Forum - Recent Posts

joonas6

joonas6 06.03.2013 in Ei mulla muuta

aikas hyvä on tämä uus tomppa raideri EMM
RauhaMees

RauhaMees 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Latetzki wrote: Eihän tuo mitään mobiiliversiota avaa?
Ei siinä mitään m.forz...... lue, mutta kyllä se siirtää esim. eventit aiva alareunaan. Räyhä lopettaa puhumisen tähän topicciin tältä päivältä. Terve moro hei.
Latetzki

Latetzki 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

savulohi wrote: Hmm... eikös se tuommonen olekin? Ainakin iPhone 4S:llä on. / Jos mie nyt ymmärsin oikein. :D
Eihän tuo mitään mobiiliversiota avaa?
savulohi

savulohi 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ok. Tuoltahan ne voi vaihtaa mutta vaikuttaahan ne sitten toki kotikoneellakin. Muutat kato asetukset aina kämpiltä lähtiessä! :D Henk.koht. tuo ei mua haittaa, päinvastoin mieluummin lataan isomman etusivun kuin vastaavasti monta alasivua. Tuntus kuitenkin jotenkin nopeammalta vaihtoehdolta tämä.
RauhaMees

RauhaMees 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

savulohi wrote: Hmm... eikös se tuommonen olekin? Ainakin iPhone 4S:llä on. / Jos mie nyt ymmärsin oikein. :D
On se ainakin miun HTC Titanilla. Se vaa että niitä kuvia ja videoita on vaa nii helkutisti kuten aikasemmin kerroin.
savulohi

savulohi 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Latetzki wrote: Mitä meinasin kevyellä = Mobiililaitteelle sopivampi, eli toisinsanoen kivempikin katella sillä näytöllä ja kaikki sisältö mukautuu näytön koon mukaan.
Hmm... eikös se tuommonen olekin? Ainakin iPhone 4S:llä on. / Jos mie nyt ymmärsin oikein. :D
Latetzki

Latetzki 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Rayha300 wrote: Ei mua sivun raskuus oo haitannu vaikka 0,5 megasella netillä näitä sivuja kattelen. Se vaa että saa rullata puol vuotta, että pääsee sivun pohjalle.
Mitä meinasin kevyellä = Mobiililaitteelle sopivampi, eli toisinsanoen kivempikin katella sillä näytöllä ja kaikki sisältö mukautuu näytön koon mukaan.
RauhaMees

RauhaMees 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ei mua sivun raskuus oo haitannu vaikka 0,5 megasella netillä näitä sivuja kattelen. Se vaa että saa rullata puol vuotta, että pääsee sivun pohjalle.
Latetzki

Latetzki 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Rayha300 wrote: Tuli tällänen mieleen, kun selailin frc:n etusivua. Kun tuolta asetuksista säätää kuinka monta kuvaa ja videoo, yms. haluaa tuohon etusivulle, niin huomasin että sama määrä pysyy myös puhelimen puolella. Tietokoneella minä ainakin tykkään pitää paljon kuvia ja videoita etusivulla. Mutta sitte puhelimessa haluisin pitää vähän vähemmän niitä. Joten sellain asetus homma, että vois säätää kuvien, yms määräämyös puhelimelle ois kiva. En tiedä onko tuollaista ees mahdollista tehdä, mutta heitän tämän vaa ilmoille. Ei se myöskään ole "Must have!" ehdotuskaan.
m.forzaracingclub.comiin vaan joku kevyempi versio :)
RauhaMees

RauhaMees 06.03.2013 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Tuli tällänen mieleen, kun selailin frc:n etusivua. Kun tuolta asetuksista säätää kuinka monta kuvaa ja videoo, yms. haluaa tuohon etusivulle, niin huomasin että sama määrä pysyy myös puhelimen puolella. Tietokoneella minä ainakin tykkään pitää paljon kuvia ja videoita etusivulla. Mutta sitte puhelimessa haluisin pitää vähän vähemmän niitä. Joten sellain asetus homma, että vois säätää kuvien, yms määräämyös puhelimelle ois kiva. En tiedä onko tuollaista ees mahdollista tehdä, mutta heitän tämän vaa ilmoille. Ei se myöskään ole "Must have!" ehdotuskaan.
Exami

Exami 06.03.2013 in Oma kulkineesi

joo talvipommiin olis tarkotus istuttaa tuo kattila, josko sunnuntaina se istuis siel jotenki : joutuu hieman esikoulu askartelulinjalle siirtyä, leikka-liimaa ja väritä :D
Tuomo33

Tuomo33 06.03.2013 in Nyt soi?

"Wöyh - Kaskelotti":http://www.youtube.com/watch?v=5qDTSUFGRv8 Pitkään odotettu uutta, ja hyvältä kuulostaa
savulohi

savulohi 05.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Norja voitti.
Mace

Mace 05.03.2013 in Forza Horizon

Varmaa joku tähän tusina Fozaan kyllästyny jo... eiköstä joo? Voisin ostella pois pyörimästä jos varteen otettava "tarjous" pamahtaa ilmoille. PM:aa vaikka pistelee..
Mudinski

Mudinski 05.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Joo ei tuu mitään tästä...
Mudinski

Mudinski 05.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

NOU ! Pahalta näyttää... Ois voinut edes yksi noista kolmesta läheltä piti tilanteesta mennä sisään :(
savulohi

savulohi 05.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Hyvä Smudi! ^emm^
Mudinski

Mudinski 05.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

VeikkausTV:stä näyttää tulevan: JYP - HIFK JYP - HIFK 1 HPK - TAPPARA 2 SAIPA - PELICANS 1 Panos: 10€ Voittomahdollisuus: 96,60€
RauhaMees

RauhaMees 05.03.2013 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Tuokaa joku räyhälle rauhottavii, se ei pysy enää pöksyissään! emm..
Sori. On vaa nii helevatun nälkä että käy ylikierroksilla.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.03.2013 in Ei mulla muuta

Tuokaa joku räyhälle rauhottavii, se ei pysy enää pöksyissään! emm..