Forum - Recent Posts

TTJK107

TTJK107 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Rintala wrote: Mistään en ole löytäny sopivaa päätä.. ^Peepele^
Varmasti löytyy. Onko se minkälaanen pää/liitin?
Rintala

Rintala 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

MrD St Jimmy wrote: Kai sen jollain vaivalla pystyis itekkin väsäileen? Ei kai toi muuntaja nyt niin erikoinen ole ja kai tollasen liittimenkin jostain pystyy löytämään.
Mistään en ole löytäny sopivaa päätä.. ^Peepele^
JiippeR

JiippeR 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Rayha300 wrote: Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
pystyy jäykkyyttäkin jotenki ja conversion kitillä ylös alasin.
RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

MrD St Jimmy wrote: Pystyy sivuttain säätämään polkimia.
Tämä selvä :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Rayha300 wrote: Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
Pystyy sivuttain säätämään polkimia.
RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

JiippeR wrote: Mulla on noi csr polkimet ja hyvin pelittää... ainakin edellisiin g25 polkimiin kun vertaa.
Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
JiippeR

JiippeR 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Rayha300 wrote: Osta Fanatec GT2. Saat Rattibugin kaupan päälle. Itse tykkään Fanatecistani todella paljon, vaikka niitä hemmetin rattibugeja tuleekin vähän väliä. Ainoo mitä kaipaan tosta mun paketista on tuo vaihdekeppi (ja tietenkin käsijarru mutta se on jo sitte monimutkasempi asia). En ole vielä tuota Firmware juttua tuohon laitteeseen kunnolla tutkinu. Yhen firmwaren oon muistaakseni siihen saanu, mutta tiedä sitte onnistuiko. Onkos noista Fanatecin CSR pedaaleista kokemusta. Pitäis hankkia kesän jälkeen jos rahaa on, niin OMAT polkimet. Tähän asti käyttänyt faijan Logitechin G25 polkimia. Kerran oon jo ne saanu rikki. Budjetti on todella tiukka jolloin nuo CSR elite ja Clubsportit on suora ei.
Mulla on noi csr polkimet ja hyvin pelittää... ainakin edellisiin g25 polkimiin kun vertaa.
jimmykojootti

jimmykojootti 04.03.2013 in Oma kulkineesi

Ihan kiinnostuksesta kysele, että mihin laitteeseen on tuon Bemmin tekniikka menossa? :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Rintala wrote: Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..
Kai sen jollain vaivalla pystyis itekkin väsäileen? Ei kai toi muuntaja nyt niin erikoinen ole ja kai tollasen liittimenkin jostain pystyy löytämään.
Exami

Exami 04.03.2013 in Oma kulkineesi

"hups nro3" *kuva poistettu vie vitusti aikaa ladata* Jos joku kaipailee jotain osia E34 525i poislukien, Moottori, vaihteisto, kardaani, perä ja vetarit niin kannattaa kysellä ;)
RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Osta Fanatec GT2. Saat Rattibugin kaupan päälle. Itse tykkään Fanatecistani todella paljon, vaikka niitä hemmetin rattibugeja tuleekin vähän väliä. Ainoo mitä kaipaan tosta mun paketista on tuo vaihdekeppi (ja tietenkin käsijarru mutta se on jo sitte monimutkasempi asia). En ole vielä tuota Firmware juttua tuohon laitteeseen kunnolla tutkinu. Yhen firmwaren oon muistaakseni siihen saanu, mutta tiedä sitte onnistuiko. Onkos noista Fanatecin CSR pedaaleista kokemusta. Pitäis hankkia kesän jälkeen jos rahaa on, niin OMAT polkimet. Tähän asti käyttänyt faijan Logitechin G25 polkimia. Kerran oon jo ne saanu rikki. Budjetti on todella tiukka jolloin nuo CSR elite ja Clubsportit on suora ei.
Rintala

Rintala 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

MrD St Jimmy wrote: Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.
Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..
JiippeR

JiippeR 04.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Pytzi wrote: "Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
kuulemma toimii mutta lievästi hankala headsetin kanssa käyttää ;)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

-Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.- Meni jo jazgalle.
TTJK107

TTJK107 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Oliskohan se MadCatzin FF ratti ja poljinsetti rahansa arvosia, onko kokemuksia?
Mace

Mace 03.03.2013 in 3D -mallinnus

Tällä hetkellä.. !http://i3.minus.com/ibtFNseWoKz5f3.png!
Pytzi

Pytzi 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

"Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
JiippeR

JiippeR 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Mulla myös tuo csr + polkimet. ainoo ongelma kun ei löydy toimivia kuulokkeita sen kaveriksi että sais mikin kiinni siihen. Antaa aika rajua sivu ääntä mukana. Vois tietty laittaa 300e tritton warheadeihin että olis täysin langattomat mutta ei oikein innostais. Ms tämänkin paskan takana...
Latetzki

Latetzki 03.03.2013 in Valokuvaus

3.3.2013 by Latetzki, on Flickr 3.3.2013 by Latetzki, on Flickr 3.3.2013 by Latetzki, on Flickr
villek00

villek00 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Sivu pugi :/