Forum - Recent Posts
Ilmoitelkaahan muutkin, jos ilmoiteltavaa on. Ihan vaan ettei sitten tartte alkaa nillittää moisesta. Kiitos.
Tsukuba: 59.4
RaabForRehab wrote: Jos on VÄHÄNKÄÄN heikot hermot, niin älkää katsokoJoo ei kyllä nämä mun mielestä tänne kuulu, mutta ekan kerran kun ite näin tän niin tuijotin vaan huuli pyöreenä ruutua ja mietin, että mitä vittua oikeesti.
RaabForRehab wrote: Arctic Works Hangover Auto: Civic Si Coupe Teho: 177 kW Vääntö: 227 NmSamat Motegin ja Suzukan jälkeen.
PI459
Teho 189kW
Vääntö 230,7Nm
Ei ruovi niin helpolla kun vääntöä laskettu 0,1Nm ;)
"Comediaa vai mitä se oli...":http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg&feature=player_embedded
Mie ainaski lähren mukaan, miulla on säkillinen karvanoppia ja vunterpaumeja :)
Tuossa myös toisaalla Forza-aiheisessa foorumissa oli tuning-challengeja missä kilpailtiin siitä, kuka tekee parhaan tuunauksen, olisko sellaiselle kysyntyy myös täällä?
Itelle ainakin tuo tuunaus on viel niin hakuteillä et ei tiedä mistä edes aloittaisi. Olen käyttänyt sitä peruslaskinta mikä löytyy fm.netistä viritettyihin autoihin mitä olen tehnyt.
Eikös näitä oo ihan tuolla fm.netissäkin?? Nää huippu tunerit antaa nåpå kuskeille vortsa rahaa ja jotain desingnejä yms ilman kun rakentelee ja tuunaa hyvän setupin jolla ajetaan jotain rataa sitten kivasti. Ja kovasti. Mutta kivasti.
Haa, haistan tässä kilpailun..
Jos kerron kaikille täällä tuunaajille auton ja siihen liittyvät osat, niin kuka tekisi parhaat säädöt?
Tietenkin ottaisin mukaan yhden ulkomaalaisen ja ulkopuolisen tuunaajan.
Säädöt sitten minulle ja tesmailisin kaikkia tuneja sen n. 20 kierrosta Suzukalla ja voittaja olis tietenkin nopein..
Ei liity aiheeseen suoraan, mutta kun tuli vain mieleen..
Jotain kivaa palkintoa voitaisiin ajatella kivasti..
_PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv –tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 – tiistaina 6.4. klo 08.00_
Juu,ei näy Mansesterin kaapelissa. :(
Ac3Way wrote: PLUS TV + Urho näkyy torstaihin asti ilmaiseksi ilman korttia(Paitsi Mtv3 Max kanava). Huomisen Kalpa - Tappara ottelun ja maanantain HIFK - HPK ottelut siis näkyvät ilmaiseksi.Eikös tää ollu vain antenni verkoissa?
PLUS TV + Urho näkyy torstaihin asti ilmaiseksi ilman korttia(Paitsi Mtv3 Max kanava). Huomisen Kalpa - Tappara ottelun ja maanantain HIFK - HPK ottelut siis näkyvät ilmaiseksi.
Saatasko vielä tänään jotain free mode tms rälläilyä ?
Vähän huvittais nyt vaan kruisia tjsp mutta kun ei oikeen yksin nappaa.
Im ur humble servant,mi Lord ; )
:D
Pitäiskö sitä tulla jo huomenna kuvaileen. Sunnuntaina oli tarkotus mennä faijan kanssa, mutta pitänee vielä kattoa..
//..Näillä näkymin huomenna olen myös paikanpäällä!
Lauantaina paikalla!
Nettisivut ovat jo "työn alla", kiitos tarjouksesta kuitenkin.
Mulla näkyy Jüppi - Kyrpät waikka Urhoa ei olekkaan, kuin presidenttinä.