MrD St Jimmy
04.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
Rintala wrote:
Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..
Kai sen jollain vaivalla pystyis itekkin väsäileen? Ei kai toi muuntaja nyt niin erikoinen ole ja kai tollasen liittimenkin jostain pystyy löytämään.
Exami
04.03.2013 in
Oma kulkineesi
"hups nro3"
*kuva poistettu vie vitusti aikaa ladata*
Jos joku kaipailee jotain osia E34 525i poislukien, Moottori, vaihteisto, kardaani, perä ja vetarit niin kannattaa kysellä ;)
RauhaMees
04.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
Osta Fanatec GT2. Saat Rattibugin kaupan päälle.
Itse tykkään Fanatecistani todella paljon, vaikka niitä hemmetin rattibugeja tuleekin vähän väliä. Ainoo mitä kaipaan tosta mun paketista on tuo vaihdekeppi (ja tietenkin käsijarru mutta se on jo sitte monimutkasempi asia).
En ole vielä tuota Firmware juttua tuohon laitteeseen kunnolla tutkinu. Yhen firmwaren oon muistaakseni siihen saanu, mutta tiedä sitte onnistuiko.
Onkos noista Fanatecin CSR pedaaleista kokemusta. Pitäis hankkia kesän jälkeen jos rahaa on, niin OMAT polkimet. Tähän asti käyttänyt faijan Logitechin G25 polkimia. Kerran oon jo ne saanu rikki. Budjetti on todella tiukka jolloin nuo CSR elite ja Clubsportit on suora ei.
Rintala
04.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
MrD St Jimmy wrote:
Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.
Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..
JiippeR
04.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
Pytzi wrote:
"Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo
En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
kuulemma toimii mutta lievästi hankala headsetin kanssa käyttää ;)
MrD St Jimmy
03.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
-Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.-
Meni jo jazgalle.
TTJK107
03.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
Oliskohan se MadCatzin FF ratti ja poljinsetti rahansa arvosia, onko kokemuksia?
Mace
03.03.2013 in
3D -mallinnus
Tällä hetkellä..
!http://i3.minus.com/ibtFNseWoKz5f3.png!
Pytzi
03.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
"Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo
En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
JiippeR
03.03.2013 in
Ajovälineesi + tapasi
Mulla myös tuo csr + polkimet. ainoo ongelma kun ei löydy toimivia kuulokkeita sen kaveriksi että sais mikin kiinni siihen. Antaa aika rajua sivu ääntä mukana.
Vois tietty laittaa 300e tritton warheadeihin että olis täysin langattomat mutta ei oikein innostais. Ms tämänkin paskan takana...
Mace
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
Pff, ei auttanu vaikka kuinka naputteli.. viimeks kun renkaat tohon vaihdoin nii huomas että toi levy on kyllä vähä ruosteessaki, että voi olla jää aika tiukassa siinä kiinni.
E: Vielä koittaa ihan mennä irrottaa toi rengas ja kattella miltä näyttää.
E: Lähtihän se, ajamalla sitä pari kymmentä metriä.
Mace
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
Jeps, ei oo aiemmin jäätyny noin vaikka onki kässäriä käyttäny.
Välillä vetäsen käsijarrun, välillä vaihteen. Tuli eile ajettua 150 km tossa lumipöperökelissä, keräs vissii vähä lunta yms sinne väliin.
Täytyy käydä napauttelemassa.
Nikde
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
Kyllä sitä kässäriäkin kannattaa käyttää ettei vedä sitä jumiin, mutta ei tosiaan kovilla pakkasilla :)
hulluseon
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
Levyjarrullinen härrykkä, niin napauta sillä vasaralla ihan suoraan siihen satulaan. Ja tästä edes jättää sen kipponsa seisomaan vaihteen varaan eikä vetele sitä käsijarrua kun pysäyttää.
Mace
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
DarkWarjo wrote:
koputtellee vasaralla vanteeseen.
Meinaakkos..
Kokeilin harjanvarrella vähä koputella tuolta sisäpuolelta tonne jarruihi. Ja sen verran paistaa aurinko tohon että rengas oli oikein lämmin kun kädellä koitin.
Mutta ei lähteny vieläkää, hyvä ku parkkiruudusta pois pääsi vähä venkslaan..
DarkWarjo
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
koputtellee vasaralla vanteeseen.
Mace
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
'tuttaa jos huomen aamulla on vielä takarengas "lukos":http://i3.minus.com/ibxeIhycFL9wmE.jpg , ilmeisesti jäässä.
Tai mihkä se tosta sulais vaikka vielä aurinkoki paistaa tohon..
KKNGS
03.03.2013 in
Yleinen v*tutus topic
Netti toimii, mutta se myöskään ei ole toiminnassa, se on siltä väliltä, ja se vituttaa.
Forssassa TTJK:n, räyhän ja pyden kanssa, kolme kertaa jo auto mennyt aivan paskaksi tämän netin takia, välillä se toimii, sitte se katkee.