Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 14.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Macela wrote: Juu tota kans luin jostain.. mitä muutenkin yrittäny selvittää mitä muilla samaa ongelmaa ollu niin tuhat eri vaihtoehtoa.. On ilmamassamittaria, puolaa, virranjakajaa, bensapumppua, ajonestoa yms missä saattaa olla jotain.. lähe ny selvittään sitte että mikä on. Tällä pitäs viikon päästä lähteä 700km päähän, taitaa jäädä reissu tekemättä.
sama vika kun mun peltofiestassa, eli osa tulpista on vääntyny pois paikoiltaan tai kokonaan poikki, tuntemattomasta syystä tiiä sitten noista nismoista
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013 in GTA V

Mace

Mace 14.10.2013 in Ei mulla muuta

Haha :D Voishan sitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2013 in Ei mulla muuta

Jaha, lähetäänkö makela vähä piirteleen? :D
Mace

Mace 14.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Juu tota kans luin jostain.. mitä muutenkin yrittäny selvittää mitä muilla samaa ongelmaa ollu niin tuhat eri vaihtoehtoa.. On ilmamassamittaria, puolaa, virranjakajaa, bensapumppua, ajonestoa yms missä saattaa olla jotain.. lähe ny selvittään sitte että mikä on. Tällä pitäs viikon päästä lähteä 700km päähän, taitaa jäädä reissu tekemättä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Hetkonen toi oli joissain uudemmissakin nipponeissa ollu vikana (kaveri merkkiliikkeessä töissä) Jotain sano et joku anturi joka kertoo auton tietomakoneelle että kone on lämmin ei taida nyt pelata ihan kunnolla, (siis mittari näyttää oikein mutta tietokone ottaa tiedon muuta kautta) ja täten käsittää vielä vartin ajonkin jälkeen että moottori on "vasta käynnistetty" lämpötilassa ~20C ja antaa vähän ylimäärästä bensaa, joka puolestaan tukehduttaa moottorin hapenpuutteeseen... Näin ainkin ollut muutamisaa quaskaissa ja jukessa. En oo kyl ihan varma että päteekö noin vanhaan malliin...
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Rusty McSteele wrote: What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.
Paikoin vähän liiankin jännä, Kerran oli pakko nappasta rustyn tunesta hippasen tehoja pois että saa leviämmät tassut alle että pysy ees jotenkuten lapasessa.
Mace

Mace 14.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Bensasuodatin vaihdettu... Silti sama vika. Tällä kertaa olin itse ajamassa.. Tarvinnu kun korjaamolta lähteä 5 km päähän kaupanpihaan, sammutin auton ja tadaa.. auto ei käynnistynyt. Mitä ite huomasin niin startti pitää jotenkin erilaisen äänen kun yrittää käynnistää, mitä normaalisti. Pariin kertaan sain käyntiin asti (edelleen piti oudon äänen käynnistäessä) Ja kierrokset nousivat normaalin lukemiin, mutta putosivat yhtäkkiä reilusti alle tonniin, pysyy siinä hetken ja sammuu. Toisella kertaa ku sain käyntiin nii kokeilin pitää ite kaasulla kierrokset yli tonnissa, tuntu pysyvän normaalisti, mutta yhtäkkiä vaan sammu taas.
FINBULLET

FINBULLET 14.10.2013 in GTA V

Vittu mä kiroon ton bounty jutun.Pilaa aina kaiken.
KKNGS

KKNGS 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

villek00 wrote: Juu, tämän voin luvata :)
elä lupaile ku tuu ajaan tana
sjamy

sjamy 14.10.2013 in GTA V

Ostin. /Näköjään autokin hävinny tallista. Sinne meni 60k lisää. Raivostuttavaa.
Latetzki

Latetzki 14.10.2013 in GTA V

sjamy wrote: Assault rifle, jossa vaimennin, tähtäin, pidempi lipas sekä noin 3k ammuksia hävisi. Kiva.
Ostitko siis sen aseen?
sjamy

sjamy 14.10.2013 in GTA V

Assault rifle, jossa vaimennin, tähtäin, pidempi lipas sekä noin 3k ammuksia hävisi. Kiva.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

TTJK107 wrote: Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!
What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.
PetuK

PetuK 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

"Kisan 7/9 jälkeinen tilanne.":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmRZm42JAtV1dFgtbHREQU1OcHRORWZxSFZRTzdfVVE#gid=0
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Uus konsoli väkisinkin velottaa, kun itte ostan heti jos vaan varallisuus riittää. Mutta veikkaus on se että ei riitä ainakaan ihan alkuun saamaan sitä.
PetuK

PetuK 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Pahalta vaan näyttää tää FM4:n parissa ajelu, kun pikkuhiljaa väkeä tippuu pois lisää ja lisää... mutta aika sen kaiketi näyttää.
TTJK107

TTJK107 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!
hulluseon

hulluseon 14.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Sarjan puolesta toivosin, että lisää väkeä tulis sinne radalle teidän kanssa kurveilemaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2013 in Ei mulla muuta

hähä