Forum - Recent Posts

Mace

Mace 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Pff, ei auttanu vaikka kuinka naputteli.. viimeks kun renkaat tohon vaihdoin nii huomas että toi levy on kyllä vähä ruosteessaki, että voi olla jää aika tiukassa siinä kiinni. E: Vielä koittaa ihan mennä irrottaa toi rengas ja kattella miltä näyttää. E: Lähtihän se, ajamalla sitä pari kymmentä metriä.
Mace

Mace 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Jeps, ei oo aiemmin jäätyny noin vaikka onki kässäriä käyttäny. Välillä vetäsen käsijarrun, välillä vaihteen. Tuli eile ajettua 150 km tossa lumipöperökelissä, keräs vissii vähä lunta yms sinne väliin. Täytyy käydä napauttelemassa.
Nikde

Nikde 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Kyllä sitä kässäriäkin kannattaa käyttää ettei vedä sitä jumiin, mutta ei tosiaan kovilla pakkasilla :)
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Levyjarrullinen härrykkä, niin napauta sillä vasaralla ihan suoraan siihen satulaan. Ja tästä edes jättää sen kipponsa seisomaan vaihteen varaan eikä vetele sitä käsijarrua kun pysäyttää.
Mace

Mace 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

DarkWarjo wrote: koputtellee vasaralla vanteeseen.
Meinaakkos.. Kokeilin harjanvarrella vähä koputella tuolta sisäpuolelta tonne jarruihi. Ja sen verran paistaa aurinko tohon että rengas oli oikein lämmin kun kädellä koitin. Mutta ei lähteny vieläkää, hyvä ku parkkiruudusta pois pääsi vähä venkslaan..
DarkWarjo

DarkWarjo 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

koputtellee vasaralla vanteeseen.
Mace

Mace 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

'tuttaa jos huomen aamulla on vielä takarengas "lukos":http://i3.minus.com/ibxeIhycFL9wmE.jpg , ilmeisesti jäässä. Tai mihkä se tosta sulais vaikka vielä aurinkoki paistaa tohon..
KKNGS

KKNGS 03.03.2013 in Yleinen v*tutus topic

Netti toimii, mutta se myöskään ei ole toiminnassa, se on siltä väliltä, ja se vituttaa. Forssassa TTJK:n, räyhän ja pyden kanssa, kolme kertaa jo auto mennyt aivan paskaksi tämän netin takia, välillä se toimii, sitte se katkee.
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Ei mulla muuta

Joo. Onko tosiaan ihmiset "näin":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/03/1714930/juuttuiko-auto-hankeen-tama-kikka-voi-auttaa HALVATUN TYHMIÄ!!!? Ei jumalauta että alkaa vituttamaan täysillä... EMM
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

No jaa. Itellä ainakin nuo lämpö ongelmat korjautui tuulettimien vaihdolla ja puhalluksella. Lisäksi tietty firmwire päivitykset on pitänyt tehdä. Ja Joonaksellahan on CSR ratti ja ainakaan minä en ole huomannut että Joonaksella olisi isoja ongelmia ollut? Ja Greyllähän tai WarCrylla on kanssa Elite vai oliko se vain se testi jutani? Se kyllä taisi mennä päreiksi, mutta en tosiaan tiedä noista uudemmista sitten sen paremmin. Ja jos nyt muistan oikein, niin Banilla ilmeisesti katkesi FF moottorin remmi tai koko moottori korkkasi, mulla ja räyhällä lämpö probleemia, Greyllä koko härrykkä jumiin. Vai oliko se pirun ratti WarCrylla? Widdy näistä muista. Jasamylla on kanssa 911 Turbo ja ilmeisesti toimii moiteettomasti? Kiljupunkkarilla sen verran uusi, ettei vielä ole ongelmia tullut. Purella kans CSR ja jos muistan oikein, niin ei isompia ongelmia ole ollut. Tietty jos ei halua pistää paljoa rahua näihin vehkeisiin, niin varmasti voi sillä padillakin hakata tai sitten sillä MS ratilla. Ei ne sen huonompia ole ja ei ratti kuskista parempaa tee vaikka kuinka luullaan yleisesti. Nämä tekevät vain pikkuisen mukavammaksi tämän virtuaalisen kurvailun, minun mielestäni.
savulohi

savulohi 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

hulluseon wrote: ...onneksi Fanatec on mennyt siinä mielessä eteenpäin, ettei samanlaisia susia tee...
Ai, mie oon saanu tämän fm.netin Fanatec Support Threadin perusteella ihan toisen kuvan.
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

savulohi wrote: ... nyt saa kaikkea taas kalliilla!
Kaveri haukku minun puhelinliittymän kalliiksi, niin sanoin notta persaukisesta kaikki on kallista. Ja en tätä nyt tarkoittanut millään tavalla vilttuiluksi, mutta totta tuo on. Melkoisen paljonhan noista saa näköjään pulittaa, mutta onneksi Fanatec on mennyt siinä mielessä eteenpäin, ettei samanlaisia susia tee, kuten oli omani (GT2 ratti, lukuisia lämpöhalvauksia). Myöskin MadCatz julkaisia jo aikoja sitten FF ratin, tosin myykö sitä kukaan täällä pohjolassa? Ja hintakin taitaa olla sellainen, että sama ostaa se Fanatec. Ja ei ole edes sitä kykää MC:n yhdistelmässä.
savulohi

savulohi 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Fanatecilla näemmä uudet sivut. Jotakin uutta Premium Service Packia pukkaa ja 250€ CSR Value Pack poistunut, joten nyt saa kaikkea taas kalliilla!
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

MrD St Jimmy wrote: Juu tuli hommattua toi Fanatecin CSR+polkimet tossa. Oli vähän aluksi ongelmia, koska polkimet liikku turhan helposti lattialla, mutta kun pisti bassovahvistimen tohon polkimien taakse, niin ei liiku mihinkään enää.
Mulla oli ihan sama probleema, vaikka clubi sportit on painavat ja jämäkät. Helppo korjaus tuli tehtyä, kun autotallista löysin Civin vanhan lattia maton ja polkimet sen päälle. Taakse lisäsin vielä "Loheksen pöydän säätö osan", eli tiiliskiven. Tosin on nyt vaihtunut sellaiseen itse tehtyyn telineen tapaiseen, jossa on nätillä kiepillä takana kaikki ylimääriset piuhat ja modeemi päällä. Vielä pitäs se räkki rakentaa johon meinasin istuttaa penkin niinkin tuoreesta autosta, kuin Talbot Horizonista (Saabin penkki, samaa käytetty myös Suomi sisustetussa Ladassa 80- luvulla), tosin penkin lämmitintä tuskin tulen tarvitsemaan. Purettavahan siitä on pakko tehdä, että saa sitten sängyn alle sen piilotettua, jos joku tissieläin on sen verta tyhmän rohkea, että lähtee tämän humun matkaan kapakasta.
hulluseon

hulluseon 03.03.2013 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: Ettin ratti ja poljinsettä boxille, olisko mitää järkeviä ehotuksia? Mieluusti Force Feedbacillä.
Ei niitä muita ole kuin Fanatec, paitsi jos hyvällä tuurilla jostain löytää Microsoftin ehjän ratin. Meillähän on kyseisestä asiasta ihan oman ketjukin "täällä":http://forzaracingclub.com/forum/6/640/?page=1
Schimanski76

Schimanski76 03.03.2013 in Yleinen happines topic

Hiihtoloma se on hirvelläkin.
joonas6

joonas6 03.03.2013 in Ei mulla muuta

FANATEC? Emm
Schimanski76

Schimanski76 03.03.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Oulu on hyvä maa,Epsoo huono. Tiistaina Pelsut Kisapuistossa.Torstaina Tamppara eli Kotiin! It is haard ty bii ä Saipumän!
TTJK107

TTJK107 02.03.2013 in Ei mulla muuta

Ettin ratti ja poljinsettä boxille, olisko mitää järkeviä ehotuksia? Mieluusti Force Feedbacillä.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.03.2013 in Hattrick

Kauden eka tappio 2-1. Lähes kaikki parhaat oli pelikunnossa mutten muistanut laittaa vaihtoja.