Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 23.10.2013 in Ei mulla muuta

sjamy wrote: Näin mielenkiintoista unta, jossa henkilöinä Warjo, Räyhis ja Bani. Olin saanu isältä Chevyn lainaan sen jälkeen kun olin rakentanut sen valmiiksi, dynolapussa (joka oli einespussin takaosa) luki kunnioitettavat 800hp ja 1000nm. Moottorissa oli teksti Chevrolet 572 VTEC, kyllä.. No, jostain kumman syystä lähdin ajelemaan tuolla isolohko körmyllä kohti Raksilan marketin parkkista, ja matkalla totesin että hyvin kiertää kasikone kymppitonnissa. Sinne saavuttani huomasin parkissa tutun Skylinen ja kurvasin viereen. Warjo oli laittanut autoonsa vähintään hehtaarin kokosen takaspoikan jota ihmettelin. Vastauksena tuli "pitää saada downforcea rantaralliin, haastava rata tulossa" Tässä kohti mulle tuli mieleen että jumalauta nyt tuli valittua väärä auto tähän kisaan. Autoa ei kuulemma saanut enää vaihtaa.. :( No nyt lähdettiin Warjomiehen kanssa ajelemaan kohti kisapaikkaa, joka sijaitsi jossain Tampereen suunnilla, ja näillä vauhtihirmuilla siellä oltiinkin melko pian. Matkalla sinne Bani astuu kuvioihin kanin asuun pukeutuneena moottoripyöräpoliisina. Warjon ääni kantautuu Xbox-kuulokemikrofoniini ja sanoo että vedetään roadkill. Ensin Chevyn keulaan jää läntti pupusta ja sitten renkaisiin, tästä se lensi Warjon ylikokoiseen spoileriin ja jää siihen roikkumaan. Saavuttiin siinä sitten Tampereelle missä Räyhis jo odottelikin meitä, Bani oli hävinnyt Warjon spoilerista. Tämä "rantaralli" alkoi pitkän valituksen jälkeen Warjon autosta joka oli kuulemma liian nopea. Kurvailtiin siinä lentokentällä ja keskustan läpi joka muistutti kovasti Max Paynen miljöötä. Olin juuri päässyt Warjosta ohi, kun Bani hyppää jostain pelkääjän paikalle ja sanoo suunnilleen näin: "Olisit laittanu etusplitterin ja netin kuntoon" Ja yhtäkkiä oonkin kotona tietokoneen ääressä ja havahdun telkkarissa näkyvään tekstiin "disconnected from Xbox live" Uni jatkuu vielä, ja unessa herään Räyhän rapevanista kaniasu päällä. Ja sitten uni loppui ja heräsin. Oli kyllä mielenkiintosin uni pitkästä aikaa :D
LÄÄKKEET!!!
villek00

villek00 23.10.2013 in GTA V

Edelleen pelissä käytetään leikki rahaa ja miljoonan omistaminen ei nosta ihmisen arvoa yhtään. Eikä kyllä 1dollarinkaan omaisuus sitä laske. Minulle on tärkeämpää pitää hauskaa. Joo, saa alapeukurtaa vapaasti jos on erimieltä :)
TehBigBunny

TehBigBunny 23.10.2013 in Ei mulla muuta

Häätänä. ^EMM^
FINBULLET

FINBULLET 23.10.2013 in GTA V

Ei oo pelkoo päästä rikastumaan tehtävien teolla.
sjamy

sjamy 23.10.2013 in Ei mulla muuta

Näin mielenkiintoista unta, jossa henkilöinä Warjo, Räyhis ja Bani. Olin saanu isältä Chevyn lainaan sen jälkeen kun olin rakentanut sen valmiiksi, dynolapussa (joka oli einespussin takaosa) luki kunnioitettavat 800hp ja 1000nm. Moottorissa oli teksti Chevrolet 572 VTEC, kyllä.. No, jostain kumman syystä lähdin ajelemaan tuolla isolohko körmyllä kohti Raksilan marketin parkkista, ja matkalla totesin että hyvin kiertää kasikone kymppitonnissa. Sinne saavuttani huomasin parkissa tutun Skylinen ja kurvasin viereen. Warjo oli laittanut autoonsa vähintään hehtaarin kokosen takaspoikan jota ihmettelin. Vastauksena tuli "pitää saada downforcea rantaralliin, haastava rata tulossa" Tässä kohti mulle tuli mieleen että jumalauta nyt tuli valittua väärä auto tähän kisaan. Autoa ei kuulemma saanut enää vaihtaa.. :( No nyt lähdettiin Warjomiehen kanssa ajelemaan kohti kisapaikkaa, joka sijaitsi jossain Tampereen suunnilla, ja näillä vauhtihirmuilla siellä oltiinkin melko pian. Matkalla sinne Bani astuu kuvioihin kanin asuun pukeutuneena moottoripyöräpoliisina. Warjon ääni kantautuu Xbox-kuulokemikrofoniini ja sanoo että vedetään roadkill. Ensin Chevyn keulaan jää läntti pupusta ja sitten renkaisiin, tästä se lensi Warjon ylikokoiseen spoileriin ja jää siihen roikkumaan. Saavuttiin siinä sitten Tampereelle missä Räyhis jo odottelikin meitä, Bani oli hävinnyt Warjon spoilerista. Tämä "rantaralli" alkoi pitkän valituksen jälkeen Warjon autosta joka oli kuulemma liian nopea. Kurvailtiin siinä lentokentällä ja keskustan läpi joka muistutti kovasti Max Paynen miljöötä. Olin juuri päässyt Warjosta ohi, kun Bani hyppää jostain pelkääjän paikalle ja sanoo suunnilleen näin: "Olisit laittanu etusplitterin ja netin kuntoon" Ja yhtäkkiä oonkin kotona tietokoneen ääressä ja havahdun telkkarissa näkyvään tekstiin "disconnected from Xbox live" Uni jatkuu vielä, ja unessa herään Räyhän rapevanista kaniasu päällä. Ja sitten uni loppui ja heräsin. Oli kyllä mielenkiintosin uni pitkästä aikaa :D
RauhaMees

RauhaMees 23.10.2013 in 3D -mallinnus

Siinä on New Yorkin 3d malli osa 10/16 "http://www.3dcadbrowser.com/download.aspx?3dmodel=16413":http://www.3dcadbrowser.com/download.aspx?3dmodel=16413 RFactoriin toi ja säxä alle....omnom
Tuomo33

Tuomo33 23.10.2013 in Ei mulla muuta

Nuorisotakuussa on joitain kohtia, jotka voivat joissain tapauksissa tehdä elämästä yhtä helvettiä.. Toivottavasti nämä eivät vaikuta omaan edistymiseen. Emm
RauhaMees

RauhaMees 23.10.2013 in Ei mulla muuta

Ei oo vielä ajolupa lähteny, mutta on sillane kutina että perjantaina alkaa vuoden ajokielto. Emm
Rusty McSteele

Rusty McSteele 23.10.2013 in Ei mulla muuta

Olin kuskina toiselle kompanialle. Olivat vissin ampuneet kevytkranaattiheittimillä ja kun oli helvetin kuuma ja kuivaa oli metsä ruvennut palaa. Oltiin valmiudessa mennä sinne avustamaan mut sit rupes tulla paloautoja vaikka kuinka paljon. Vissin jokunen hehtaari metsää meni. E:Varmaan tämä
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Rusty McSteele wrote: Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.
mätyjä ja hitosti lunta =P Menomatkalla paleltiin pasin perässä, ja paluumatkalla levähdyspaikalla hajonneen bussin vieressä.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 22.10.2013 in Ei mulla muuta

HLR Juggernaut wrote: Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.
Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Saakutin ikäloput!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Rintamalla 43 ...
Jonzki94

Jonzki94 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Macela94 ja MrD St Jimmy, hajotkaa aamuihinne :) t. 2/2013 niinisalo
hulluseon

hulluseon 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Asiasta kukkaruukkuun, veli kävi AUK:n kakkososion tuolla Riihimäellä. Vapaa-aikana ei kuulemma ollut muuta tekemistä kun ryypätä. Tai no eipä sitä muuta myökään tehty iltavapailla Joensuussa. Hirveää oli se aika. Onneksi nyt on vielä hirveempää. Eiku...
PetuK

PetuK 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Setäbugi.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013 in Ei mulla muuta

tää tuntuu olevan paikka missä vanhat sedät, ja pikkupojat kohtaa sulassa sovussa.
villek00

villek00 22.10.2013 in Ei mulla muuta

I/04 ja Riihimäki. Wanhaksi tunnen itseni, mutta odottelen joskos schimmy ja hra. ^suur^ jänes vastaa tähän :)
hulluseon

hulluseon 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05
SHH!!! Sfäde, Bunny, Zattwy ja Schimmy kuuloo kohta ja sitten ne alkaa taas kertomaan niitä juttuja häkäpönttö-autoista, pärekaton korjaamisesta ynnä muusta hirmu mielenkiintosesta.