Forum - Recent Posts
Ei valitettavasti.
Tiedä sitte mistä näitä asioita voi kysellä. mutta pystyykö noita replayta kelaamaan mitenkää nopeempaa ku pieni pätkä kerrallaan ?
Hmm... Jotain olen missannut.
Sunsh1nea lainatakseni *THINK!*
/// Joo, eli se on Controller Layout: default layout 6,7 ja 9 sekä 10 ja 12 kun kytkin muualla.
Luonnollisesti peliin tutustuessani olen tuon varmasti huomannut, mutta sitten myös unohtanut sen kokonaan :D
Se oli Ariko tai Väiski muistaakseni?
ariko 2 d ago
"Kannattaa vaihtaa kytkimen paikkaa, mulla se on A-napissa huomattavasti helpompi käyttää."
Schimanski76 wrote: Eikös joku horissut viime viikolla,että sen saa a-nappulaan? En kyllä itsekään enää sitä paikkaa ala vaihtamaan,kun edes jotenkin alan siihen tottumaan.Ihan sama tuli mulle miäleen. Varmasti näin joku sanosi ! // Vaihda kytkimen ja käsijarrun paikkoja ?
Missäköhän Jasamy ja Kaijanen piilottelee ...
Eikös joku horissut viime viikolla,että sen saa a-nappulaan?
En kyllä itsekään enää sitä paikkaa ala vaihtamaan,kun edes jotenkin alan siihen tottumaan.
Näin se taitaapi olla.. Erikoinen ratkaisu, joka ei kaikkia miellytä.. Kovan työn takana ainakin mulla tuon opettelun suhteen, vieläkin meinaa joskus tulla raakoja vaihtoja, mut kai se siitä sit. Tahattomat perän irtoamiset myös kytkimen käytön vuoksi on todellisuutta, mut en kyllä lähtis sen paikkaa vaihtamaan nyt, jos sen voisikin vaihtaa.
eikö tuota kytkintä saa ohjaimesta tosiaankaan vaikka a-nappulaaan. tossa LBsa on sormet solmussa kun nopeilla autoilla tiukkaan kurviin vetää :( vai onko T10 ukot aatelleet että saavatpahan sorminäppäryyttä samalla kun ajelevat :)
TehBigBunny wrote: Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä. / Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :( // "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"OK. Ajoin tänään ainakin yhen top100 ajan joten jospa siitä tulis vähän pojoja :)
2:00:526
Jonkun pitää olla viimenenkin :)
AJfin wrote: Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä. / Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :( // "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"
Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?
1:58.529
ei vieläkään kämmivapaata kierrosta
E:hiukan parempi aika
hookkis112 wrote: Mä olen täysi penis :,(Senkin penis!
TehBigBunny wrote: #1 01:56.715 chavisanei oo reiluu :D
01:56.715 chavisan
Just olin Lahen keskustassa pekonin haku reissulla ja tietysti missasin noi... =,(
Porsche Panamera ja Porsche 911 Turbo 997 äskön Lahden keskustassa ajelivat peräkkäin
Pitäisikös nykyään ajaa kytkintä käyttäen, jotta pääsee No-Ass-listalle? En jaksa etsiä tuolta, kun sivut näyttää toimivan "hiukan" kankeasti tällä hetkellä.
EDIT: Aukesihan ne sivut viimeinkin ja kyllähän sitä tarttis kytkintä ite tosiaan potkia. Eipä tartte hirveästi sitten meikäläisen kerätä tässä pointseja...