Forum - Recent Posts

THE FRC

THE FRC 03.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

_Aika-ajopisteytys poistettu käytöstä tämän kauden osalta._
THE FRC

THE FRC 03.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

_Aika-ajopisteytys poistettu käytöstä tämän kauden osalta._
Tuomo33

Tuomo33 03.09.2013 in FlatOut

Mukana olen yllättäen. Asiasta kolmanteen, otettaisiin FOV3 modi käyttöön ~149 rataa ja muuta piäntä/isoa muutosta. -Opastusvideon tekaisen, ja linkit tähän vaikka päivitän.- Edit:Rayha tekee, ja St Jimmy otetaan mukaan menoihin tietysti
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013 in FlatOut

Pikainen kysymys. Kuinka moni lähtis mukaan, jos järjestettäisiin pieni flatout sarja. 3-4 ajokertaa ja jokaisella ajokerralla ajettais useita lähtöjä. Kyselen vain, koska ollu mielessä tämä. Tietenkin GTA V tulee, mutta online siihenkin tulee myöhemmin, joten nyt nopeesti kerkeis tälläisen pitää ennen rantaralleja.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

PetuK wrote: //Aika-ajopisteytys sinällään ei ole mielestäni huono, olisi parilla edelliskaudellakin toiminut ihan ok.
Tähän pitää sanoa että samaa mieltä. Tästä kaudesta nyt ei uskalla sanoa mitään vielä puoliovaaliradan jälkeen.
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013 in PPPP

hihii !http://www.riemurasia.net/sarjakuvat/fingerpori/fpf1000.png!
Mace

Mace 03.09.2013 in Yleinen v*tutus topic

Ei nyt suoranaisesti 'tuta, mutta harmi sinänsä.. "IS":http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288595378967.html
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013 in Yleinen v*tutus topic

Ei kettu mä taas sanon! Ei nää koulun informaation kulku taaskaan toimi ja nyt mä oon 2 tuntii liian aikasin koululla. Ei suatana mä sanon taas!
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän... EMM
Helppo peli. Oon pelannu. Alkuperäset Serious Samit Serious Difficultyllä on vielä vaikeempi. // Se tunne ku 70 ihmistä ängetään 20 ihmisen luokkahuoneeseen.... Emm
Nikde

Nikde 03.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

No jees. Mitä iloa on paalupaikasta (jos siitä ei saa pisteitä) mistä putoaa kuudenneksi lähtökiihdytyksessä? Cadillaceilla muuten ne nopeimmat kierrokset ihan samoilla lukemilla. Onko jotenkin Acura -kuskin vika, että Caddyt eivät onnistuneet aika-ajossa? ^Mutinaa jupinaa tm.^ Mutta jos sääntö on tullut autovalintojen jälkeen niin roskiinhan se joutaa.
villek00

villek00 03.09.2013 in Ei mulla muuta

F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän... EMM
DonRandom

DonRandom 02.09.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

savulohi wrote: henkselit yli
^^^^
villek00

villek00 02.09.2013 in speed wheel kysymys

Puhelimella ei jaksanu googlettaa..
savulohi

savulohi 02.09.2013 in speed wheel kysymys

^ Toisaalta termi oli käyttämisen arvoinen, mie kyllä hyväksyisin. :D
Schimanski76

Schimanski76 02.09.2013 in speed wheel kysymys

Xbox 360 Speed Wheel, the first of is that it does not include a microphone port, so people who use wired headsets will not be able to talk to other players while using the Speed Wheel. The Speed Wheel is compatible with Wireless Headsets so you can easily use that. Ville,4 sekuntia meni kuuklatessa. :)
villek00

villek00 02.09.2013 in speed wheel kysymys

eli saako tuohon tuplapäädildoon kiinni kuulokemikrofoonia? Langallista mallia siis..
hulluseon

hulluseon 02.09.2013 in Nyt soi?

"Korpiklaania":http://www.youtube.com/watch?v=a247R3mNs5A
TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.09.2013 in Pienoismallit

Pitkästä aikaa jotain valmistui: !http://i205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Pienoismallit/Jenkit/IMG_4145_ed.jpg! Lauantaina olisi vuorossa Lahden Pienoismallinäyttely. Ainakin vieraaksi tarttee lähteä pällistelemään ja tuttuja moikkaamaan. Ja jos viitsisi olla "koko päivän" reissussa, niin voisi kai sitä muutaman mallin viedä pöytien täytteeksikin.
RauhaMees

RauhaMees 02.09.2013 in FlatOut

RaabForRehab wrote: Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
Mun vanhemmat vähä ihmetteli mitä mä yksin naureskelen, kun editoin tota videota. Toi Driverin nauru hymyilyttää vieläkin :D
RaabForRehab

RaabForRehab 02.09.2013 in FlatOut

Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D