Forum - Recent Posts
"Nami nami":http://img6.imageshack.us/img6/7611/namnam.jpg
Itsekkin samantien mukana! Ajetaan just sellasia yhden radan "enduranceja" :D
Nipsuhuuli kirjoitti 04.08.2009 16:24: Me syötiin eilen kaupasta ostettuja kreikkalaisia lihapullia ja ne oli oikein hyviä. Enää mä en voi harkitakaan muita lihapullia kuin kreikkalaisia. Omatekoiset ovat varmasti vielä parempia kuin kaupan valmislihapullat !Minä sulle lihaiset pullat näytän!! " THE BALLS ":http://musable.com/images/meatball3_07252006.jpg ainii... Omenaa syön.... " vihreää":http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/55/GreenApple.png sellaista... on hyvää ja mukavan kirpeää :)
Me syötiin eilen kaupasta ostettuja kreikkalaisia lihapullia ja ne oli oikein hyviä. Enää mä en voi harkitakaan muita lihapullia kuin kreikkalaisia. Omatekoiset ovat varmasti vielä parempia kuin kaupan valmislihapullat !
IIPPONEN kirjoitti 29.06.2009 18:26: Millos on muute seuraava kisa ja millos eekakkii laittaa pisteet kuntoo?Haha, itel box paskana ja rikkinäinenki myyty pois. GTA4+4 muuta peliä vaihtu NES+18peliä. Joten mun boxeilut o ainaki hetkeks ohi. Sovitaan et djrunkkari voitti sarjan.
Kreikkalaisia lihapullia ja kreikkalaista perunasalaattia, taas.
Laitetaan oikein resepti:
2 keskikokoista kuoretonta leipäviipaletta
500g jauhettua lampaan-, naudanlihaa
1 raastettu sipuli
1 tl kuivattua timjamia ja oreganoa
3 rlk silputtua sileälehtistä persilijaa (tavallinenkin käy) jätä vähän koristeeksi.
1 kevyesti vatkattu muna
suolaa ja rouhittua mustaapippuria
sitruunaa tarjoilua varten
paistamista varten
0.5 dl vehnäjauhoja
3rkl kasviöljyä
Liota leivät vedessä noin 10min. Purista kuiviksi ja laita kulhoon.
Lisää liha, sipuli, kuivatut yrtit, persilia, muna suola ja pippuri. Sekoita huolellisesti.
Tee pieniä pyöryköitä ja pyöräytä ne vehnäjauhossa.
Paista keskilämmöllä niin että pullissa on kunnolla väriä. Laita talouspaperin päälle jotta ylimääräinen rasva lähtee pois. Ripottele vähän persilijaa päälle ja purista hiukan sitruunamehua.
Nauti.
Perunasalaatin ohje myöhemmin.
kirves kirjoitti 03.08.2009 21:40: Mulla taas pause (jos joutuu jostain syystä keskeyttämään hetkeksi) aiheuttaa usein sen, että pian jatkamisen jälkeen kuuluu Homerilta tuttu "DOH!"*kannattaa laitta se pause pitkän suoran alkuun*. saatana, mistä kunnon a-kiesi nyrrelle? nopea saa olla takavetoinen mulla pysyy kyllä chevellet tms SB-rassit hanskassa niin eiköhän ferrarit ja lambotkin (ainakin lambot, kun ovat awd) pysy.eilen painelin randomkisaan ja pelkkää nyrreä tahkosin kymmenisen kisaa, ei mitään mahkuja mitsuilla ja subeilla noille raketeille. joka matsissa oli renkaat&damaget simulationilla= ei olisi glizirasseilla pärjännytkään. noissa ranskaservuisssa on yleensä ainakin mulla käynyt tuuri että sikailua on harvemmin joskus kyllä tulee glizi-servuja=kaikki on offilla eli pystyy ajelemaan vaikka noilla chevellen paskoilla. väärät diat antakaa oikeat :) Edit : ainiin ohan noita freetunes threadeja vähän joka tallilla.
Välttämättä ei kannata järjestää sarjaa, koska osallistujamäärä luultavasti tippuisi kisasta toiseen. Mä mietin, että FRC:n kautta voi toki välillä järjestää yksittäisiäkin Race Pro -kisoja, joissa saattaisi olla enemmän osallistujia.
Juu, mä saattaisin myös tulla tien tukkeeksi mukaan. Niin, tuli hankittua se Spa-paketti eli tuolla kisailu esim. Historic-Bemarilla voisi olla paikallaan...
Kyllä mukana olen,jos jotain sarjaa järkätään.
Voihan sitä laittaa alkuun vaikka yhden kisan,niin näkee onko pelaajia tarpeeksi.Ja sitten jos löytyy,niin joku pikasarja tulille.
Tätähän voisi ajaa esim. 2 kisaa putkeen samana ehtoona,tiputtaisi kierrosmäärää hieman?
Millään vormuloilla en kyllä lähde leikkiin mukaan,ne viimeksi olleet WTCC-kiesit olivat ihan mukavia huristella.
Ketään ei sitten kuitenkaan kiinnosta. No tuskin kovin moni edes noita paketteja ostaa. Peli on haudassa viimeistään 23.10, joten ihan ymmärrettävää.
katotaan kuin paljon sain pisteitä tän päivän urakalla :D
Myyris kirjoitti 03.08.2009 19:13: nonni bunny miks teit tämän :D joudun siis pieksee sut joka radalla :D taino se riittää että saan enemmän pojoja kun sullon :D*#Laittaa lakupätkön huulenpieleen#* __"I love it when a plan comes together!"__
nonni bunny miks teit tämän :D joudun siis pieksee sut joka radalla :D taino se riittää että saan enemmän pojoja kun sullon :D
SIL0KKI kirjoitti 03.08.2009 14:49:Nyrrellä kannattaa laittaa välillä pause päälle ja ottaa vähän happea ennen kuin jatkaa kierroksen loppuun :)AJfin kirjoitti 02.08.2009 17:38:joo, eilen huomasin että kun AT säädöt oli niin että kutonen vinkuu viimisiään pisimmän suoran päässä, homma ei toiminut manuaalilla. laittelin sitten alkupsäädöt joka rassiin ja huomasin ettei esin lyhyellä suzukalla vitosta edes tartte, sainkin ekan no-at hotläpin eka yrityksellä tolla radalla. abs:n kun vielä saisi veks.. no, ei auta kuin harjoitella, ei se nyt voi olla niin hankalaa ainakaan alemissa luokissa painella sitä jarrua vähän, eikä täysillä niikuin at-säädöillä. kiitoksia herroille taas vinkeistä. oli tosi hilkulla ettei nyrren A-aika parantunut kymmenellä sekalla, kolme kierrosta ajoin, mutta keskittymiskyky alkoi loppua ja kymmenen sekkaa sakkoa, ei enkkaa :(SIL0KKI wrote 08/02/2009 @ 17:06: onkos teillä kokenemmilla manuska-kuskeilla siis niin että A-luokassa kutosta ei käytetä ollenkaan lyhyilla ja keskipitkillä radoilla?Aika lailla 4 tai 5 vaihteen tunella mennään joka radalla..
huhhuh! vetäsisin hatusta että kokeilenpa gearboxin S-skylineä ja exhibionissa (pitkä suzuka) aika parani melkein 6 sekkaa! täytyypä testata freerunissa kuinka paljon ajat paranee pidemmillä radoilla ja paremmilla rasseilla..
(sil0kin "opettelen ajelemaan manuaalilla päiväkirja - osa tuhat")
TehBigBunny kirjoitti 03.08.2009 16:05: Ainut hyvä puoli tälläisessä kostean kuumassa säässä on se että avattu keksipaketti pitää syödä loppuun tai keksit menee pahaksi !+ 1 - 1 jäätölöt sullaa ;(
Myyris kirjoitti 03.08.2009 17:17: pitäskö se hotlappejä ajella vai eksipitioniiExpitinii ! Soon meijä spesiaali. Vaikka nythän ei ole pisteissä suurta uhkaa. Aja mitä sie haluat. Bunny pysyy mielellään Myyryläisen edellä Exhibitioneissa :]
pitäskö se hotlappejä ajella vai eksipitionii
My bad. :,(