Forum - Recent Posts

villek00

villek00 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Macela wrote: Kutemmyös.. Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut. Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle! Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?
Nyt nimiä näkyviin!!
DarkWarjo

DarkWarjo 12.01.2014 in GTA V

oooh, sändkinkki saattas olla ny sit iha varteenotettava "äiJJÄmaasturi" (eli siis pienimunasen iso auto) jos kerta vettää jokasella rattaalla
Mace

Mace 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

RealBlocker wrote: Viikonloppu armeijassa, perjantaina vasta lomille.
Kutemmyös.. Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut. Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle! Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?
FIN DriftBandit

FIN DriftBandit 12.01.2014 in Jottai driftonki touhui fm4?

Nojoo forzaan alkaa kiinnostus loppua johtuen ratojen suppeasta valikoimasta ja autotkin kaikki kokenut... Jos alkais vaan harrastaa autopelejä radalle.comin puolella :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

DonRandom wrote: http://www.couchtuner.eu/
Kiitos tästä edistää toivotavasti tylsyyden poistoa ainakin vähän.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 12.01.2014 in GTA V

tappileipa wrote: Mulla ainakin löytyy tallista 2 ovinen 4veto :D joku tossa sano että ne olis nykyään muutettu kaikki nelivetosiksi, mutta en sitte tiedä miten on..
Juu se patchatiin tossa muutama viikko sitten. Aluks luulin, et se tuli parhaan vaihteiston kans, mut sit huomasin et vakiotkin on nykyään nelikkoja...
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

heitin tosa muutaman restikierroksen. Unenpöpperöisenä vielä näin juuri heränneenä tuli suht tasasta 1.31.7 aikaa, ja jokaselle kiekalle mahtu vähintään 1 seklee virhe, useimmille kierroksille mahtu parikin virhettä. Tuosta jos sekunnin saa riipastua pois ni oon suht tyytyväinen.
Nikde

Nikde 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

TrickHat FIN wrote: Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.
No oosnyt! :(
DonRandom

DonRandom 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

HLR Juggernaut wrote: Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon... Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.
http://www.couchtuner.eu/
TrickHat FIN

TrickHat FIN 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Nikde wrote: Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.
Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.
RealBlocker

RealBlocker 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Viikonloppu armeijassa, perjantaina vasta lomille.
Jupe San

Jupe San 12.01.2014 in GTA V

Täyty käydä testaanmaassa tota omaa sandkingiä ja kyllähän se on nelikko nykysin :P !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9421/Xl781aPGeEes90i-5Qfo_Q/0_0.jpg!
Nikde

Nikde 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

bizarretrip wrote: 01:28.670
Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.
sjamy

sjamy 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

HLR Juggernaut wrote: Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon... Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.
Mun viime talvi-kesä meni samoissa merkeissä, viikossa oli noin 100-120h tyhjää, kun nukkuminenkaan ei onnistunut. Aika tuli kulutettua pitkälti youtubettajia seuratessa ja pelaillessa, siihen sivuun 3D-mallinnuksia ja photoshoppia. Ja ettei kroppa mennyt ihan rappiolle, treenasin kahvakuulalla pari tuntia päivässä, salille (tai muuallekaan) asti ei jaksanut vaivautua. Koneellakaan ei kyllä jaksa loputtomiin istua.
Tuomo33

Tuomo33 12.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Sunnuntain viettäminen sairaalassa, Voiko muuta tarvita....
artistRAAW

artistRAAW 12.01.2014 in FRC Numeroinnit

113 DottierGiraffe6
RaabForRehab

RaabForRehab 12.01.2014 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Fun fact: neliovinen Sandking on nelivetonen, kun taas sitten kaksovinen versio on takaveto. En ainakaan ite tienny tätä, oletin että molemmat on takatuuppareita :l
Woot.. Ennenvanhaan se oli kyllä takapotku.
PetuK

PetuK 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Mun makuun TransAm helpoin, mut ehkei sit tarpeks nopea. Starion vähän saman tyylinen. Sierra ja Supra nopeita mut vaikeampia selvästi. Mustanki mun makuun niin vastenmielinen etten juurikaan edes kokeillu :P
tappileipa

tappileipa 12.01.2014 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Fun fact: neliovinen Sandking on nelivetonen, kun taas sitten kaksovinen versio on takaveto. En ainakaan ite tienny tätä, oletin että molemmat on takatuuppareita :l
Mulla ainakin löytyy tallista 2 ovinen 4veto :D joku tossa sano että ne olis nykyään muutettu kaikki nelivetosiksi, mutta en sitte tiedä miten on..
sjamy

sjamy 12.01.2014 in GTA V

Ja kun laittaa lavakatteen pito paranee huomattavasti, tämän huomaa mäen kiipeämisessä.