Forum - Recent Posts

villek00

villek00 16.10.2013 in GTA V

Missä vaiheessa sinä olet "tällä asteikolla":http://www.youtube.com/watch?v=4N8uoUb2cWs
TrickHat FIN

TrickHat FIN 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Ajoin jossain V2:n järjestämässä turnauksessa finaalissa Nyrreä ja "joku" Kaijanenhan mut sitten pöllytti. En toipunut siitä ja aloin dokaamaan. Taisi olla dj. tai herra harmaa joka sitten ohjasti mut tälle sivustolle pahimman putken ollessa päällä. Vittu. Täällähän se Kaijanen törrötti. Juon siis edelleen.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Myös sattumalta löysin tän paikan alunperin forza 2 aikoihin ja sivusta tullut seurailtua. Jossain vaiheessa joku täältä laittoin tonne opel klubin sivulle mainosta, kun ajettiin siellä hot lap kisoja. Ja joskus sen jälkeen rohkenin tänne liittyä.
FINBULLET

FINBULLET 16.10.2013 in GTA V

Ac3Way wrote: Oltiin Diddin kanssa ryöstämässä kauppaa ja piti ampua se myyjä siitä sitten lopuksi. No tietenkin Didd päätti ensi halata naamalla sitä mun katkaistua haulikkoa ja mennä sen jälkeen vetämään ruususen unta kaupan lattialle. Eihän se siitä enää noussut, heikkoja nuo nyky nuoriso... No sainpahan ainakin kaiken rahan :P
Mietinkin mitä siellä tapahtuu kun luki että Ac3way tappoi DiddFinin.
TTJK107

TTJK107 16.10.2013 in GTA V

*GTA Orgiat, huutakaa hep jos tuutta!*
RauhaMees

RauhaMees 16.10.2013 in GTA V

Omnom! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4652/ahfJhmHUWECdCwn-snbMSQ/0_0.jpg! // Turbotettuna hieman nopia
Ac3Way

Ac3Way 16.10.2013 in GTA V

Oltiin Diddin kanssa ryöstämässä kauppaa ja piti ampua se myyjä siitä sitten lopuksi. No tietenkin Didd päätti ensi halata naamalla sitä mun katkaistua haulikkoa ja mennä sen jälkeen vetämään ruususen unta kaupan lattialle. Eihän se siitä enää noussut, heikkoja nuo nyky nuoriso... No sainpahan ainakin kaiken rahan :P
djrunkkari

djrunkkari 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Rayha300 wrote: Kirjoitettu 04.09.2011 - 20:57 JUUJUU :whistling: Ei se iha ongelmitta sujunu. Aika-ajo kesti tunnin ja kaikkee muuta mukavaa
Oi niitä aikoja! :---D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Tarttee tosiaan kusasta aika kunnolla etten maaliin sakka pääsis...
sjamy

sjamy 16.10.2013 in GTA V

sjamy wrote: Assault rifle, jossa vaimennin, tähtäin, pidempi lipas sekä noin 3k ammuksia hävisi. Kiva.
Taas sama homma..
DarkWarjo

DarkWarjo 16.10.2013 in Watch Dogs

ffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... no jääpä tosiaa aikaa enemmän GTA:lle ja Bäfä4:lle.
RauhaMees

RauhaMees 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Minä olen huudellu Live Gamersin turnaus jutut ihan lyttyyn. Adminit tuli aika vihasesti huuteloimaan mulle, mutta huusivat itsensä pussiin. WIN! Sitte kosti mulle laittamalla mut turnauksen hostiks. Kaikki toimi moitteettomasti, kun olin jo päivää ennen laittanut lobby asetukset kuntoon, yms. Siitä toinen WIN! Eivät ole sen jälkeen hirveesti huudelleet.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Ite tulin tänne ihan sattumalta, kun bongasin jonkun biosta forzaracingclub.com. En muista mitä pelasin, mutta CoD, BF tai GoW erittäin todennäköisesti. Joskushan yritettiin vähän Livegamersissa huudella tästä paikasta, mutta se ei tainnu päättyä mitenkään hyvin.
RauhaMees

RauhaMees 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

KingPlayer10 wrote: ^ sitä vähän meinasin että jos tulee joku totaalinen RATTIBUGI niin on mahollisuudet vielä
Korjasin tuota kieliasua hieman...
KKNGS

KKNGS 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

^ sitä vähän meinasin että jos tulee joku totaalinen aivopieru-kuseminen niin on mahollisuudet vielä
villek00

villek00 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

KingPlayer10 wrote: kannattaa kans muistaa että mää oon kaikki kisat ajanu :)
kannattaa edelleen tulkita ne säännöt: "8.1.2 Henkilökohtaiset pisteet muodostuvat kauden kahdeksasta (8) parhaasta sijoituksesta siten, että kahdeksanneksi paras sijoitus huomioidaan 35% arvolla ja seitsemän (7) parasta täydestä arvostaan." Ei mulla muuta
KKNGS

KKNGS 16.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

HLR Juggernaut wrote: Kingis on mahollisuus saada kiinni, Mutta taitaa tommi olla päässy pakoon... Ai niin, Multahan jäi 1 kisa ajamatta joten tässähän on aika hyvän näköset zäänssit. RGR ja TRI on päässy auttamattomasti pakoon, mutta kolmanneks tallipisteissä, tämä hyvä.
kannattaa kans muistaa että mää oon kaikki kisat ajanu :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.10.2013 in GTA V

Ototettavissa siis normaalia enemmän lagia, Tämä selvä.
TTJK107

TTJK107 16.10.2013 in GTA V

*TÄNÄÄN, EHTOOLLA, GTA-ORGIAT, KLO.20.00 ALKAEN, MÄÄ HOSTAAN!* ^Paremmalla nettiyhteydellä ku yleensä, kingnikselle vaan huomauttaakseni.^
hulluseon

hulluseon 16.10.2013 in Watch Dogs

Schimanski76 wrote: "Tämä siirtyykin keväälle 2014.":http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/
No voi kilin kellit! Tietty syynähän voi olla Ubisoftillakin huomattu GTA:n suosio. Meinaan yrittääkö hyö tehdä jotain vielä paremmin?