Forum - Recent Posts

F3SM

F3SM 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Ilmoitelkaahan muutkin, jos ilmoiteltavaa on. Ihan vaan ettei sitten tartte alkaa nillittää moisesta. Kiitos.
Lutis

Lutis 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Tsukuba: 59.4
teemu1337

teemu1337 03.04.2010 in PPPP

RaabForRehab wrote: Jos on VÄHÄNKÄÄN heikot hermot, niin älkää katsoko
Joo ei kyllä nämä mun mielestä tänne kuulu, mutta ekan kerran kun ite näin tän niin tuijotin vaan huuli pyöreenä ruutua ja mietin, että mitä vittua oikeesti.
RaabForRehab

RaabForRehab 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

RaabForRehab wrote: Arctic Works Hangover Auto: Civic Si Coupe Teho: 177 kW Vääntö: 227 Nm
Samat Motegin ja Suzukan jälkeen.
Vally85

Vally85 03.04.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

PI459 Teho 189kW Vääntö 230,7Nm Ei ruovi niin helpolla kun vääntöä laskettu 0,1Nm ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2010 in PPPP

"Comediaa vai mitä se oli...":http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg&feature=player_embedded
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2010 in Ilmaista tuunausta halukkaille

Mie ainaski lähren mukaan, miulla on säkillinen karvanoppia ja vunterpaumeja :)
Jipatsu

Jipatsu 02.04.2010 in Ilmaista tuunausta halukkaille

Tuossa myös toisaalla Forza-aiheisessa foorumissa oli tuning-challengeja missä kilpailtiin siitä, kuka tekee parhaan tuunauksen, olisko sellaiselle kysyntyy myös täällä? Itelle ainakin tuo tuunaus on viel niin hakuteillä et ei tiedä mistä edes aloittaisi. Olen käyttänyt sitä peruslaskinta mikä löytyy fm.netistä viritettyihin autoihin mitä olen tehnyt.
hulluseon

hulluseon 02.04.2010 in Ilmaista tuunausta halukkaille

Eikös näitä oo ihan tuolla fm.netissäkin?? Nää huippu tunerit antaa nåpå kuskeille vortsa rahaa ja jotain desingnejä yms ilman kun rakentelee ja tuunaa hyvän setupin jolla ajetaan jotain rataa sitten kivasti. Ja kovasti. Mutta kivasti.
vaiski75

vaiski75 02.04.2010 in Ilmaista tuunausta halukkaille

Haa, haistan tässä kilpailun.. Jos kerron kaikille täällä tuunaajille auton ja siihen liittyvät osat, niin kuka tekisi parhaat säädöt? Tietenkin ottaisin mukaan yhden ulkomaalaisen ja ulkopuolisen tuunaajan. Säädöt sitten minulle ja tesmailisin kaikkia tuneja sen n. 20 kierrosta Suzukalla ja voittaja olis tietenkin nopein.. Ei liity aiheeseen suoraan, mutta kun tuli vain mieleen.. Jotain kivaa palkintoa voitaisiin ajatella kivasti..
Schimanski76

Schimanski76 02.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

_PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv –tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 – tiistaina 6.4. klo 08.00_ Juu,ei näy Mansesterin kaapelissa. :(
Finski fani

Finski fani 02.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ac3Way wrote: PLUS TV + Urho näkyy torstaihin asti ilmaiseksi ilman korttia(Paitsi Mtv3 Max kanava). Huomisen Kalpa - Tappara ottelun ja maanantain HIFK - HPK ottelut siis näkyvät ilmaiseksi.
Eikös tää ollu vain antenni verkoissa?
Ac3Way

Ac3Way 02.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

PLUS TV + Urho näkyy torstaihin asti ilmaiseksi ilman korttia(Paitsi Mtv3 Max kanava). Huomisen Kalpa - Tappara ottelun ja maanantain HIFK - HPK ottelut siis näkyvät ilmaiseksi.
teemu1337

teemu1337 02.04.2010 in GTA IV nettipeli keskustelut

Saatasko vielä tänään jotain free mode tms rälläilyä ? Vähän huvittais nyt vaan kruisia tjsp mutta kun ei oikeen yksin nappaa.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 02.04.2010 in Ilmaista tuunausta halukkaille

Im ur humble servant,mi Lord ; )
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

:D
Pottae

Pottae 02.04.2010 in American Car Show '10

Pitäiskö sitä tulla jo huomenna kuvaileen. Sunnuntaina oli tarkotus mennä faijan kanssa, mutta pitänee vielä kattoa.. //..Näillä näkymin huomenna olen myös paikanpäällä!
IIPPONEN

IIPPONEN 02.04.2010 in American Car Show '10

Lauantaina paikalla!
IL3

IL3 02.04.2010 in Lääkitys Drifting

Nettisivut ovat jo "työn alla", kiitos tarjouksesta kuitenkin.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Mulla näkyy Jüppi - Kyrpät waikka Urhoa ei olekkaan, kuin presidenttinä.