Forum - Recent Posts

IIPPONEN

IIPPONEN 08.06.2008 in voisiko joku taidokas?

mauser1911 kirjoitti 08.06.2008 03:44: maalata mulle kunnon psykedeelisen happo auton?siis sellainen joka todella osaa maalata,sais olla paljon kirkkaita kuvioita ja vaikka silokkeja ja lsd juttuja..kattokaa vaik netistä mitä tarkoitan.ei oo massii ku miltsi mut voin antaa autoja vastapainoksi.laittakaa kaveri pyyntöö jos joku vois vaivautua..
kannattaa kysyä evobobberilta tai m00selta... ne taitaa olla suomen parhaat maalaajat :)
mauser1911

mauser1911 08.06.2008 in Tänne viritys vinkkejä!

siis jos on saanut jostain autosta tehtyä mielestään todella hyvän,niin tänne pientä infoa,ei kai tässä suomalaisten kesken tarvii olla niin salaista kaikki,enkä nyt tarkota täydellisiä säätöneuvoja,vaan esim:mulla on vaik subaru se ja se joka puskee ja luistaa,oisko neuvoo..tohon tyyliin.
mauser1911

mauser1911 08.06.2008 in voisiko joku taidokas?

maalata mulle kunnon psykedeelisen happo auton?siis sellainen joka todella osaa maalata,sais olla paljon kirkkaita kuvioita ja vaikka silokkeja ja lsd juttuja..kattokaa vaik netistä mitä tarkoitan.ei oo massii ku miltsi mut voin antaa autoja vastapainoksi.laittakaa kaveri pyyntöö jos joku vois vaivautua..
Jupe San

Jupe San 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Ac3Way kirjoitti 07.06.2008 21:00:
cervelinho11 kirjoitti 07.06.2008 18:39: Vanhasta forzasta tuttu Blue Mountain(?) Raceway. Ohittaminen lähes mahdotonta kapeiden ja mutkaisten osuuksien takia, mutta nopeillakin autoilla pärjää pitkien suorien takia
Komppaan
Mahtava rata mennä sladissa :)
Ac3Way

Ac3Way 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

cervelinho11 kirjoitti 07.06.2008 18:39: Vanhasta forzasta tuttu Blue Mountain(?) Raceway. Ohittaminen lähes mahdotonta kapeiden ja mutkaisten osuuksien takia, mutta nopeillakin autoilla pärjää pitkien suorien takia
Komppaan
Jabuli

Jabuli 07.06.2008 in Kakkoskauden aikoja Tsucuballa.

Tjaa-a, mun mielestä nykyiset sivut on paremmat. Phpbb sen sijaan vie voiton tästä foorumista. Edit: jaaha meni väärään topiciin
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

monaco tai macao. molemmat todella kapeita katuratoja. macaossa on tosin muutama pitkä ja leveä suora, joissa voi ohittaa hyvin. http://www.youtube.com/watch?v=kUo4u4P2Uzw tuosta pitäisi saada hyvän käsityksen macaon radasta
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.06.2008 in Lämpötila sisällä nyt?

täällä mökillä perniössä (meri-teijossa, jotkut varmaan tietävät paikan) on kohtuulliset 23 astetta. luulisin että kotona helsingissä lämpötila on vajaa 30 astetta :P.
cervelinho11

cervelinho11 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Vanhasta forzasta tuttu Blue Mountain(?) Raceway. Ohittaminen lähes mahdotonta kapeiden ja mutkaisten osuuksien takia, mutta nopeillakin autoilla pärjää pitkien suorien takia
Mudinski

Mudinski 07.06.2008 in Lämpötila sisällä nyt?

Mitäs lukea mittailtiin tänään Suomessa auringossa/varjossa. Täällä keski-suomessa oli 22'c varjossa ja 33'c auringossa :D Sisällä 18'c :D
Finski fani

Finski fani 07.06.2008 in Irkkaus

Miqqe kirjoitti 07.06.2008 17:30: Onks tää se internet? :O
Elää ny... >.< emmääny nii pihal olee! =D Ja mitä ny mä katoin tuolta wikipediasta, jota Diddy(Lempinimi! ^_^) ystävällisesti ehotti, niin "irkkaaminen" on vaan chattaamiista. mese on yks keino, vai...? Mitä kaikki sitä nyt hehkuttaa. "mennää irkkaa ja sillee..." ihan normi juttuuhan se on. huu keers! laif kontinjuus...
Jupe San

Jupe San 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Mielummin ei F1 -ratoja, jotain kapeita ja todella mutkasia. Ei tuu tällä hetkellä mitään yksittäistä rataa mieleen.
Miqqe

Miqqe 07.06.2008 in Irkkaus

Onks tää se internet? :O
Miqqe

Miqqe 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

That's double!
Miqqe

Miqqe 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Onhan se varmaan F1-kisakalenterissa hyvä rata, mutta kun ei tarvitse välittää turva-alueista yms. saattaisi olla mielekkäämpiäkin ratoja tarjolla. Ja sitten tosiaan tuntuu siltä, kuin kaikki tänäpäivänä kaikista radoista tehdään vähintään kilometrin leveitä o_O
DiddFIN

DiddFIN 07.06.2008 in Irkkaus

Finski fani kirjoitti 07.06.2008 09:58: Mitä h##vettiä on irkkaus, mirccaus, irc-galleraaminen ja mitä niitä nyt on?
IRCistä löytyy tietoa ainakin Googlella ja täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC IRC-Galleria on tosiaan vain sivusto, missä on (pärstän) kuvia. Ennen sen tarkoitus oli toimia irkkaajien esittelysivustona, mutta se tarkoitus vesittyi kuin ei-irkkaajat löysivät sen...
kurppak

kurppak 07.06.2008 in Kakkoskauden aikoja Tsucuballa.

Koittapaakas nyt siirtyä sinne uudelle foorumille, niin saadaan sinnekkin jotain elämää.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Miqqe kirjoitti 07.06.2008 09:11: Eikös se Istanbul oo pikkasen liian tylsä.
mitä nyt olen kuullut, niin kaikki f1-kuskit kehuvat rataa. radalla on yksi maailman parhaita mutkia (pitkä kahdeksas mutka) ja korkeuseroja on paljon.
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 07.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Ei taida mun osallistuminen viellä keretä kun oman boxin saan ens viikolla. :/ Nyt ei pysty kovin aktiivisesti forzaa pelaa. Mutta kumminkin: Etsin tallia ^^
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 07.06.2008 in Driftaus ohjaimella.

Nyt rupee driftaus sujumaan ^^ Kun oon löytäny hyvän auton ja säätäny kaikki kohillee :)