Mie osallistun heti :) Ehdottelen myöhemmin, ku en kerkee ny Ja multa toho palkintoihin voin antaa yht.15 miljuunaa ja voittajalle ehk joku auto tulossa. Ei sunnuntaisin illalla, koska koulu. Lauantai= hyvä ilta
BlueMasto

BlueMasto 18.08.2011 in KesäJokkis autosi

Jeejee PÄIVITETTY sivulla 1! ! ! ! ! -Race Pistons And Compression PI: 449
vaiski75

vaiski75 18.08.2011 in KesäJokkis autosi

Läikytin, sivu neljä ja uusi PI 499..
AJfin

AJfin 18.08.2011 in Ei mulla muuta

Viikonlopuksi taimenta jahtaamaan kuusinkijoelle kuusamoon.. Ei mulla muuta.
Pottae

Pottae 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Enää pari kuukautta, kun Forssa 4 saapuu kauppojen hyllyille. Joten jos viimesen kerran FRC:n kumin mutruttajat kokoontuisi yhteen pikku drifting-sarjan parissa. Elikkäs kisat on samanlaisia kuin minun pitämät Walltap Challenge -kisat. Nyt vaan juttuun otetaan mukaan sarjapisteet, uudet säännöt ja palkintoautot. !http://farm7.static.flickr.com/6069/6055948134_68339487be.jpg! *Yleinen info & säännöt*
- Kilpailijan on tarkoitus ajaa mahdollisimman läheltä seinää tai jtn muuta merkittyä aluetta
- Tällä kertaa myös ajon "näyttävyys" otetaan mukaan tuomarointiin
- Kilpailijat arvotaan suoraan kaavioon
- Double Eliminationia käytetään, eli yksi häviö ei pudota sinua kilpailusta, vaan saat vielä toisen mahdollisuuden Losers Bracketissä
- Tuomareita on 1-2 riippuen radasta ja vapaaehtosista
- Damaget on simulationilla (tähän liittyy yksi uusi sääntö)
- Jokaisella kilpailijalla tulee olla 2 autoa (ns. pääauto ja vara-auto)
- Jos kilpailussa rikkoo ns. pääautonsa niin ettei sillä voi enää ajaa, tällöin kilpailija saa ottaa käyttöönsä vara-auton (Autojen rikkoutumisesta/vaihdosta pitää ilmoittaa tuomarille (VARIKOLLA KÄYNTI KIELLETTY - siitä seuraa diskaus (heh))
*Autot*
- Takapotkuja vain - vetotapaa saa muuttaa nelikosta/veikkauksen pelistä takavedoksi
- Moottoria saa vaihtaa
- Turvakaaret pakollisia
- Ns. pääauton max. PI saa olla *660* ja vara-auton max. PI on *580*
- Forssa osat, slicksit ja positiivest cämperit (edessä) on kielletty
- Autojen tulee olla drift/rääsruuts henkisiä eli ei mitään Jagulaareja tai vastaavia bisnesmiehen autoja, yritetään kumminkin pitää tämä suhtkoht "realistisena"
- Autoissa tulee olla nimi ja numero (minä voin tehdä numerolätkän)
*Pisteytys*
1st 12p
2nd 8p
3rd 6p
4th 4p
5th 3p
6th 2p
7th 1p
8th 0p
...
*Radat*
- Silverstone National (ehkä myös International)
- Sunsetti
- Maple Valley
- New York
- Benchmark
- Tsukuba
Lisää ehdotuksia saa antaa
*Palkinnot*
Palkinnoista en ole vielä varma. Luultavasti maalautan kärkikolmikolle autot ja ehkä vähän kyhnyä päälle.

Dodiih, eiköhän siinä ollu tärkeimmät infot. Kertokaa mielipiteenne ja ehdotuksia saa antaa. Voi olla vähän sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää saada selvää. Kyä.
kurppak

kurppak 18.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

TehBigBunny wrote: Parilla lauantai päivävierailla olisi muuten sitten mahdollisuus jäädä yöksi kun Vili ja Pottis lähtöö kotia.
Vois ehkä jopa harkita.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.08.2011 in Forza 4

djrunkkari wrote: spermese alpsit kinosti
Vähän samaa mieltä. Paljoa kinosta tommotteet fantasiaradat ja mietityttää että onko tuolla alpsi radalla sitten liukkaampi tie ku lunta siellä vuorilla näyttää olevan (enpä usko). Hockenheim on oikein kiva tulokas ja semmosia saisi lisääkin tulla.
djrunkkari

djrunkkari 18.08.2011 in Forza 4

spermese alpsit kinosti
Eeegac

Eeegac 18.08.2011 in Oma tuatanto

BIITTIVIDEO: "KEEMOH - Bussin Ikkunat":http://www.youtube.com/watch?v=6vPO7SSbW08
Eeegac

Eeegac 18.08.2011 in Nyt soi?

"Feed Me - Pink Lady":http://www.youtube.com/watch?v=n01UOw5uEhw
TehBigBunny

TehBigBunny 18.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Parilla lauantai päivävierailla olisi muuten sitten mahdollisuus jäädä yöksi kun Vili ja Pottis lähtöö kotia.
Mace

Mace 18.08.2011 in Ei mulla muuta

Oli radio auki ku kuulin "tän":http://www.iltasanomat.fi/viihde/kuuntele-moka-suosikkijuontajan-mikki-jai-auki---kirosanat-karkasivat-lahetykseen/art-1288408147697.html, mutta en uskonu että sentään Iltasanomissa uutisoidaan.. tai no mitä ny ei uutisoitais.. Ei mulla muuta.
villek00

villek00 18.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

kurppak wrote: Itse asiassa, enpä lähdekkään lauantaina etenemään Tampereelle vaan tulen takaisin Hyvinkäälle.
Jos lähdet takaisin myöhempään kuin potta, tulen sun kyydillä takaisin :)
kurppak

kurppak 18.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Itse asiassa, enpä lähdekkään lauantaina etenemään Tampereelle vaan tulen takaisin Hyvinkäälle.
villek00

villek00 18.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Puntila TJ 1!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.08.2011 in Yleinen happines topic

Eka kouluviikko alkaa taas pehmeästi. Ma oli 2h, ti 1h, ke 6h joista tunti ehkä tehtiinkin jotain, tänään vapaapäivä ja huomenna onkin sitten ihan perus 8h päivä. Pehmeä alotus on ihan kiva.
Mace

Mace 18.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mun koulupäiväni... 8:00 - 12:00 ( 4 tuntia ) Todellisuus 6:00 hereille, 7:10 bussilla kouluun, päästään 11:50 ja 13:00 tulee bussi, joka perillä 13:40, kotona jossai klo 14:00 aikaan. ( 7 tuntia ) Vituttaa...
RealBlocker

RealBlocker 18.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Olipas taas pitkä koulupäivä. Eihä siinä muuten mitään, mutta kun joutuu oottaa bussia reilu tunnin..