Forum - Recent Posts

F3SM

F3SM 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Capo26RS wrote: Mites tasapisteissä kauden lopussa onko aika-ajot vai kisan pisteet ratkaisevia vai kuinka?
Pääkisojen sijoitukset ratkaisevat siinä tapauksessa.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Finski fani wrote: Ihanaa, mun eka "Pumpernikkeli"! Oon niin ylpeä itsestäni. Ei ihan joka kuski ole saavuttanut näin korkeaa arvosanaa... Mitkä on ne muut suulliset arvosanat, että tietää seuraavassa kisassa? Ellen jo saavuttanut korkeinta arvosanaa... O_o
Ei niitä kerrota ennakkoon.
F3SM

Heh, tiedossa oli, että asiasta tulee huutelua, kun siihen havahdutaan. Vaikka olivathan nuo jo esillä aiemmin. Tämä pisteytys nyt sattuu olemaan eri asioita painottava, mihin on totuttu. Se on kuitenkin kaikille sama eikä tuhoa sitä teoriaa, että nopeimmat kuskit taistelevat mestaruudesta.
Finski fani

Finski fani 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

TehBigBunny wrote: Sä et saa lainkaan pisteitä sä saat vain suullisen arvosanan. Mugellon kisasta se on : "Pumpernikkeli"
Ihanaa, mun eka "Pumpernikkeli"! Oon niin ylpeä itsestäni. Ei ihan joka kuski ole saavuttanut näin korkeaa arvosanaa... Mitkä on ne muut suulliset arvosanat, että tietää seuraavassa kisassa? Ellen jo saavuttanut korkeinta arvosanaa... O_o
Schimanski76

Schimanski76 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Aika jännä on tämä pisteytys näköjään.En ole vaivannut sillä päätäni aiemmin,mutta nyt kun tuota taulukkoa tutkiskelee,niin hassulta näyttää. Turhan isoon rooliin nousee nyt parin kierroksen pyrähdys ennen kisaa pisteiden kannalta.Ennen kautta olin sitä mieltä,että tuo toinen aika-ajo voi olla ihan kiva juttu,mutta ainakin eilisen perusteella jotenkin turhalta se tuntui.Tämä mielipide ei sitten johdu siitä,että tunaroin sen täydellisesti. :)
TehBigBunny

Finski fani wrote: Moon hiukan pihalla nytten näissä pisteissä... Kun mä tulin C-lobbyssa 3. niin aika-ajossa kuin ite kisassakin, niin sainko mä sitten yhteensä 144 pistettä? Tuleeko nää jonnekkin ylös, niin mun ei tarvitsis vaivata mun omaa tyhmää päätäni tällasiin asioihin, mistä en tajuva mittään...? //Eiku tuola ylhäällähän on linkki... =P
Sä et saa lainkaan pisteitä sä saat vain suullisen arvosanan. Mugellon kisasta se on : "Pumpernikkeli"
Finski fani

Moon hiukan pihalla nytten näissä pisteissä... Kun mä tulin C-lobbyssa 3. niin aika-ajossa kuin ite kisassakin, niin sainko mä sitten yhteensä 144 pistettä? Tuleeko nää jonnekkin ylös, niin mun ei tarvitsis vaivata mun omaa tyhmää päätäni tällasiin asioihin, mistä en tajuva mittään...? //Eiku tuola ylhäällähän on linkki... =P
Finski fani

Niin murr! >:(
TehBigBunny

Pikku aika-ajoa ennen mä kanssa ihmettelin tuon 2. aika-ajon arvoa. Aika-ajon 8. saa 40% aika-ajon ensimmäisen pisteistä mutta kisapisteissä 8. saa 90% voittajan pisteistä. Aika-ajoilla tullaan ratkaisemaan mestaruus.
Capo26RS

Capo26RS 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Mites tasapisteissä kauden lopussa onko aika-ajot vai kisan pisteet ratkaisevia vai kuinka?
Hookkis

Hookkis 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Saatana! :D
AJfin

AJfin 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Siis vittu mitä paskaa, saan nyt 136 pojoo kun olin aika-ajo kisassa 8. ja pitkässä kisassa 2. mutta jos oisin ollu 2. aika-ajo kisassa ja 8.pitkässä kisassa oisin saanut 140 pistettä!!! Nyt jotain järkeä tohon aika-ajo kisan pisteytykseen!! Kyllähän pitkä kisan menestyksellä pitäs olla enemmän paino arvoa..
Hookkis

Hookkis 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Katoin samaa :D Taktiikka vaan kuntoon ;)
warcryFIN

warcryFIN 22.02.2010 in F3SM Kausi 2 - pisteet

Aika jännä, että lyhyen kisan voitosta ja pitkän kisan kakkossijasta saa enemmän pisteitä, kuin lyhyen kisan kakkossijasta ja pitkän kisan voitosta o_0
F3SM

Kuskien pisteet Mugellon jälkeen päivitetty. Ja muuttuneet PI:t löytää "täältä":https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ArIPamAOkChXdGxsN2NkVjhDWkwtRXp1VU1lelpQdVE&hl=fi
kurppak

kurppak 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

"Tämmöstä siis":http://www.youtube.com/watch?v=snfKTqRvsiY
RaabForRehab

RaabForRehab 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

kurppak wrote: Eihän tää ny jumalauta näin vakavaa voi olla.
Kun jääkiekosta puhutaan Suomessa niin ON :D
kurppak

kurppak 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

Eihän tää ny jumalauta näin vakavaa voi olla.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

warcryFIN wrote: Heja Sverige!! Ei tommosen pelleilyn jälkeen Suomi edes ansaitse mitään. Ruotsille ansaittu voitto, Suomelle annettiin mahdollisuuksia, mutta ei käytetty hyväksi ja sitte tommonen taklaus. Hyvä Ruotsi.
Osuvasti sanottu. Suomi oli sysipaska eikä ansaitse menestystä noilla otteilla!
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

EI VITTU MIKSI NOI SAMAT JÄTKÄT TAAS PELAAMASSA YLIVOIMAAAAAA !