Forum - Recent Posts

PetuK

PetuK 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Vorssan nakit. Nami, nami :D
djrunkkari

djrunkkari 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Huhu, lähes kuukauden Forza tauon jälkeen Drag nakkeihin kyllä saa vähä totutella.... -1:30.549- sierralla 1:29.869
Ac3Way

Ac3Way 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Siinä meni tunti hukkaan ja forza credittejä, kun testailin autoja. Rakensin kolme auto ja kokeilin Silverstonessa. Joko en osaa yhtään rakentaa autoja tai sitten en ole tottunut Drag renkaisiin. Kamalia kuolemanloukkuja, ei pystynyt edes yhtään kierrosta ajamaan kunnolla. Onneksi on rantarallit!
zapekk

zapekk 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Buge?
RauhaMees

RauhaMees 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Mulla on nyt kerran viikossa ollu 5-10min blackoutteja. Tänään just puhuin hoitajan kanssa että mulla on noita. Sano että mulla on yleistyvä epilepsia. Suurin riski tässä on se, että mun kohtaukset on ns. Snap-kohtauksia, jotka tulee vaa yhtäkkii. En tunne mitää ihmeellistä ennen sitä enkä voi ennakoida niitä.
THE FRC

THE FRC 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

Vielä ehtii ja mahtuu mukaan!
sjamy

sjamy 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Räyhä, onko sulla käyny niin, että oot ollu tekemässä jotain, ja yhtäkkiä huomaat pari tuntia kuluneen ilman muistikuvaa? Kaverilla on epilepsia ja kertoi tämmösestä ja myös tuosta sanojen unohtelusta. Myös jostain säikähtelystä puhui, liittyen tuohon "ajan katoamiseen"
RauhaMees

RauhaMees 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Kävin lääkärissä ja sano ettei noi mun sanojen unohdukset oo lääkkeestä. Hän sanoi, että todennäköisesti saan joka päivä pieniä kohtauksia jotka aiheuttaa muistin menetyksen. Nyt tuota mun lääkitystä nostettiin näiden juttujen takia ja muutenki että on turvallisempaa olla briteissä.
Finski fani

Finski fani 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
Mulla on tuota ilman lääkkehiä. Sanoja unohtelee yksinkertasimmissakin asioissa. Alzheimeria esiintyy suvussa isolla prosentilla, joten innolla odottaen +50v. muistikuolemaa. =/
KKNGS

KKNGS 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
S'ootki ollu aina erikoistapaus
RauhaMees

RauhaMees 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
sjamy

sjamy 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Ei nyt sentään..
RauhaMees

RauhaMees 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

TTJK107 wrote: Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
Googletin ton alzenheimerin ja............. O_O
TTJK107

TTJK107 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä) Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks. Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout. Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla. Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
MehuSukka

MehuSukka 08.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

*Castrol Racing* _#18 MehuSukka_ Mitsubishi Starion
sjamy

sjamy 08.01.2014 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: Happy happy Räyhä :) Toi mun UK homma on nyt ollut välitysfirman kautta hoidossa jo jonkin aikaa. Tänää tuli spostia, että heillä olisi töitä mulle sielä välitysfirmassa. Pääsen kehittämään app:ia, joka auttaa muita opiskelijoita (samanlaisia kuin minä eli ulkomailta) löytämään paikkoja Plymouthissa ja muutenki auttaa esim. Bussi reiteissä ja aikatauluissa. Nyt on kyl sillanen happynes, että jaksaa painaa duuniakin :)
Tämmöset uutiset piristää itseäkin :)
RauhaMees

RauhaMees 08.01.2014 in Yleinen happines topic

Happy happy Räyhä :) Toi mun UK homma on nyt ollut välitysfirman kautta hoidossa jo jonkin aikaa. Tänää tuli spostia, että heillä olisi töitä mulle sielä välitysfirmassa. Pääsen kehittämään app:ia, joka auttaa muita opiskelijoita (samanlaisia kuin minä eli ulkomailta) löytämään paikkoja Plymouthissa ja muutenki auttaa esim. Bussi reiteissä ja aikatauluissa. Nyt on kyl sillanen happynes, että jaksaa painaa duuniakin :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 08.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

KELA käsitelly samaa hakemusta nyt alun neljättä kuukautta... rupiaa vituttamaan.
djrunkkari

djrunkkari 07.01.2014 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

"Maalivahtien roolitus näytti esittelyvideon mukaan olevan selvä: Rask ja Lehtonen oli viimesen päälle pelitamineissa, Niemi jossain helvetin fleece-rotsissa naama krapulaisena."
Tuomo33

Tuomo33 07.01.2014 in Screenshotit / Videot

Siivotahan pitää vaikka olisikin kuumatpaikat !http://cloud-3.steampowered.com/ugc/702859019213241176/71F9FC6680ED3A9DA461316E96B1BD54B0EC1B4B/1024x576.resizedimage!