Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän... EMM
Helppo peli. Oon pelannu. Alkuperäset Serious Samit Serious Difficultyllä on vielä vaikeempi. // Se tunne ku 70 ihmistä ängetään 20 ihmisen luokkahuoneeseen.... Emm
Nikde

Nikde 03.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

No jees. Mitä iloa on paalupaikasta (jos siitä ei saa pisteitä) mistä putoaa kuudenneksi lähtökiihdytyksessä? Cadillaceilla muuten ne nopeimmat kierrokset ihan samoilla lukemilla. Onko jotenkin Acura -kuskin vika, että Caddyt eivät onnistuneet aika-ajossa? ^Mutinaa jupinaa tm.^ Mutta jos sääntö on tullut autovalintojen jälkeen niin roskiinhan se joutaa.
villek00

villek00 03.09.2013 in Ei mulla muuta

F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän... EMM
DonRandom

DonRandom 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

savulohi wrote: henkselit yli
^^^^
villek00

villek00 02.09.2013 in speed wheel kysymys

Puhelimella ei jaksanu googlettaa..
savulohi

savulohi 02.09.2013 in speed wheel kysymys

^ Toisaalta termi oli käyttämisen arvoinen, mie kyllä hyväksyisin. :D
Schimanski76

Schimanski76 02.09.2013 in speed wheel kysymys

Xbox 360 Speed Wheel, the first of is that it does not include a microphone port, so people who use wired headsets will not be able to talk to other players while using the Speed Wheel. The Speed Wheel is compatible with Wireless Headsets so you can easily use that. Ville,4 sekuntia meni kuuklatessa. :)
villek00

villek00 02.09.2013 in speed wheel kysymys

eli saako tuohon tuplapäädildoon kiinni kuulokemikrofoonia? Langallista mallia siis..
hulluseon

hulluseon 02.09.2013 in Nyt soi?

"Korpiklaania":http://www.youtube.com/watch?v=a247R3mNs5A
TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.09.2013 in Pienoismallit

Pitkästä aikaa jotain valmistui: !http://i205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Pienoismallit/Jenkit/IMG_4145_ed.jpg! Lauantaina olisi vuorossa Lahden Pienoismallinäyttely. Ainakin vieraaksi tarttee lähteä pällistelemään ja tuttuja moikkaamaan. Ja jos viitsisi olla "koko päivän" reissussa, niin voisi kai sitä muutaman mallin viedä pöytien täytteeksikin.
RauhaMees

RauhaMees 02.09.2013 in FlatOut

RaabForRehab wrote: Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
Mun vanhemmat vähä ihmetteli mitä mä yksin naureskelen, kun editoin tota videota. Toi Driverin nauru hymyilyttää vieläkin :D
RaabForRehab

RaabForRehab 02.09.2013 in FlatOut

Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
Finski fani

Finski fani 02.09.2013 in GTA V

Macela wrote: Ilmoitusluontoinen asia: Kaksi viikkoa.
Just tajusin. Työt loppuu kahen viikon päästä... Destiny? =O
DiddFIN

DiddFIN 02.09.2013 in GTA V

Mina tilaa pelit äkspoksille.
Mace

Mace 02.09.2013 in GTA V

Ilmoitusluontoinen asia: Kaksi viikkoa.
PetuK

PetuK 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Ei merkkaa koska niin jäässä olin ettei aidosti ollut mtn tajua ja ymmärrystä asiaa miettiessä. Itseänikin hämmentää viime aikainen kykyni blokata ja unohtaa asioita. Ei kiva. No kele, ihan sama se sit on..jos muut manat ei vastusta ni kaadetaan koko juttu? Vaikka sit eilisenkin osalta. ^Sori Nikde.^ ^Ja sori myös yleisellä tasolla. Ärsyttävää tällainen mokailuni^ :(
savulohi

savulohi 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Merkkaa tuo pvm siinä mielessä, että jos ilmoittautuminen(=autojen valinta!) päättyy tiettynä päivänä ja sen jälkeen tulee pistemuutos joka suosii yhtä, jo ennestään nopeimmaksi tiedettyä autoa... joka sattuu olemaan vielä 2/3:n mänitzerin autovalinta. ^kröhöm^ Jokainen ymmärtää, että motiivi ei ollut tuo mutta ihan periaatekysymys. Selkeintä imo vetää henkselit yli, myös eilisen osalta. ;)
PetuK

PetuK 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Nopea kommentti. Joo, eilen jo avauduin Randomille omaa vitutustani ku oon ollut oikein reippaasti normaaliakin enemmän jäässä viime päivinä. Siis muutoinkin tosiaan ku vaan tuon aika-ajopisteytyksenkin osalta :) Joten hyvin tod.näk niitä pisteitä ei seuraavista kisoista enää tällä kaudella jaeta. Mai bääd. Veri bääd. Mutta muutoin tuo pvm juttu ei sinällään merkkää kikkeliäkään, koska ajatuksena oli puljata lobbyjaot ja mahd pisteytysviilauksen, kun tiedetään ilmoittautuneet ja siitä sitten osataan vähän päätellä keskim. osallistujamääriä. Mutta niin tai näin..eilisiä pisteitä ei pois oteta (vaikka teoriassa senkin ehkä vois tehdä ku kyseessä oman tallin kuski) vaikka loppukauden osalta tuo romutettaiskin. //Aika-ajopisteytys sinällään ei ole mielestäni huono, olisi parilla edelliskaudellakin toiminut ihan ok. Mutta tähän kauteen se ei ole ideaalinen sen tajusin kyllä eilen jo itsekin. Kuten todettua, omasta jäädyttämisestä on jo avauduttu :P e// palataan..ilmoitellaan..katotaan...
savulohi

savulohi 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Rusty McSteele wrote: Samaa mieltä Loheksen kanssa, lisäks tota sääntöä lisättiin 1.9 ja viimeinen ilmoittautumispäivä oli 30.8.
Erittäin hyvä pointti tämäkin. E: siinä on jo ihan riittävät perusteet säännön romuttamiseksi jo het saman tien tälle kaudelle. ;) @ Kingis: Et.
KKNGS

KKNGS 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

oonko ainoa joka ei givvaa fukkia pisteistä :D? E: "banin vika"?