Forum - Recent Posts

Northg7

Northg7 21.12.2009 in JELPPPPPPPPPPPPPPP

Ei valitettavasti.
Jusbazon

Jusbazon 21.12.2009 in JELPPPPPPPPPPPPPPP

Tiedä sitte mistä näitä asioita voi kysellä. mutta pystyykö noita replayta kelaamaan mitenkää nopeempaa ku pieni pätkä kerrallaan ?
Northg7

Northg7 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Hmm... Jotain olen missannut. Sunsh1nea lainatakseni *THINK!* /// Joo, eli se on Controller Layout: default layout 6,7 ja 9 sekä 10 ja 12 kun kytkin muualla. Luonnollisesti peliin tutustuessani olen tuon varmasti huomannut, mutta sitten myös unohtanut sen kokonaan :D
Schimanski76

Schimanski76 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Se oli Ariko tai Väiski muistaakseni? ariko 2 d ago "Kannattaa vaihtaa kytkimen paikkaa, mulla se on A-napissa huomattavasti helpompi käyttää."
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Schimanski76 wrote: Eikös joku horissut viime viikolla,että sen saa a-nappulaan? En kyllä itsekään enää sitä paikkaa ala vaihtamaan,kun edes jotenkin alan siihen tottumaan.
Ihan sama tuli mulle miäleen. Varmasti näin joku sanosi ! // Vaihda kytkimen ja käsijarrun paikkoja ?
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

Missäköhän Jasamy ja Kaijanen piilottelee ...
Schimanski76

Schimanski76 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Eikös joku horissut viime viikolla,että sen saa a-nappulaan? En kyllä itsekään enää sitä paikkaa ala vaihtamaan,kun edes jotenkin alan siihen tottumaan.
Northg7

Northg7 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Näin se taitaapi olla.. Erikoinen ratkaisu, joka ei kaikkia miellytä.. Kovan työn takana ainakin mulla tuon opettelun suhteen, vieläkin meinaa joskus tulla raakoja vaihtoja, mut kai se siitä sit. Tahattomat perän irtoamiset myös kytkimen käytön vuoksi on todellisuutta, mut en kyllä lähtis sen paikkaa vaihtamaan nyt, jos sen voisikin vaihtaa.
SIL0KKI

SIL0KKI 21.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

eikö tuota kytkintä saa ohjaimesta tosiaankaan vaikka a-nappulaaan. tossa LBsa on sormet solmussa kun nopeilla autoilla tiukkaan kurviin vetää :( vai onko T10 ukot aatelleet että saavatpahan sorminäppäryyttä samalla kun ajelevat :)
AJfin

AJfin 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

TehBigBunny wrote: Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä. / Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :( // "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"
OK. Ajoin tänään ainakin yhen top100 ajan joten jospa siitä tulis vähän pojoja :)
s4m1FIN

s4m1FIN 21.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

2:00:526 Jonkun pitää olla viimenenkin :)
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

AJfin wrote: Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?
Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä. / Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :( // "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"
AJfin

AJfin 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?
TJP27

TJP27 21.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

1:58.529 ei vieläkään kämmivapaata kierrosta E:hiukan parempi aika
IIPPONEN

IIPPONEN 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

hookkis112 wrote: Mä olen täysi penis :,(
Senkin penis!
RaabForRehab

RaabForRehab 21.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

TehBigBunny wrote: #1 01:56.715 chavisan
ei oo reiluu :D
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

#1 01:56.715 chavisan
Finski fani

Finski fani 21.12.2009 in Autojenbongausketju

Just olin Lahen keskustassa pekonin haku reissulla ja tietysti missasin noi... =,(
JANIchargedTT

JANIchargedTT 21.12.2009 in Autojenbongausketju

Porsche Panamera ja Porsche 911 Turbo 997 äskön Lahden keskustassa ajelivat peräkkäin
TeroKortelainen

TeroKortelainen 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Pitäisikös nykyään ajaa kytkintä käyttäen, jotta pääsee No-Ass-listalle? En jaksa etsiä tuolta, kun sivut näyttää toimivan "hiukan" kankeasti tällä hetkellä. EDIT: Aukesihan ne sivut viimeinkin ja kyllähän sitä tarttis kytkintä ite tosiaan potkia. Eipä tartte hirveästi sitten meikäläisen kerätä tässä pointseja...