Forum - Recent Posts
"Kartingia märällä radalla":http://www.youtube.com/watch?v=cH7z6Mrpbqo
Innostuin taas pistämään linkkiä videoon karting-kisasta, jossa olin taas itse mukana. Tällöin päästiin ajamaan märällä radalla. Videossa on kisan alkuhetket, jolloin pääsin itsekin taistelemaan kunnolla. Lähdin siis kolmosruudusta liikkeelle ja mut tunnistaa autosta #3, mustasta kypärästä jossa on keltainen numero ja sinisestä haalarista. Märällä radalla saa ajaa kieli keskellä suuta, koska pidon määrä on olematon!
huh huh... meni tovi jahdatessa haamua... 1:58.138
Mudinski wrote: Älä sie Väiski siel huutele kuule yhtää !Olisikohan parasta että lähtisin kotiin? =D
Älä sie Väiski siel huutele kuule yhtää !
Kukkuu.... Mitä apinalauma..
1:59:402. Huoraamalla. Hävettää. No onneks lähetään jouluks pois pelikoneen äärestä etelä-Karjalaan. Unohtuu tää tunne ja vois taas huorata uudestaan : D
chavisanin aika näyttäis olevan celicalla vedetty?
edit: ja näköjään moni muukin... woot?
Avatarin kävin katsomassa viime vloppuna 2D:nä, ja näköjään juuri varasin lipun huomiseen 3D -näytökseen TP1:een :p
Ihan sama, kun oli kaksi ilmaista leffalippua, jotka pitää käyttää nyt ennen lomia (ke) ja nyt ei nappaa oikein mikään muukaan leffa. Toki ohjelmistossa on monia "katsottavia", mutta jotenkin fiilis, että taidan jättää ne mieluummin sitten vuokraamosta haettaviksi.
Suosittelen Avataria. Hyvä elokuva. Vieras maailma tulee "läsnä", eikä jää kaukaiseksi kuvitukseksi, josta ei saa otetta. Riippuu toki katsojasta, onko ennakkoluuloja tämän genre-sekoituksen omaaviin elokuviin. Jos tykkää katsoa vain ja ainoastaan kauhuleffoja tai Iso Arskan actionia, ei tätä elokuvaa voi suositella täysin varauksetta. Actionia kyllä tästä löytyy...
Elokuva ei ole "animaatiota" kokoajan, vaan mukana on paljon myös "oikeaa" kuvaa. Vuorovaihtelu näiden välillä on toteutettu toimivaksi. Tunnelma säilyy koko elokuvan läpi, eikä leffan kesto, reilusti yli 2h tunnu missään. Pientä ennalta arvattavuutta saattaa joidenkin mielestä ilmetä juonesta, mutta ei ainakaan haitaksi asti itselleni, enkä varsinaisesti juonelta odottanutkaan mitään Tarantinoa tai Mementoa. Na'vi rodun jäsenet on toteutettu siten, että niitä on helppo lähestyä ja liika sci-fistely on jätetty taka-alalle. Fantasiaa on.
Vaikka leffan jo kerran oon nähnytkin, uskon, että tämä on ihan sopiva leffa käydä kokemassa ensimmäistä kertaa 3D -elokuva teatterissa.
Lamb Of God - Grace
DiDDille ..
"MAC":http://apina.biz/24173.jpeg
no kyllä mä itsekkin ajan kytkytintä käyttäen (kiitokset schimmylle kun se kerran onnistui motivoimaan näissä track attackeissa)
jasamy wrote: pitää kyllä ihmetelle että millä ihmeellä te vedätte noin kovvooooo??????? RYÖKÄLEET!!!!KYTKIMELLÄ!!!
Mulla meni "kauan":http://www.youtube.com/watch?v=6wgQgVWRj-w&feature=PlayList&p=5B4A073581FFE1C3&playnext=1&playnext_from=PL&index=52 kun sain linjat kohdilleen, mutta sitten kun sai pelin juonesta kiinni, niin pystyi keskittymään rataan kokonaisuudessaan..
pitää kyllä ihmetelle että millä ihmeellä te vedätte noin kovvooooo???????
RYÖKÄLEET!!!!
02:00:541
Nyt lähettelemään kovasti Messageja sille!! pop up, pop up, new message new message. Kivasti.
E: höh, nysse tuli jo pois :D. Kovan ajan kuitenkin ajoit. Hyvä!
toistakymmentä kierrosta tuli ajeltua enkä saanut kuin
Time:1:57.787 (taidan jäädä varhais eläkkeelle)
Jasamy:Online-tila Pelaa peliä Forza Motorsport 3 Forza Motorsport 3 Hot Lap Le Mans Bugatti
Terveisin: Kyttä-Schimmy!
Ne kyttää !
Mää paljastan omani :( 01:57.378
Vöi vittuuu, pitäs kattoo yks pätkä kierrokselta 30, eikä jassa kelailla. Siinä menee aikaa kivasti