Forum - Recent Posts
Selkä oireilee pahasti, pari viikkoa napsinu vahvoja kipulääkkeitä. Nytkö se vanhuus iski?
Lisää happynesiä. Nyt on tuo työpaikka ja asuminen varmistettu Plymouthissa. Keskustan lähettyvillä näyttäs olevan molemmat :)
Ai sä hukassa? Koitin eilen pari varvia ja tulihan sieltä lupaava 1:38.9... ihan hiinä ja hiinä alkaa jo olee :P
e/ vähän virkeämpänä tänään. Pari aika-ajovetoa 1:35.8 ja varaa on kunhan vähän hakee tatsia...
Oon kyllä niin hukassa tällä autolla ettei mitää rajaa.
-1:35.4xx-
-1:34.982 varmaan aika maksimi-
-Alkaa löytyä, 1:34.778 ja vieläpä sport loodalla :-D-
-1:34.496 haamuileee-
1:34.310 sieniä
No perhana ku on seuraavaks tunniks tekemistä =P
Täs ois ny aamuihmisille tienestijuttui jos nappaa.. pelailen varmaa jonku aikaa
villek00 wrote: Ostin eBaystä 8 Juventus korttia 19.19€!!! Ei tässä muuten olisi mitään, mutta niiden arvo on yhteensä 120-150 dollarin luokkaa!! Happy happy!! :)Ne on varmaan huijannu sua tai jotain.
NOS kuvana... Yhen löysin
1/14 mosat sai lunta ja kylmyyttä, se piristää aina mieltä ku tietää kuin "kivaa" se on :)
Päivitys tuli, mutta modaajilta saadut rahat on tallella.. Mitä vittua R*?
No kyllähän nyt Bunnyn tunnistaa helposti profiilikuvasta
"Täältä löytyy.":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmRZm42JAtV1dFJTYWpOQWxXRnAzR3l4emY0TnJmekE&usp=drive_web#gid=0
Macela wrote: Kutemmyös.. Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut. Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle! Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?Nyt nimiä näkyviin!!
oooh, sändkinkki saattas olla ny sit iha varteenotettava "äiJJÄmaasturi" (eli siis pienimunasen iso auto) jos kerta vettää jokasella rattaalla
RealBlocker wrote: Viikonloppu armeijassa, perjantaina vasta lomille.Kutemmyös.. Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut. Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle! Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?
Nojoo forzaan alkaa kiinnostus loppua johtuen ratojen suppeasta valikoimasta ja autotkin kaikki kokenut... Jos alkais vaan harrastaa autopelejä radalle.comin puolella :D
DonRandom wrote: http://www.couchtuner.eu/Kiitos tästä edistää toivotavasti tylsyyden poistoa ainakin vähän.
tappileipa wrote: Mulla ainakin löytyy tallista 2 ovinen 4veto :D joku tossa sano että ne olis nykyään muutettu kaikki nelivetosiksi, mutta en sitte tiedä miten on..Juu se patchatiin tossa muutama viikko sitten. Aluks luulin, et se tuli parhaan vaihteiston kans, mut sit huomasin et vakiotkin on nykyään nelikkoja...
heitin tosa muutaman restikierroksen. Unenpöpperöisenä vielä näin juuri heränneenä tuli suht tasasta 1.31.7 aikaa, ja jokaselle kiekalle mahtu vähintään 1 seklee virhe, useimmille kierroksille mahtu parikin virhettä. Tuosta jos sekunnin saa riipastua pois ni oon suht tyytyväinen.
TrickHat FIN wrote: Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.No oosnyt! :(