Forum - Recent Posts

Driver181

Driver181 10.01.2014 in GTA V

Mulla ois tämmönen mäppi missä Titani pitäs ryöstää lentokentältä.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 10.01.2014 in GTA V

Mulla olis tämmönen: Kaks tiimiä, yksi tiimissä ajaa tommosta maansiirto-"Caterpillaria" tavoitteenaan tulla maaliin ennen sitä toista "Cattia". Muiden tiimiläisten tehtävänään on estää sitä toisen tiimin "Cattia". Eli Forzasta tuttu "cat and mouse" kyseessä.
villek00

villek00 10.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Ac3Way wrote: Totta, mutta ei löydy kärsivällisyyttä drag renkaat + padi kombolle.
Et oo ainut.. **tun turkku renkaat :/
Ac3Way

Ac3Way 10.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Totta, mutta ei löydy kärsivällisyyttä drag renkaat + padi kombolle. Ratin kanssa voisi olla eri asia, mutta se on vähän rikki.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 10.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Ac3Way wrote: Siinä meni tunti hukkaan ja forza credittejä, kun testailin autoja. Rakensin kolme auto ja kokeilin Silverstonessa. Joko en osaa yhtään rakentaa autoja tai sitten en ole tottunut Drag renkaisiin. Kamalia kuolemanloukkuja, ei pystynyt edes yhtään kierrosta ajamaan kunnolla. Onneksi on rantarallit!
!http://3.bp.blogspot.com/-ei-Os200XtI/UYBqxno4z2I/AAAAAAAAAFk/-m7W6bYoNhM/s1600/yoda-patience1.jpg!
sjamy

sjamy 10.01.2014 in GTA V

Poliisit vs. rosvot, rekan/bussin kaappaus, Titanin ryöstäminen, sellasta?
jimmykojootti

jimmykojootti 10.01.2014 in GTA V

Passaahan tuo :) Ja ois myös hauska kun tehtäis sellasia missioneja niiistä deathmathceista. Eli vaikka kaks joukkuetta kilpailee jostakin muustakin kun vain siitä kumpi saa enemmän tappoja, koska se alkaa kyllästyttämään hyppiä vaan saman rakennuksen ympärillä ja vain tappaa muita.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 10.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon... Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.
RauhaMees

RauhaMees 10.01.2014 in GTA V

Räyhäkin on messissä jos on ens tiistaina mukavaan aikaan :)
Driver181

Driver181 10.01.2014 in GTA V

villek00 wrote: Oisko porukalla innostuksia tulla pelailee jottain "Deathmatch Tiistai" tyylisiä mättöjä? Eli joka tiistai otettais tiimi matsia, joko random joukkueilla tai sitten luodaan joukkueet etukäteen.. Kenttinä tottakai lähinnä meidän omia ratoja..
Messissä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 10.01.2014 in GTA V

villek00 wrote: Oisko porukalla innostuksia tulla pelailee jottain "Deathmatch Tiistai" tyylisiä mättöjä? Eli joka tiistai otettais tiimi matsia, joko random joukkueilla tai sitten luodaan joukkueet etukäteen.. Kenttinä tottakai lähinnä meidän omia ratoja..
Mukana ehtottomasti
villek00

villek00 10.01.2014 in GTA V

Oisko porukalla innostuksia tulla pelailee jottain "Deathmatch Tiistai" tyylisiä mättöjä? Eli joka tiistai otettais tiimi matsia, joko random joukkueilla tai sitten luodaan joukkueet etukäteen.. Kenttinä tottakai lähinnä meidän omia ratoja..
PetuK

PetuK 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Vorssan nakit. Nami, nami :D
djrunkkari

djrunkkari 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Huhu, lähes kuukauden Forza tauon jälkeen Drag nakkeihin kyllä saa vähä totutella.... -1:30.549- sierralla 1:29.869
Ac3Way

Ac3Way 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Siinä meni tunti hukkaan ja forza credittejä, kun testailin autoja. Rakensin kolme auto ja kokeilin Silverstonessa. Joko en osaa yhtään rakentaa autoja tai sitten en ole tottunut Drag renkaisiin. Kamalia kuolemanloukkuja, ei pystynyt edes yhtään kierrosta ajamaan kunnolla. Onneksi on rantarallit!
zapekk

zapekk 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Buge?
RauhaMees

RauhaMees 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Mulla on nyt kerran viikossa ollu 5-10min blackoutteja. Tänään just puhuin hoitajan kanssa että mulla on noita. Sano että mulla on yleistyvä epilepsia. Suurin riski tässä on se, että mun kohtaukset on ns. Snap-kohtauksia, jotka tulee vaa yhtäkkii. En tunne mitää ihmeellistä ennen sitä enkä voi ennakoida niitä.
THE FRC

THE FRC 09.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

Vielä ehtii ja mahtuu mukaan!
sjamy

sjamy 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Räyhä, onko sulla käyny niin, että oot ollu tekemässä jotain, ja yhtäkkiä huomaat pari tuntia kuluneen ilman muistikuvaa? Kaverilla on epilepsia ja kertoi tämmösestä ja myös tuosta sanojen unohtelusta. Myös jostain säikähtelystä puhui, liittyen tuohon "ajan katoamiseen"
RauhaMees

RauhaMees 09.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Kävin lääkärissä ja sano ettei noi mun sanojen unohdukset oo lääkkeestä. Hän sanoi, että todennäköisesti saan joka päivä pieniä kohtauksia jotka aiheuttaa muistin menetyksen. Nyt tuota mun lääkitystä nostettiin näiden juttujen takia ja muutenki että on turvallisempaa olla briteissä.