Forum - Recent Posts
Ei Lahtea! Ei siellä ole ku Kärkkänen ja turpaan saa suuremmalla todennäköisyydellä kuin Korsossa.
PC:llä lähtee Warjo pelaan ny... varmaan rushia gaming.fi servulla jos sekaan sopii, mukaan vaa halukkaat!
Eikä Hamilton saa voittaa mestaruutta.
Jos Alonso ei voita mestaruutta, niin olen tyytyväinen. Vihaan sitä pelleä kusipäätä yli kaiken. Itsekäs paskiainen.
Olenko wrote: Kiitos!...toi kommentti saatto olla illan pelastus...hymy irtos ainakin...voipi olla et laitan viel Boxin päälle ja meen ettimään jos löytyis joku matsi mikä ei ois kusipäitä piukassa.Yksi kusipää täällä ! Ny on nääs pakko pelata että saan tuon 8 prestigen...
Finski fani wrote: Mäkin pidän muroista...Kiitos!...toi kommentti saatto olla illan pelastus...hymy irtos ainakin...voipi olla et laitan viel Boxin päälle ja meen ettimään jos löytyis joku matsi mikä ei ois kusipäitä piukassa.
Mäkin pidän muroista...
:D jees, se lahti oli yllättävän suosittu miittipaikkana, tiedä vaikka tänäkin vuonna :)
Kahtelin DarkWarjon Skylle viteot tuubista läpi. Heartheart! seuraavan kerran ku tuutte lahteen, ilmoittele, niin pääsen tienpenkalle hurraamaan! =P
SAATANA!
Kivan Endurancen jälkeen aattelin et pari mukavaa MW2 matsia rentouttaa mukavasti...taidampa pelata HC TDM:ää, peli lähti kivasti käyntiin ja sainkin kivasti tappoja...ensin tuli streakista UAV ja heti perään care package...en ehtiny edes siihen muropaketille saakka kun tuli jo oma ja ampu kylmästi selkään ja vei meikäläisen dropin...tää toistu siinä samassa matsissa kolme vitun kertaa...en saanu ainootakaan omista care packageistani...VITTU MÄÄ VIHAAN NIITÄ KUSIPÄITÄ...opettelisivat SAATANA PELAAMAAN ja tappasivat vaihteeks vihollisia ni saisivat joskus OMIAKI HELVETIN MUROPAKETTEJA! Nyt korkkaan ja jos joku edes meinaa mennä lähelle sitä pulloo ni lyön heti kynällä lumpioon...sitä ei kusipäät multa vie TANA.
teemu1337 wrote: Tänään hulluu settii?!? Kyykytetään jenkkejä!? Jos saatais yks neljän hengen Suomi Finland PERKELE!-squadi pystyyn niin olis aika jepa. Potta ja I bQ I ainakin saa luvan tulla.Suomi Finland Perkele? :D meikän klaani :D PC:LLÄ?!
Tabui ja öl sekasin aika hazardi, mut pörisee!
Pottae wrote: Potta - 0 Päänsärky - 100 .. AI TTU!! Tabui feissiin ja kohta sotimaan!Öl är det teh öh siis teh answer..
Tulossa ollaan!
Tänään hulluu settii?!?
Kyykytetään jenkkejä!?
Jos saatais yks neljän hengen Suomi Finland PERKELE!-squadi pystyyn niin olis aika jepa.
Potta ja I bQ I ainakin saa luvan tulla.
Finski fani wrote: Mulla on heikot hermot, joten en uskalla kahtoa. Mitä siinä tapahtuu?Ei varmaan kannata kattoa... Et jää yhtään mistään paitsi... Oikeesti...
Potta - 0
Päänsärky - 100
.. AI TTU!! Tabui feissiin ja kohta sotimaan!
TRD xMR GREYx wrote: Ei muuta ku pudotin tehoa omasta tahdosta. Viime kisast en tietääkseni ole saanu lisä pudotuksiaOk. Asia kunnossa!
hammeredhuoh wrote: Viime kisassa olit vikan lobyn kolmas minä neljäs. sinä sait siitä minun pi tasotukset.Aika-ajokisan + pääkisan yhteispisteet ratkaisevat. EI pelkkä kisasijoitus. Pitäis olla oikein kyllä. Kyllä pitäis säännöistä löytyä.
Kuulin jälkeenpäin, että tuo Prelude on etuvetoinen. Se siis ei kiinnosta mua enää. Kuitenkin valmistumisen jälkeen (eli 3v päästä) voisi harkita jotain takavetoista urheiluautoa käytettynä. Tärkeintä on ajettavuus, tehot, ajoasento, penkit ja ulkonäkö. Joku BMW siis voisi olla optimaalisin vaihtoehto. Toisaalta uskoisin japanilaisten autojen olevan selkeästi halvempia (BMW:ssä liian hyvä jälleenmyyntiarvo), mutta ominaisuudet puolestaan heikompia. No mutta pitää sitten katsella, että missä autossa on paras hinta-laatu-suhde.