Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 26.04.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

^ Nikde on kuulemma niin JDM, että se nukkuukin sängyn oikeessa laidassa...
Pottae

Pottae 26.04.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

!http://i6.minus.com/ibhetUSx9p9Nk1.jpg! Ehkä Suomen kovin JDM miitti oli.
savulohi

savulohi 26.04.2013 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Jynssäsin kylpyhuoneen ja saunan laattojen saumat juuriharjalla ja pesin laattojen pinnat orkidean tuoksuisella yleispesuaineella. Aika homoa. Emm.
Tuli tästä mieleeni erään yöllisen naisvieraan lyhyt commentti takavuosina, kun käväisi suihkussa miun ja silloisen kämppiksen kylppärissä. _" Tuo teidän suihkuverho näyttää siltä että siitä voi tulla raskaaksi. "_ ^EMM^
MehuSukka

MehuSukka 26.04.2013 in Ei mulla muuta

Ilmeeni ku lahjapaketista paljastuu Canon EOS 650D. !http://www.troll.me/images/victory-baby/hell-yeah-son.jpg! EMM
Schimanski76

Schimanski76 26.04.2013 in Ei mulla muuta

Jynssäsin kylpyhuoneen ja saunan laattojen saumat juuriharjalla ja pesin laattojen pinnat orkidean tuoksuisella yleispesuaineella. Aika homoa. Emm.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 26.04.2013 in Ei mulla muuta

Sitä vois käydä sitten sunnuntaina Mansekartissa tyydyttämässä sunnuntain ajohalua ennen leffaa ja samalla kattoa kuinka korkealle pääsee Red Bull Kart Fight listalla siellä. EMM
MehuSukka

MehuSukka 26.04.2013 in Ei mulla muuta

^Oisitta napannu kuvan. EMM
Pottae

Pottae 26.04.2013 in Ei mulla muuta

Äijjä seurassa taNpereella. Emm.
MehuSukka

MehuSukka 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Vielä on edessä teoriakoe, kaks ajotuntia ja inssi nii homma on paketissa. ^RÄYHÄÄÄÄ! Koukkaa pienimuotonen lenkki Ouluun ja koppaa miut täältä :D^
jimmykojootti

jimmykojootti 26.04.2013 in Minkä ikäisiä olette?

Ja se Supra menee sit suoraan, ei sivu edellä! Onnea molemmille :)
ariko

ariko 26.04.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

"Hitlerkin suuttui Padan mestaruudesta":http://www.youtube.com/watch?v=FXJe87y2LVA
DarkWarjo

DarkWarjo 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Miulla oli henkilöautoinssissä äipän ja isän vanha tuttu, ka-inssissä sit äipän vanha työkaveri (ei kyllä tunnistanu mua) :D
DarkWarjo

DarkWarjo 26.04.2013 in Minkä ikäisiä olette?

Poijjaat sit testailee niitä taitojaan jossai hiljasella tiellä, ei siellä keskustoissa yms. Muuten mie annan huuvvot ja bani kepistä. OK? Ja onniva.
RauhaMees

RauhaMees 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Juu hieman sama meininki. Kuulemma rennoin ja mukavin kaikista se inssi setä
TTJK107

TTJK107 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: WUHuUUUuuUuzuUJtldifjfpj! Inssi läpi hyvä merkinnällä. Kehuivat rauhallisuutta ja jalan kulkijoiden havainnointia. Jospa sitä lähtis hakee nissania, jotta pääsee lähtee lammin kautta tampereen suuntaan.
Meinasko inssi nukkua apukuskinpenkillä samallalailla ku meikäläisellä kuorma-auto inssissä? Inssi hyvppäs siihen Volovon penkille ja nuokkuu siinä niin että nukkuakko vaikko eikö, makeilla haukotuksilla totes että käyään ny ajamas. Eihän siinä mulle mitää kummallista ollu, kyllä sitä kuorma-autoo oli tullu ajettua iliman korttiaki usiamman kerran ja ala ikääsenä viä. Teki mieli ehdottaa että mee ny nukkuun tuonne makuutilaan niin ajellaan täs ympäri kylää :D No se siinä nyökkyy ja haukotteli, sitte vain yhen liittymänkohdas sanoo että peruutappas tuohon ja kääny takaasi, ei edes vilikaassu peilihin kun peruutettihin :D Takaasi katsastuskonttorille ajettaes oli jo päässy vähän niinku tähän mailmaan kiinni ja seuras sitä ajooki vähä. Totesin sille että en tykkää yhtää tästä Volovon loodasta, niin vastas vain että et oo ainut joka on samaa kertonu hänelle. Inssi läpi hyvin arvosanoin iliman huomautuksia, sitte lähin viemään Volovoo itte takaasi autokoululle, ku se ajo-opettaja oli jo lähteny viemään moottoripyörä inssiin yhtä oppilasta.
TTJK107

TTJK107 26.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Macela wrote: Palat vaihettiin ja shitit veke, toimii sen osalta taas hyvin. Katsastus oli 2 päivää sitten, "kaikki kunnossa", mutta nyt alko kuuluu kolinaa takapäästä. Ihan siis todella pienet töyssyt ja tien epätasasuudet kuuluu kolinana takana vasemmalla. Paikoillaanki kolisee jos pysysuunnassa heiluttaa, mutta sivuttais suunnassa ei kuulu mitää. Kolina ei oo tullu hiljakseltaa vaa alko ihan yhtäkkiä, tarvis vaa huomenna käydä ajaas + 200km, nii kait tolla uskaltaa lähteä.
Katto ny sinne alustaan, renkuli irti ja tutkaileen. Tuskin on älyvakavaa, jos kerta sai leiman, tai sitte katsatusmiehellä ei ollu intoo kattella tarkasti. Niin ja Hiaces kolisi edes yhdesvaihees aina töyssyissä, syyksi löydettiin se että iskarin alapään kiinnikkeestä kummi hapertunu pois ja se kolisteli sitte rauta rautaa vaste. Toki ajettunaki jo pualimilijuunaa, niin ei yhtää ihmetelty että niin pääsi käymään. Nii mikäs paschelivehjes se oli?
Mace

Mace 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Aa no juu.
RauhaMees

RauhaMees 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Elä pidä kiirettä. Arvioin että nissani on lammin suuntaan lähteny viimeistään klo 13:30
Mace

Mace 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: WUHuUUUuuUuzuUJtldifjfpj! Inssi läpi hyvä merkinnällä. Kehuivat rauhallisuutta ja jalan kulkijoiden havainnointia. Jospa sitä lähtis hakee nissania, jotta pääsee lähtee lammin kautta tampereen suuntaan.
Nonee! congratulations! Itellä sano että muuten tosi hyvä, mutta vilkun vois laittaa aiemmin. Tässä opinnäytetyö esitetty, pian kans lähdössä sinne päin tuleen.
RauhaMees

RauhaMees 26.04.2013 in Yleinen happines topic

Ei tullu. Ei ollu kyllä haastava ratakaan :)