Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 12.01.2014 in GTA V

Fun fact: neliovinen Sandking on nelivetonen, kun taas sitten kaksovinen versio on takaveto. En ainakaan ite tienny tätä, oletin että molemmat on takatuuppareita :l
bizarretrip

bizarretrip 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

01:28.670
Rusty McSteele

Rusty McSteele 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Mustanki oli mun testeissä se hitain ja vaikein ajaa. Trans am hyötyi mun mielest race camista, race cent. superchargerista ja race laatikosta, tehoalue oli tälleen siel yläkierroksilla ja vääntöä ei ollut liikaa. Starion oli helpoin ajaa ja tuntui nopeemmalta kuin oikeesti oli. Celica Supra on nopea mut ei oo se helpoin mutkissa. Sierra oli ylivoimaisesti paras mutkissa mut vaikea säätää, väärät säädöt ja puskee niin pirusti.
Alchemist FI

Alchemist FI 12.01.2014 in Yleinen happines topic

Huomenna saa sit alottaa työt ja vakituisen semmosen jopa.
THE FRC

THE FRC 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Säännöt

Autojen merkinnöistä: Tällä(kin) kaudella sallitaan designiin upotetut auton merkinnät. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että sääntöjä ei olisi. Autosta tulee löytyä samat merkinnät kuin virallisesta numerolätkääkin käyttäessä. Seuraavat merkinnät ovat PAKOLLISET: Kuljettajan gamertag Kuljettajan kilpailunumero Kausitunnus (esim. SM10)
TuhmaTommi

TuhmaTommi 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

No mun mielestä musse oli nopein, mutta vaikein ajaa ja sierra ihan mahoton, ei mitään toivoa :D.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Mie sanoin tiimille ilman isompia testailuja että kuhan merkki on Ford ni mie oon tyytyväinen, Hassua kun mää oon pitäny noita helppoina ajaa, joskin mussa hieman hankalampana virittää, Huomenna vasta käyn vetäsee vähän tarkempaa testailua, Saa nähä miten miehen käy.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

TrickHat FIN wrote: American test: Mustang 1.30.046, Transu 1.30.184.
Vähän samat fiilikset itsellään. Musti helvetin nopea ja transu vähän hitaampi. Kuitenkin musti oli yksi vaikeimmista autoista ajaa, vain sirpa oli vaikeampi, Tästä päädyttiin NMR-tiimissä japanin-ihmeeseen, Mitsubishi Starioniin, joka on mun säädöillä iha v*tun vaikee ajaa
TuhmaTommi

TuhmaTommi 12.01.2014 in Nyt soi?

TrickHat FIN

TrickHat FIN 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

American test: Mustang 1.30.046, Transu 1.30.184.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 12.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

sjamy wrote: Tänään tein ensitestit Tommin säädöillä, ei siitä mitään tullu... Tosi mukava oli ajaa ja näin, mukava tuntuma, mutta seinille luisuttiin ja pyörittiin... Mikäs siinä kun ei vaan osaa :D Nopeimpien ajoista jäin semmosta kymmentä sekuntia........ //Ja maalit oli hyvät, kiitos Ville!
Juu ne mun tunet puskee vähän liikaa. Tai toinen vaihtoehto on kauhea riftaaminen. Vihdoin pääsin alle 1:31, 1:30.606 ja ajattelin, että nyt on hyvä. Djwänkkeri vetää 1:29 ja jotain SIERRALLA, ei ollenkaan hyvä :D
FINBULLET

FINBULLET 11.01.2014 in GTA V

Monien päivien etsintöjen jälkeen löysin vihdoinkin voodoon.
KKNGS

KKNGS 11.01.2014 in Ei mulla muuta

Tuomo33 wrote: Sain juuri alivuokralais-perheen naapuriks.. Pitäneen periä vuokrat pähkinöissä. EMM
jaksamisia sinne päin!
sjamy

sjamy 11.01.2014 in GTA V

Lisäile mut boxilla niin tuun huomenna tekemään missioneita kaveriksi. Voin myös tehdä sulle sen auton jos haluat. Aseet ilmeisesti häviää, vaikka niitä antaa toiselle?
Tuomo33

Tuomo33 11.01.2014 in Ei mulla muuta

Sain juuri alivuokralais-perheen naapuriks.. Pitäneen periä vuokrat pähkinöissä. EMM
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 11.01.2014 in GTA V

Rahasta ei oo niinkään kiinni, Njoo osiahan mä en siihen itte saa vielä kun ei oo tarpeeks tasoa. Pitää saada vähän tota leveliä, että saa aseita auki.
sjamy

sjamy 11.01.2014 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Sitte asiasta kukkaruukkuun... Tein uuen hahmon, Voisin hyväksyä pientä tukea tähän alkuun.
Mä voin vaikka huomenna tulla ja laittaa jonkun kivan auton?
Ac3Way

Ac3Way 11.01.2014 in Mafia 2

Tällä hetkellä alle 5 € Xbox Livessä, pitää varmaan ostaa vaikka pelattavaa onkin jo ihan liikaa. Mafia 1 on yksi omista suosikki peleistäni, mutta tämä jatko-osa on jäänyt pelaamatta. Demoa joskus aikoinaan kokeilin ja pelin saama palaute teki tästä pettymyksen. Hyvä juoni ja halpa hinta niin kyllähän tuon nyt läpi vetäisee, kun ei kerran pelillä ole edes pituutta.
Ac3Way

Ac3Way 11.01.2014 in Trackmania

Pelaako kukaan Trackmaniaa? 90-luvulla julkaistun Stunt Driverin henkinen jatko-osa, josta on jo tullut monta versiota. Tällä hetkellä uusin versio on Trackmania 2: Valley. Muiden tekemiä ratoja olisi kiva kokeilla, Steamin Workshopissa on ainakin niitä helppo jakaa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 11.01.2014 in GTA V

Sitte asiasta kukkaruukkuun... Tein uuen hahmon, Voisin hyväksyä pientä tukea tähän alkuun.