Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Muistatko mikä oli Sulo Vileniuksen "vahtikoiran" nimi?
hulluseon

hulluseon 24.12.2010 in PPPP

Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
TJP27

TJP27 24.12.2010 in Nyt soi?

"Rarmos Ybrehtar ":http://www.youtube.com/watch?v=-sUf0ycLoPM&feature=related Eli abso joulu tääl! ja lisää seuraa: "Täsää on aika varhaista live-materiaalia":http://www.youtube.com/watch?v=OjdW3AS-uiI&feature=related HMM.. Toimii
TJP27

TJP27 24.12.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
hyvin toimi, mitä sitä vähän virittelin... toki aika luisuherkkä koppihan se on, mut jos vaikka 1 kierros sitten aikaajoissa onnistuis:) onneks sen sain aika halvalaa, ni jäi sitten sitä rahaa muuhunkin...
TJP27

TJP27 24.12.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ? Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Piru, ku miuta pierettäis, mut ei viiti, ettei suklaat mene pilalle :(
Mudinski

Mudinski 24.12.2010 in PPPP

TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
TJP27

TJP27 24.12.2010 in PPPP

joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
TJP27

TJP27 24.12.2010 in PPPP

joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Mudinski

Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ? Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Mudinski

Schimanski76 wrote: Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!
Kyl huomaa et on kyseessä Jokkiksen tuore mestari ! Siinä vaihtui meinaan rengas poikineen kun Schima pääsi asemiin. Ei tarttenu rengasavainta eikä pulttipyssyä vaan näppylä hanskat ja rohkasu ryypyn !
hulluseon

Mie koppaan ton mun lonkero päkin ja juoksen samalla oven avauksella ja lujaa.
Schimanski76

Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!
Mudinski

Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Meil on jo lökit käres Schimanskin kans. Se on kuule menoo ny poeka !
Pottae

Pottae 24.12.2010 in PPPP

En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Schimanski76

LÄPI MENI!!! Miulla on jo lisää lökiä kourassa!!!
Mudinski

__ps, hei jätkät ! Finski taitaa olla nyt mennyt ruokalevolle. Nyt olisi hyvä hetki mennä ohitse. Jätetään varmuuden vuoksi pari pulloa kaljaa sille siihen, että jos sattuu heräämään niin kiinnittää huomion kaljoihin eikä meihin... Ok ? Mää lähren ny kokeileen...__ Edit: *REITTI SELVÄ ! C'MON !*
Schimanski76

Mie yritän ampua sen takan päältä Lahti-viiriä ritsalla. Se yleensä toimii.
Pottae

Pottae 24.12.2010 in PPPP

Ei auttanu edes HIFKin cheerleaderit houkuttimena tonttuasuissa.. Ajo yli kuin Tuomas-veturi klo 7 aamulla Neloselta.
TJP27

TJP27 24.12.2010 in Nyt soi?

"...menit sitten haihtumaan":http://www.youtube.com/watch?v=PtKsTQamsr8
hulluseon

Joku ulos ja kolauttaa kaljapulloja vastakkain ja juoksee niin pirusti karkuun. Ei. Joku huutaa ulkona magafooniin: Tule Finski saunaan, olutta on, minä tarjoan. Eiks aika hyvä?