Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 03.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TPS -> WTF ?
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

F3SM wrote: Tää PI-muutoshan oli jo Suzukaan. Millä siellä mentiin?
Ei muuta ku pudotin tehoa omasta tahdosta. Viime kisast en tietääkseni ole saanu lisä pudotuksia
Mudinski

Mudinski 03.04.2010 in Ajovälineesi + tapasi

Kun FM3 ilmestyi niin piti olla kaksi kytkimellä varustettua rattia. Tämä Fanatecin ja sitten MS:n uusi tuotos. MS:n ratista ei ole kuulunut sen jälkeen mitään... Näen mie aenaskin oon lukenu...
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010 in Ajovälineesi + tapasi

Huhu kertoo et MS olis tuomas uutta rattia boxille jossain vaihees. Kytkimin ja muine herkkuineen päivineen. Tiedä sit kuinka paikkaansa tuo pitää.
FINBULLET

FINBULLET 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

No en minäkään kummosemmin pärjää.Paska auto.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010 in Nyt soi?

Kaikki Primal Feari ja Shinedownin Sound of Madness
hammeredhuoh

hammeredhuoh 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Indiana Hopo wrote: On sulla ongelmat.
Kyllä on isot ongelmat! Miten mun pitäisi pärjätä jos en saa ylivoimaista autoa?
FINBULLET

On sulla ongelmat.
hammeredhuoh

Viime kisassa olit vikan lobyn kolmas minä neljäs. sinä sait siitä minun pi tasotukset.
Finski fani

Finski fani 03.04.2010 in Nyt soi?

Omnium Gatherum - Distant Light Highway // Vielä parempi: Noumena - Triumph And Loss
Schimanski76

Schimanski76 03.04.2010 in Nyt soi?

Stam1na - Viimeinen Atlantis
IL3

IL3 03.04.2010 in Lääkitys Drifting

Eli, nyt pitkän ja harkitun päätöksen teon jälkeen ilmoitan, että seuraava kokoonpano on Lääkitys Drift Shopin henkilöstö: IL3 - Perustaja, Maalaaja, Yhteyspäällikkö Mudinski - Tuunaaja, Maalaaja, Valokuvaaja, Testikuljettaja Arkk1Enkel1 - Tuunaaja, Testikuljettaja VilleK00 - Webmaster, Web-grafiikat Eli tämmöisellä kokoonpanolla nyt ainakin alkuun liikkeelle lähdetään ja katsotaan sitten jatkossa jos miehitykseen muutoksia tehdään. Kiitoksia kaikille hakijoille! -------------------------------------------------------------- Nyt ensimmäinen Deaddy Bear- sticker mun storessa ja lisää tulee lähiaikoina! Myös eka julkaisu pian valmiina, kuvia tulossa pian ja julkaisu tapahtuu mitä luultavimmin ensiviikon aikana.
teemu1337

teemu1337 03.04.2010 in PPPP

Pottae wrote: Nomnom.. Bf:Bc2 tuli ostettua :--). Hihihi
Kyä! Säähän tulet sitten kohtapuoliin sitä hakkaamaan? e/ Watafak: BFBC2: Your save file data appears to be damaged. Do you wat to overwrite it? Minä: -yes BFBC2: Loading...loading...loading. Overwrite succesfull. Minä: Seriously...wtf? =Kamppanja resetoitunut mutta kaikki multiplayer statsit tallella? Ja tämä errorihan tapahtui siis kesken nettipelin...
FINBULLET

Mitä täällä kitistään??Ja Villellä on enemmän PI tasotuksia kuin mulla.Mitäs sitten??Ei haittaa meikäläistä yhtään.
hammeredhuoh

Minun pi kuuluisi olla 496 eikä 491 ja hopolla on liikaa pi tasotuksia.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.04.2010 in Yleinen keskustelu autoista

Törmäsin tänään autoliikkeessa houkuttelevaan vm2000 Honda Preludeen. Hinta jotain 12000€ ja moottorin tehot 98kW. Hinta oli aika suolainen, mutta istuuduttuani autossa totesin, että siinä on fiilistä, jota puuttuu esim. saman hintaisista pikkuautoista. Autossa oli urheilulliset nahkapenkit ja ajoasento oli matala, mutta jostain syystä vain ajoasento oli totaalisen perseellään ja reidet olivat ilmassa urheilupenkeistä huolimatta. :/ Mutta tuohon autoon kun lisää tehoa, niin se olisi kova peli!
Finski fani

Finski fani 03.04.2010 in PPPP

Zolvi wrote: Meni hermot Windowsiin joku 3 vuotta sitten. Vaihdoin tilalle Ubuntun. Joskus ennemmin oon kokeillut redhattiä ja en ymmärtäny siitä mitään. Pientä alku takertelua oli Linuxin kans. Niistä selvittyä oon tykännyt järjistelmästä.
Itellä on Vista ja Ubuntu koneella. Enimmäkseen käytän Vistaa, mutta aina kun menee hermot siihen, voin palata Ubuntun seuraan... Jostain syystä en vain osaa oikein käyttää Ubuntua, joten se ei jäänyt vaki käyttikseksi. Tietyt asiat vain hoituu helpommin ja nopeemmin Vistalla....
F3SM

F3SM 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Päivitetty tähän saakka.
F3SM

F3SM 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

TRD xMR GREYx wrote: Teho: 171 Kw Vääntö: 218.8 Nm PI: 451
Tää PI-muutoshan oli jo Suzukaan. Millä siellä mentiin?
Zolvi

Zolvi 03.04.2010 in PPPP

Meni hermot Windowsiin joku 3 vuotta sitten. Vaihdoin tilalle Ubuntun. Joskus ennemmin oon kokeillut redhattiä ja en ymmärtäny siitä mitään. Pientä alku takertelua oli Linuxin kans. Niistä selvittyä oon tykännyt järjistelmästä.