Forum - Recent Posts

AJfin

AJfin 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Kävin kivasti kymmenen kiekkaa kokeilemassa... 2.01.8xx
AJfin

AJfin 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Nipsu osui analyysissään naulan kantaan!! :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

dcftinti wrote: Sehän on eriasia että täytyykö taistella kärkisijoista. Mutta ilmeisesti enään ei saa olla hyvä! Muuten tulee heti hirveät sanktiot.. Luojan kiitos 2 aika-ajot meni vituilleen niin PI ei tipu..
Pakko vielä nostaa tämä viesti pinnalle. Kysehän ei ole siitä, että hyviä kuskeja haluttaisiin rangaista, vaan kyse on autoerojen tasaamisesta. Tyhmäkin kyllä huomaa, että 2007 Civic on sarjan paras auto ja jotkut autot ovat jopa sekunteja tätä hitaampia. Ainakin itse näen hauskempana, että autoerot tasaantuvat ja entistä useammalla autolla on mahdollista taistella kärkisijoista. Siinä mielessä ihmettelen hookkiksen valittamista, koska hookkis valitti aikanaan myös siitä, kuinka Semi Roadsportissa kärkimiehillä on ylivoimaiset autot ja se on epäreilua. Ei siis sanatarkkaan näin, mutta tällaisen kuvan hookkis välitti. Ilmeisesti sellaisessa sarjassa hookkiksen mielestä saa käyttää ylivoimaista autoa, jossa hän itse käyttää ja sellaisessa sarjassa ei, jossa hänelläkään ei ole ylivoimaista autoa?
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

kirves wrote: Noh noh pojat. Vaikka Suomi hävisinkin Ruotsille, niin ei kisat vielä ole ohi. Vielä ei tarvitse julistaa ikuista kadotusta kaikille... :D __ Niin ja nyt tulee joukkumäestä mitali. Tähän en heitä hymiötä, kun se on totista totta.
Snadisti väärään aiheeseen Kirves kivasti ...
Finski fani

Finski fani 22.02.2010 in PPPP

"VR:n pitäs ottaa oppia":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=69426
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

Tuossa jääkiakossa on hauska tilanne sinällään. Jos alkusarjan jälkeen olisi saannut laittaa Suomen johonkin tilanteeseen niin ei se paljon parempi voisi olla. Nyt ne ehtii jopa vähän treenaamaan. Sitä kyllä tarvitaan.
Northg7

Northg7 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

Kristiina Kekäläinen. Vuosimallia -80. Peukku ylös, vai alas? e: Mielestäni hyvin hoitanut tehtävänsä näissä(kin) kisoissa.
F3SM

F3SM 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Lisäys edelliseen: Muuten ei kauden formaattia lähdetä muuttamaan, mutta pisteytyksestä julkaistaan nykyisen lisäksi kaksi muuta vaihtoehtoa ja niiden kolmen kesken tullaan järjestämään äänestys. Valitulla pisteytyksellä tullaan jatkamaan kausi loppuun ja myös Mugellon pisteet muutetaan takautuvasti, jos systeemi muuttuu. Huomiseen klo 18 mennessä saa managementille oman tarkan ehdotuksensa antaa yksityisviestinä, jos kiinnostusta moiseen riittää. Huomisen illan aikana pyritään vielä äänestys avaamaan.
AJfin

Selvä. Kiitos ja anteeksi. :)
F3SM

F3SM 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

AJfin wrote: Anteeksi vielä, mutta oisko mitään mahdollisuutta saada jotain sellaista pisteytystä tohon aika kisaan että siinä ois järkeä? Kuitenkin vaikka paras kuski on aina paras kuski niin jotenkin ei mee mulla jakeluun että tavallaan pidemmän kisan pisteillä on vähemmä arvoa kuin aika kisan pisteiilä :(
Manizment luonnostelee uuden pistetaulukon, ja kertoo ehdotuksensa lähipäivinä.
AJfin

Anteeksi vielä, mutta oisko mitään mahdollisuutta saada jotain sellaista pisteytystä tohon aika kisaan että siinä ois järkeä? Kuitenkin vaikka paras kuski on aina paras kuski niin jotenkin ei mee mulla jakeluun että tavallaan pidemmän kisan pisteillä on vähemmä arvoa kuin aika kisan pisteiilä :(
Draghar

Draghar 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Kyllähän tämä kausi tällaisenaan tuntuu fiksulta. Toinen aika-ajo on mielestäni hyvä, ja käänteinen järjestys kisaan on hyvä. Kisoihin todellakin tulee lisää vääntöä. Toisen aika-ajon pisteet tuntuvat kyllä melko kovilta, mutta toisaalta jos ne olisivat liian pienet, saattaisi porukka tahallaan huonontaa kierrosaikojaan. Kyllä ne nopeimmat kuskit sieltä erottuvat näilläkin säännöillä! PI-tasoituksista sen verran, että mahtaisikohan sarjassa olla mukana mitään muita autoja kuin Hondat ja Seatit, jos tasoitusjärjestelmää ei olisi? Ja ne joilla on kovasti valitettavaa ja sanottavaa, pyrkikää managementtiin ja vaikuttakaa, päästään sitten solvaamaan teidän kehittelemiä "paskoja" sääntöjä. Kaikkien kausienhan ei tarvitse olla keskenään samanlaisia, joten hyvä vaan että managelaisilla riittää uusia ideoita.
villek00

villek00 22.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

Nikde wrote: Hyvä, huomenna teillä jää siis koneiden käynnistelyn jälkeen vielä 10 minuuttia aikaa asian käsittelyyn :)
Ota huomioon että koneet pitää myös sammuttaa :) Mut kyl mä uskoisin et keretään, kun ei tässä oo ku pari asiia nyt tapetilla, ja niidne prioiriteetti on suht samanlainen :D
Nikde

Nikde 22.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

villek00 wrote: Tätä asiaa aletaan manizmentissä käsittelemään heti pikimmiten! Meidän palveluaika on 9 - 15, mutta huomatkaa että pidämme lounas tauon klo 9:30 - 14:30, jona aikana emme siis käsittele näitäkään asioita :)
Hyvä, huomenna teillä jää siis koneiden käynnistelyn jälkeen vielä 10 minuuttia aikaa asian käsittelyyn :)
DarkWarjo

DarkWarjo 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Pistetääs tää mattimyöhästen kisatiimiki virallisesti mukaan, eli: Radio Rock Racing Team #959 Auto: Seat Leon cupra -07 Teho: 228kw Vääntö: 372,4Nn
Hookkis

Hookkis 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Oonko mä muka puhut jotain aika-ajoista!!!!! Tottakai aikia-ajot ajetaan aina! Mun kommenttiin ei liittynyt mitenkään PI tasoitus, joka saattaa pilata joidenkin kauden.
jasamy

jasamy 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Hookkis etkös itsekkin sanonut että oli paras kisa vähään aikaan? mietippäs olisiko kisa ollut yhtä tiukkaa vanhoilla säännöillä? ainakin omasta mielestä näissä kisoissa tärkeintä on se itse kilpailu ei voitto/mestaruus, ei ainakaan mun elämä muutu mihinkään vaikka nää kisat menisi miten
villek00

villek00 22.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

Nikde wrote: Mua ei aikakisa haitannut, mutta siitä jaettavat pisteet ovat kyllä kohtuuttoman suuret, jos noista nykyisistä pisteistä otettais 3/4 osaa pois, oltais lähempänä kohtuutta :)
Tätä asiaa aletaan manizmentissä käsittelemään heti pikimmiten! Meidän palveluaika on 9 - 15, mutta huomatkaa että pidämme lounas tauon klo 9:30 - 14:30, jona aikana emme siis käsittele näitäkään asioita :)
Hookkis

Hookkis 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

En ole sanonut aika-ajoista muistaakseni mitään? Tottakai viralliset aika-ajot tarvitaan aina. Toisaalta, onhan se oma juttunsa toi tasoitus. Sarjaa en kuitenkaan lopeta, koska on parasta mitä forzassa on. Minä vaikenen nytten, olenhan kaikesta niin pihalla ;)
Nikde

Nikde 22.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

Mua ei aikakisa haitannut, mutta siitä jaettavat pisteet ovat kyllä kohtuuttoman suuret, jos noista nykyisistä pisteistä otettais 3/4 osaa pois, oltais lähempänä kohtuutta :) EDITTIÄ: Esimerkki A lobbystä: NYT: Aikakisan 8. 20pts, pitkän kisan 1. 200pts = 220pts Aikakisan 1. 50pts, pitkän kisan 8. 180pts = 230pts JAKO NELJÄÄN (pyöristetty tasalukuihin): Aikakisa 1. -> 13pts, finaalin 8. -> 180pts = 193pts Aikakisa 8. -> 5pts, finaalin 1. -> 200pts = 205pts Tällöin pitkällä kisalla säilyis oikeesti painoarvo, tämä nyt vaan suuntaa antava ehdotus, mun mielestä jotain tän tapasta kannattaisi oikeesti harkita?