Forum - Recent Posts
Vittu mä kiroon ton bounty jutun.Pilaa aina kaiken.
villek00 wrote: Juu, tämän voin luvata :)elä lupaile ku tuu ajaan tana
Ostin.
/Näköjään autokin hävinny tallista. Sinne meni 60k lisää. Raivostuttavaa.
sjamy wrote: Assault rifle, jossa vaimennin, tähtäin, pidempi lipas sekä noin 3k ammuksia hävisi. Kiva.Ostitko siis sen aseen?
Assault rifle, jossa vaimennin, tähtäin, pidempi lipas sekä noin 3k ammuksia hävisi. Kiva.
TTJK107 wrote: Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.
"Kisan 7/9 jälkeinen tilanne.":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmRZm42JAtV1dFgtbHREQU1OcHRORWZxSFZRTzdfVVE#gid=0
Uus konsoli väkisinkin velottaa, kun itte ostan heti jos vaan varallisuus riittää. Mutta veikkaus on se että ei riitä ainakaan ihan alkuun saamaan sitä.
Pahalta vaan näyttää tää FM4:n parissa ajelu, kun pikkuhiljaa väkeä tippuu pois lisää ja lisää... mutta aika sen kaiketi näyttää.
Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli.
Need more powarh!
Sarjan puolesta toivosin, että lisää väkeä tulis sinne radalle teidän kanssa kurveilemaan.
hähä
Niin, mun piti mennä nukkuun siinä kahentoista aikaan..
Oon puoli viideltä aamuyöllä piirtämäs nytte. Villeee!!
E: Mistä täältä pääsee poooooois!?
E: Ai koukuttava :D
piru sut ville perikööt.
Tulkaa Aapeliin "piirteleen":http://www.aapeli.com/pelaa/kuva-arvoitus huonseen "ny piiretään"
-
Juu, tämän voin luvata :)
DonRandom wrote: ja tietty myös ihan Villenä kopittelevia botteja :PSyy ostaa Forza 5 ja box One ;)
Toivottavasti jatkuu viä pitkälle 2014 vanhan Forzan parissa SM-kaahailu.
Macela wrote: Tänhetkisten tietojen mukaan (mitä minä siis teidän) ne on panostanut: Tekoälyyn: ilmeisesti kokonaan uus idea. Joka vaikuttuu pelaajasta sekä muista pelaajista. Tämähän ei tuo mitään iloa moninpelaamiseen, mutta voi olla suuri ilo yksin pelatessa.Eiks ne oo jotain Cloud-tyyppistä juttuu höpissy... eli jotain sensuuntaista että konsolaattori keräilee tietoja miten porukka suhailee, lähettelee niitä sit jonnekin pilveen, ja sit sieltä forssa latailee boteille ajo-ohjeita. Saadaan sitten botteja jotka ajelee täysin jokkismeiningillä ku jenkkiheliumit on näyttäny mallia, ja tietty myös ihan Villenä kopittelevia botteja :P