Olenko
04.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
vaiski75 wrote:
Viddu, mä ostan pleikkarin!
Kivasti en syöttänyt uutta luottokortin tietoa boxille, kun on noita vuoden Live-kortteja pari kappaletta ja kaikki tuntui niin kivasti hyvältä ajatukselta.
Nyt on sitten Live kivasti poikki ja se ei anna vaihtaa luottokorttia pois maksutiedoista.
Tana, nyt tuijotamme hetken ruskean pullon läpi televisiota ja yritetään olla miettimättä mitään..
Kivasti soitat Live-tukeen...sieltä osaavat auttaa...itseäni ainakin auttoivat kivasti kun oli samansorttinen onkelma...oikein kivasti
vaiski75
04.04.2010 in
YÖ -keskustelut
Ville teki tämmöisen hienon jutun "ihmisille" ja sitten se itse ei halua olla paikalla.
RÖYHKEETÄ sanon minä!
Aaaa, vielä viisi minuuttia aikaa kirjoittaa tänne.. Hjelppä..
vaiski75
04.04.2010 in
YÖ -keskustelut
tappileipa wrote:
Väsyttää mutta ei nukuta tai jotai.. :D
Yritä Tappi rakas nukkua hieman, koska NE muut apinat heräilee kohta ja niillä on se vinoilu kenties edelleen veressä..
Mutta ei se välttämättä ole niiden vika, vika voi olla jo vanhemmissa..
tappi
04.04.2010 in
YÖ -keskustelut
Väsyttää mutta ei nukuta tai jotai.. :D
vaiski75
04.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Viddu, mä ostan pleikkarin!
Kivasti en syöttänyt uutta luottokortin tietoa boxille, kun on noita vuoden Live-kortteja pari kappaletta ja kaikki tuntui niin kivasti hyvältä ajatukselta.
Nyt on sitten Live kivasti poikki ja se ei anna vaihtaa luottokorttia pois maksutiedoista.
Tana, nyt tuijotamme hetken ruskean pullon läpi televisiota ja yritetään olla miettimättä mitään..
vaiski75
04.04.2010 in
YÖ -keskustelut
Ville Saurin yölinja.. =D
villek00
04.04.2010 in
YÖ -keskustelut
Eli hiukka väsyneenä, nuutuneena, päästään vialla olevana päätin pistää pystyyn ko. ketjun. Ketjun idea on simppeli. Tänne saa vain kirjoittaa yöllä (Klo 23.00 - 05.00 välisenä aikana) omia tuntemuksiaan.
No omat tuntemukset on nyt ristiriitaiset. Väsyttää, mut ei jaksais nukkuu. Tulisko Schimanski Zumbailee vai ootko jo sammunu?
Ps. En pyydä tästä ketjusta anteeksi, enkä myöskään hyväksy sitä :)
FINBULLET
04.04.2010 in
Lääkitys Drifting
Yliannostus nalle storeen.
DarkWarjo
04.04.2010 in
Lääkitys Drifting
Tylsä oli eka deaddy... oli iha normi nallukka, ois kaivannu hieman personointia :) (esim. od-nallelta tuttu toinen silmä raksina) ;)
DarkWarjo
04.04.2010 in
Battlefield Bad Company 2
muhahaaa, miljardi tappoo taas :D oli vaihteeksi mahtavan toimiva squadi.. kaveri veti infantry rambona ja joku tuntematon jamppa tankkikuskina ja meikä tankin gunnerina/fixerinä :D loistavaa :D
TehBigBunny
04.04.2010 in
F1 2010 kausi
!http://img683.imageshack.us/img683/5458/rosberg.jpg!
Schimanski76
04.04.2010 in
F1 2010 kausi
Nipsuhuuli wrote:
Hamilton on pieni paha Alonsoon verrattuna, vaikkakin se on myös inhokkikuskejani. Rosberg on myös lipevä pr-pelle.
Keijon poika on hyvä kuski.
Ei se sille mitään mahda,että se on Keijon poika.
Keijon poika ei ole elänyt "normaalia" elämää ikinä eikä se sille mitään voi.Siitä voi syyttää ehkä Keijoa,ei Keijon poikaa.
Keijon pojasta tulee maailmanmestari vielä lähivuosina.Keijon poika on rattimies.
Nipsuhuuli
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Hamilton on pieni paha Alonsoon verrattuna, vaikkakin se on myös inhokkikuskejani. Rosberg on myös lipevä pr-pelle.
teemu1337
03.04.2010 in
Ei auta. Ei pysy silmät auki ja ohjukset lentelee mihin sattuu...
Huomenna uusiks, anyone!?
Ac3Way
03.04.2010 in
PPPP
Ei vespa vaan fillari, stubid bunny.
TehBigBunny
03.04.2010 in
PPPP
Mie en tienny että se oli siun pyörä !
Pottae
03.04.2010 in
Poksi on sika vittu jee!!
teemu1337
03.04.2010 in
Myö tykitetään poksilla :C
Finski fani
03.04.2010 in
PPPP
kurppak wrote:
Ei Lahtea! Ei siellä ole ku Kärkkänen ja turpaan saa suuremmalla todennäköisyydellä kuin Korsossa.
=,( kaksi vuotta täällä olen asunut ja turpaan olen saanut vain 4 kertaa ja vain kerran pyörä on varastettu...