Schimanski76
24.12.2010 in
PPPP
hulluseon wrote:
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Muistatko mikä oli Sulo Vileniuksen "vahtikoiran" nimi?
hulluseon
24.12.2010 in
PPPP
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
TJP27
24.12.2010 in
Nyt soi?
"Rarmos Ybrehtar ":http://www.youtube.com/watch?v=-sUf0ycLoPM&feature=related
Eli abso joulu tääl! ja lisää seuraa:
"Täsää on aika varhaista live-materiaalia":http://www.youtube.com/watch?v=OjdW3AS-uiI&feature=related
HMM.. Toimii
TJP27
24.12.2010 in
PPPP
Mudinski wrote:
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
hyvin toimi, mitä sitä vähän virittelin... toki aika luisuherkkä koppihan se on, mut jos vaikka 1 kierros sitten aikaajoissa onnistuis:) onneks sen sain aika halvalaa, ni jäi sitten sitä rahaa muuhunkin...
TJP27
24.12.2010 in
PPPP
Mudinski wrote:
Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ?
Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Piru, ku miuta pierettäis, mut ei viiti, ettei suklaat mene pilalle :(
Mudinski
24.12.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
TJP27
24.12.2010 in
PPPP
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
TJP27
24.12.2010 in
PPPP
Mudinski
24.12.2010 in
PPPP
Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ?
Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Mudinski
24.12.2010 in
PPPP
Schimanski76 wrote:
Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle!
Kaveria ei jätetä!
Kyl huomaa et on kyseessä Jokkiksen tuore mestari ! Siinä vaihtui meinaan rengas poikineen kun Schima pääsi asemiin. Ei tarttenu rengasavainta eikä pulttipyssyä vaan näppylä hanskat ja rohkasu ryypyn !
hulluseon
24.12.2010 in
PPPP
Mie koppaan ton mun lonkero päkin ja juoksen samalla oven avauksella ja lujaa.
Schimanski76
24.12.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle!
Kaveria ei jätetä!
Mudinski
24.12.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Meil on jo lökit käres Schimanskin kans. Se on kuule menoo ny poeka !
Pottae
24.12.2010 in
PPPP
Schimanski76
24.12.2010 in
PPPP
LÄPI MENI!!!
Miulla on jo lisää lökiä kourassa!!!
Mudinski
24.12.2010 in
PPPP
__ps, hei jätkät ! Finski taitaa olla nyt mennyt ruokalevolle. Nyt olisi hyvä hetki mennä ohitse. Jätetään varmuuden vuoksi pari pulloa kaljaa sille siihen, että jos sattuu heräämään niin kiinnittää huomion kaljoihin eikä meihin... Ok ? Mää lähren ny kokeileen...__
Edit: *REITTI SELVÄ ! C'MON !*
Schimanski76
24.12.2010 in
PPPP
Mie yritän ampua sen takan päältä Lahti-viiriä ritsalla.
Se yleensä toimii.
Pottae
24.12.2010 in
PPPP
Ei auttanu edes HIFKin cheerleaderit houkuttimena tonttuasuissa.. Ajo yli kuin Tuomas-veturi klo 7 aamulla Neloselta.
TJP27
24.12.2010 in
Nyt soi?
"...menit sitten haihtumaan":http://www.youtube.com/watch?v=PtKsTQamsr8
hulluseon
24.12.2010 in
PPPP
Joku ulos ja kolauttaa kaljapulloja vastakkain ja juoksee niin pirusti karkuun. Ei.
Joku huutaa ulkona magafooniin: Tule Finski saunaan, olutta on, minä tarjoan. Eiks aika hyvä?