Forum - Recent Posts

Ac3Way

Ac3Way 25.12.2010 in PPPP

Jarilitmas hurmiolle tottakai :peukku:
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010 in PPPP

ATK - Skimmy 1-0 Proseduurin aloituskohtaa CheckRemoteDePLÄÄPLÄÄPresent ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta Kernel32.dll Tu saa auki mitn winukan kamaa. Paskat nakkaan ja menen saunaan.
Mudinski

Mudinski 25.12.2010 in PPPP

kaijanen wrote: Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
Saatanan puusilmä ! Numero 75 filmasi ihan täysin !
kaijanen

kaijanen 25.12.2010 in PPPP

Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.12.2010 in Joululahjat

Ac3Way wrote: Vähän rahaa ja vihreitä kuulia sekä tobleronea.
Et varmaan istunu yhellä tuolilla joulupöydässä ku toble tuli? Vihreät kuulat on pirun hyviä.
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010 in PPPP

Ääntä pittää alkaa availemaan.Soon kohta sauna. Taidan lähteä liikkeelle perinteisellä Saipa-laululla ja edetä siitä Jarilitmas-hurmioon,kun asteet kovenevat. Saunan jälkeen ääni on mennyt ja alkaa villi tanssi. Sitten ne vie mun taas jäähylle. :(
Ac3Way

Ac3Way 25.12.2010 in PPPP

Kylmä!! Kuuma!! Kylmä!! Nukkumaan!!
Ac3Way

Ac3Way 25.12.2010 in Joululahjat

Vähän rahaa ja vihreitä kuulia sekä tobleronea. Itselleni hommasin Mass Effect 2:sen halvalla, niin sai vähän pelattavaa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 25.12.2010 in Joululahjat

380€ rahaa, joista 280 on tarkoitettu vaatteisiin 50€ arvoinen lahjakortti Intersportiin Call of Duty: Black OPS Jameson-pullo hienossa peltipurkissa SUKLAATA TOSI PALJON Adidaksen dödö ja suihkugeeli Bossin dödö Drinkkilasi Hajuvesi Muumituotteita (ainakin kansio, koristepallo ja lasinalusia) Termospullo (juon kahvia koulussa) Joku autolehti Ja kaikkea muuta pientä, mitä en nyt muista
superiorjerde

superiorjerde 25.12.2010 in Joululahjat

Rahaa 170€ karkkia ja suklaata paidan luistimet lahjakortteja 2 vitsikirjaa
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010 in Joululahjat

Finski fani wrote: Eikö ne tullu toisessa järjestyksessä?
Ei. Rapila tuli ihan omista keitoista.Lahjalla se on korjattavissa.
superiorjerde

superiorjerde 25.12.2010 in PPPP

Päivässä on 24 tuntia ja olutkorissa on paikka 24:lle pullolle, sattumaa?
Finski fani

Finski fani 25.12.2010 in Joululahjat

Schimanski76 wrote: Rapulan ja viskiä.
Eikö ne tullu toisessa järjestyksessä?
FINBULLET

FINBULLET 25.12.2010 in Joululahjat

Pyyhkeen Tavallaan toi Madcook kirja on joululahja koska sain siihen rahat Saksanhirvipaistia. Hyvän mielen hyvässä seurassa.
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010 in Joululahjat

Rapulan ja viskiä.
hulluseon

hulluseon 25.12.2010 in Joululahjat

Minä sain rapulan. Ja sitten taas kerran, jo perinteenä jatkuneen Adidaksen lahjapaketti serkulta. Hän ja hänen kieroutunut huumorin tajunsa. Vai lie ite pissii tuohon suihkugeeliin kun se haisee urealle.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.12.2010 in Joululahjat

Jätkillä on hienoja lahjoja, vähän kateellinen olen. Ainut toiveeni oli Murcielago SV.... EN SAANU?! sain uuden tietokonetuolin, tai no, lähinnä lahjakortin sitä varten. jesh ja jotai muuta turhaa.
Pure Black40

Pure Black40 25.12.2010 in Joululahjat

-120€ *-Marshall 2266C* (Tuodaan ensi viikolla) -Suklaata 300g -Vaatteita -Villasukat!!! ja ns. "joululahjat": -NFS HP (Itse ostettu) -Gibson Les Paul Studio (Kuukauden ollut jo talossa) -Huoneen siivous (Itse suoritettu) -Shamppanjapullo (Jota en kuitenkaan saanut juoda) Tylsät joululahjat: -Vaatteita -Vaatteita -Vaatteita -Käytettyjä vaatteita -20 v. käytetty ilmankostutin Sitten jotain tylsää jotka olen jo unohtanut
TehBigBunny

TehBigBunny 25.12.2010 in Joululahjat

En saannut risuja tänä vuonna mutta tuli sentään kuva risuista. ( Toiveetkin oli vaatimattomat, toivoin että meidän parkkipaikka aurattaisiin :D )
Jupe San

Jupe San 25.12.2010 in Joululahjat

Vanha kahvinkeitin hajos niin sain lahjaks uuden mokkamasterin ja vähän suklaata ja ja jonkun valokuvauskirjan. Ei muuta.