x Mr Grey x fin
03.04.2010 in
Ilmaista tuunausta halukkaille
DarkWarjo wrote:
Hieno ele kyllä. Muutenkin hienoa että esim. tällä foorumilla ei heti uusille kuskeille vaa auota päätä ja naureta vaan oikeesti yritetään neuvoa, sitä kun joillaki foorumeilla törmää myös tuohon pään aukomiseen ja naureskeluun.
Kiitos : )
DarkWarjo
03.04.2010 in
Hieno ele kyllä. Muutenkin hienoa että esim. tällä foorumilla ei heti uusille kuskeille vaa auota päätä ja naureta vaan oikeesti yritetään neuvoa, sitä kun joillaki foorumeilla törmää myös tuohon pään aukomiseen ja naureskeluun.
x Mr Grey x fin
03.04.2010 in
Lisään viel sen verran et tunet ei takaa menestystä vaan niil pitää osaa viel ajaakki limitil,ja siihen ei kaikki pysty mutta tälläsella tune avustuksella ainakin kaikil o mahdollisuus hieman rennompaan kisailuun kun ei tarvi jatkuvasti taistella autonsa kanssa.
x Mr Grey x fin
03.04.2010 in
Tarkoitus ei ole alkaa kilpailuttaa mitää vaan tarjota tuneja niille jotka ei jaksa tai osaa yms.
Mutta voin kyl ottaa koko TRD arsenaalin käyttöö jos tää tälläsex menee.
Mr Green
Mr Black
Mr White(Leader)
Mr Indigo
Mr Orange etc.
Kaikki mitä täällä oon tehny on täysin omaa käsialaa mut noilt löytyy tarvittaessa aivan sairast setuppii sitten.
Schimanski76
03.04.2010 in
PPPP
villek00 wrote:
Oon koittanu Open Susee ja Ubuntuu, mut ei kumpikaan oikein oo mua varten.. nii ja Linux minttii, ja jotain muuta tällästä pikkujulkaisuu..
Hommaa "Urikka-kotitietokone":http://www.youtube.com/watch?v=6SpmO9xXO8Y niin alkaa hommat sujumaan. :)
villek00
03.04.2010 in
PPPP
Aliboz wrote:
Linux...
Oon koittanu Open Susee ja Ubuntuu, mut ei kumpikaan oikein oo mua varten.. nii ja Linux minttii, ja jotain muuta tällästä pikkujulkaisuu..
Aliboz
03.04.2010 in
PPPP
Linux...
villek00
03.04.2010 in
PPPP
Windows v*ttuilee osa 1
Windows osaa olla paska. Jos joku on windows fanboi, en suosittele lukemaan tätä tekstiä loppuun. Voi tulla paha mieli :)
No ensin jumittaa nettiä ihan helvetin paljon, no sitten parin buuttauksen jälkeen alkaa näköjään lataamaan windows updatesta jotain, enkä saa tietooni mitä, koska kuvakkeen klikkaaminen ei vaikuta siihen mitenkään. Ja kun olen odotellut 10minuuttia, tulee tieto että päivitykset ovat valmiit. No katsonpa sitten miten iso päivitys on tullut, koska latasi sitä sen 10minuuttia (käytössäni 24 meganen netti). No sieltähän oli tullut pikkaisen alle 500kt kokoinen tiedosto, Intenet Exploderiin! Voi prkl, näitä olisi mahtunut 90 luvulla 3 disketille! Ja nyt mulla menee 10 minuuttia lataa se koneelle! Ja en voi tietänkään käyttää nettiä samalla! Kaista pitää varata tälle merkittävälä, isolla, tärkeälle, hienolla päivitykselle! Voi **ttu oikeesti! Tulis nyt jo äkkii se Google OS ni pääsis vihdoinkin eroon tästä windowsin paskasta!
Capo26RS
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Jees, meni just kohdalleen, tulee pätäkkää päivän triosta. Ja natsi oli yli sekunnin Jr Kekeä hitaampi, mä nautin!
Capo26RS
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Punaiset liput sään takia, nyt on aikaa ettiä alkkareita!
Schimanski76
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Tattista Capo.
Äsken ei toiminut mikään Justinin linkki,mutta tuo näyttäisi toimivan.
Capo26RS
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
http://www.justin.tv/acer_jp30#r=EWId9xo~
TehBigBunny
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
SKIMMYLLE ALKKARIT JA ÄKKIÄ !
... ai aikikset.
FINBULLET
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Kyllä.Ferrarit lähtee takaa.Ja McLarenit.
Schimanski76
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
Onko mihtään hyvää suoraa linkkiä aikiksiin?
TehBigBunny
03.04.2010 in
F1 2010 kausi
♥ Sadekeli ♥
Finski fani
03.04.2010 in
PPPP
teemu1337 wrote:
Joo ei kyllä nämä mun mielestä tänne kuulu, mutta ekan kerran kun ite näin tän niin tuijotin vaan huuli pyöreenä ruutua ja mietin, että mitä vittua oikeesti.
Mulla on heikot hermot, joten en uskalla kahtoa. Mitä siinä tapahtuu?
RaabForRehab
03.04.2010 in
PPPP
TehBigBunny wrote:
"Comediaa vai mitä se oli...":http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg&feature=player_embedded
äksdee äksdee!!!