Forum - Recent Posts
Esitän vuoteessa makavaa Petteri Punakuonoa, hiertää flunssa.
Mikä Eissiä hiertää vai juuri se eli huono sukka?Hiertymä?
Lepoa.
Tässä kohtaa ei ole hyvä näyttää eissiä ja joulusukkaa, voisi kinkut juosta masusta karkuun.
-------------------------
Ikävästi kauhean kipeänä olen ollut eilisestä asti, joten on tullut oltua tavallistakin enemmän rauhallisemmin ja nautittua hyvästä jouluruoasta. Toivottavasti huomenna jo pakkanenkin leppyisi ja mahdollisesti olisi jo sitten sunnuntaina kevyessä hiihtokunnossa.
-----------------------
It's a Ham(mer) Time!
jasamy wrote: gt5:sen päävalikossa soi joululaulu (eikö noita pääse missän enään karkuun)Eihän siihen valikkoon tarvii jäädä jumii. GT:n ja Arcaden valikossa se ei sentään soi.
Pääsee.Käyt laittamassa asetuksista äänet pois.
gt5:sen päävalikossa soi joululaulu (eikö noita pääse missän enään karkuun)
Mudinski wrote: Kelpaako kisu ja tonttulakki ? ; )Kelpaa,jos kisu on täysi-ikäinen.
Schimanski76 wrote: Mie haluun lisää koira+tonttulakkikuvia!Kelpaako kisu ja tonttulakki ? ; )
Mie haluun lisää koira+tonttulakkikuvia!
e/ 15 vuotta ollunna kauhia koirakuume,mutta ei pysty.
Hyvät joulut ja yöt kaikille :)
TehBigBunny wrote: Juuri näin, siellä on jopa ollut jotain puhetta 'kahvi'kupin ääressä notta muutamassa autossa saattaa tuo hinta nousta.ei kai jo ostetut oo listalla myös? kummasti tuo mudinskin "vanha" beetle on kaupan :)
dcftinti wrote: Ei ole itsekkään tullut enään liikaa käytyä täällä. Boxikin myyty jo pois. Tämä sivu jää hiljalleen pois "valikoimastani". Hauskaa on ollut ja kiitos siitä kaikille "syyllisille"! Hyvää joulua ja turvallista uuttavuotta 2011! Toivottaen Henri KoskenalaOokko silti mun fb-kamu ja tuki sekä turva Sipoon pimeillä mutkateillä :D
Ei kun ei ollu lasit päässä. Nyt minen ota enää lökiä, mänen nukkumaan. Hei hei muut.
hulluseon wrote: Miks minen nää kunnolla?VenäläistäVodkaa.com
Miks minen nää kunnolla?
Liekkö ees ajo Skimmy noita kisoja. Galatia on kyllä pahasti epäilty.
Mutta nyt tiedän myös Vileniuksen koiran nimen. Onpa hyvä.
TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissaVALEHTELLOO!! Sammunut oli. Saipasta horisi ennen sitä ja Lauritsalan PePo:sta jotain epämääräistä.
hulluseon wrote: En, mutta sehän varastettiinVENNI oli se. Ihku koira.
Miä vetäsin nostalgia-kimaran lyhennepänteistä.
D.R.I.
S.O.D.
M.O.D.
Riitta Väisäsen sanoin: *Parasta mitä tiedän.*
En, mutta sehän varastettiin