Forum - Recent Posts
TPS -> WTF ?
F3SM wrote: Tää PI-muutoshan oli jo Suzukaan. Millä siellä mentiin?Ei muuta ku pudotin tehoa omasta tahdosta. Viime kisast en tietääkseni ole saanu lisä pudotuksia
Kun FM3 ilmestyi niin piti olla kaksi kytkimellä varustettua rattia. Tämä Fanatecin ja sitten MS:n uusi tuotos. MS:n ratista ei ole kuulunut sen jälkeen mitään... Näen mie aenaskin oon lukenu...
Huhu kertoo et MS olis tuomas uutta rattia boxille jossain vaihees.
Kytkimin ja muine herkkuineen päivineen.
Tiedä sit kuinka paikkaansa tuo pitää.
No en minäkään kummosemmin pärjää.Paska auto.
Kaikki Primal Feari ja Shinedownin Sound of Madness
Indiana Hopo wrote: On sulla ongelmat.Kyllä on isot ongelmat! Miten mun pitäisi pärjätä jos en saa ylivoimaista autoa?
On sulla ongelmat.
Viime kisassa olit vikan lobyn kolmas minä neljäs. sinä sait siitä minun pi tasotukset.
Omnium Gatherum - Distant Light Highway
// Vielä parempi:
Noumena - Triumph And Loss
Stam1na - Viimeinen Atlantis
Eli, nyt pitkän ja harkitun päätöksen teon jälkeen ilmoitan, että seuraava kokoonpano on Lääkitys Drift Shopin henkilöstö:
IL3 - Perustaja, Maalaaja, Yhteyspäällikkö
Mudinski - Tuunaaja, Maalaaja, Valokuvaaja, Testikuljettaja
Arkk1Enkel1 - Tuunaaja, Testikuljettaja
VilleK00 - Webmaster, Web-grafiikat
Eli tämmöisellä kokoonpanolla nyt ainakin alkuun liikkeelle lähdetään ja katsotaan sitten jatkossa jos miehitykseen muutoksia tehdään.
Kiitoksia kaikille hakijoille!
--------------------------------------------------------------
Nyt ensimmäinen Deaddy Bear- sticker mun storessa ja lisää tulee lähiaikoina!
Myös eka julkaisu pian valmiina, kuvia tulossa pian ja julkaisu tapahtuu mitä luultavimmin ensiviikon aikana.
Pottae wrote: Nomnom.. Bf:Bc2 tuli ostettua :--). HihihiKyä! Säähän tulet sitten kohtapuoliin sitä hakkaamaan? e/ Watafak: BFBC2: Your save file data appears to be damaged. Do you wat to overwrite it? Minä: -yes BFBC2: Loading...loading...loading. Overwrite succesfull. Minä: Seriously...wtf? =Kamppanja resetoitunut mutta kaikki multiplayer statsit tallella? Ja tämä errorihan tapahtui siis kesken nettipelin...
Mitä täällä kitistään??Ja Villellä on enemmän PI tasotuksia kuin mulla.Mitäs sitten??Ei haittaa meikäläistä yhtään.
Minun pi kuuluisi olla 496 eikä 491 ja hopolla on liikaa pi tasotuksia.
Törmäsin tänään autoliikkeessa houkuttelevaan vm2000 Honda Preludeen. Hinta jotain 12000€ ja moottorin tehot 98kW. Hinta oli aika suolainen, mutta istuuduttuani autossa totesin, että siinä on fiilistä, jota puuttuu esim. saman hintaisista pikkuautoista. Autossa oli urheilulliset nahkapenkit ja ajoasento oli matala, mutta jostain syystä vain ajoasento oli totaalisen perseellään ja reidet olivat ilmassa urheilupenkeistä huolimatta. :/ Mutta tuohon autoon kun lisää tehoa, niin se olisi kova peli!
Zolvi wrote: Meni hermot Windowsiin joku 3 vuotta sitten. Vaihdoin tilalle Ubuntun. Joskus ennemmin oon kokeillut redhattiä ja en ymmärtäny siitä mitään. Pientä alku takertelua oli Linuxin kans. Niistä selvittyä oon tykännyt järjistelmästä.Itellä on Vista ja Ubuntu koneella. Enimmäkseen käytän Vistaa, mutta aina kun menee hermot siihen, voin palata Ubuntun seuraan... Jostain syystä en vain osaa oikein käyttää Ubuntua, joten se ei jäänyt vaki käyttikseksi. Tietyt asiat vain hoituu helpommin ja nopeemmin Vistalla....
Päivitetty tähän saakka.
TRD xMR GREYx wrote: Teho: 171 Kw Vääntö: 218.8 Nm PI: 451Tää PI-muutoshan oli jo Suzukaan. Millä siellä mentiin?
Meni hermot Windowsiin joku 3 vuotta sitten. Vaihdoin tilalle Ubuntun. Joskus ennemmin oon kokeillut redhattiä ja en ymmärtäny siitä mitään. Pientä alku takertelua oli Linuxin kans. Niistä selvittyä oon tykännyt järjistelmästä.