Forum - Recent Posts
Onkos se ratti hyväkin? Oon aatellu jos ostas sen boxin oman ratin ja fk rallipenkin jossa on teline polkimille ja ratille.
"Kielletty VW mainos":http://www.youtube.com/watch?v=arfNofxBtfY
No eihän noita ahtimia tietenkää konttorilla näytetä, mutta juu ei varmaankaan menisi läpi.
Finski fani wrote: Siinä onTohon saattas konttorin tiukkapipot täällä ottaa kantaa. Ei muka näkis kaikkea mitä oikean etuvilkun lähellä tapahtuu =)
1:59:648
Muuttuihan se ykkösalkuiseks tää numero!
Tänään täytyy kyllä huorata ettei menetä kasvoja ihan täysin!
Finski fani wrote: Siinä onIlmanvastuskerroin korvataan voimalla. Me like!!!
Vois itsekkin koittaa jospa pärjäis.
häätyy vissiin kaivaa ratti naftaliinista...
"Siinä on":http://www.youtube.com/watch?v=RJSLstjGL7s&feature=related
TehBigBunny wrote: 01:57.290 MAC v2Piru, että porukka ajelee kovia aikoja! Pitänee töiden jälkeen lähteä koittamaan, josko saisi muutaman puhtaan kierroksen aikaiseksi
01:57.290 MAC v2
1:59.664
Padilla ajellaan, en oo koskaan ees kokeillu ratilla.
Arseestaja wrote: Kuinka moni ajaa ratilla tätä?Mä ainakin. Padilla en saa hanskattua kun tulee jotain yllättäviä tilanteita, ratilla se onnistuu vaistomaisesti.
2:00:128
Ei ihan ykkösellä alkavaks. Toistaiseks ; )
Kivasti aamukahvin kansa maistui, mukavasti
KUKA ON SYÄNNY MU KEKSIT ?!?
Ei ihan liity tähän, mutta lähelle kumminkin:
Eilen minuun otti yhteyttä Japanesusedcars.in omistaja Rees, kun hän oli tutkinut minun tekemiä logoja hänen yrityksestään.
On kuulemma satunnainen Forzan pelaaja, vaikkei mikään taitava kuski kuulemma olekkaan.
Erittäin asiallisesti esitti asiansa ja toivoi saavansa hänen oman yrityksen logot itselleen.
Kehui kovasti ja tarjosi korvausta, jotta hän voisi ne saada ja ymmärsi täysin oikean elämän ja peleissä tehdyn grafiikan eron.
Tietenkin annoin kaikki ilman, jotenkin olisi ollut törkeää nyhtää häneltä rahaa.. :)
Toivoi minulta jotain isompaa Forzan parissa, joten odotellaan jännityksellä..
Vähäsen pääsi taas ajamaan.
01:58.517
pitäs vissiin kokeilla ratilla... 1:59.632
edit: parannus