Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 07.06.2008 in Irkkaus

Tulempa paljastamaan tänne "laajan" tietouteni! Mitä h##vettiä on irkkaus, mirccaus, irc-galleraaminen ja mitä niitä nyt on? Sen tiiän että irc-galleriassa on jotain pärstän kuvii, mutten ymmärrä mitä ideaa siinä on. Jos haluaa nähä tuntemattomii, naamoja niin lähtee vaan kaupungille! On hyvä olla pihalla, niin ei tarvii vaivata pientä päätäni tällasilla asioilla.
kurppak

kurppak 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Kyllä uskon, että seuraavassa autopaketissa tulee ainakin yksi Porsche.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Miqqe kirjoitti 07.06.2008 08:25: Hmm, mitäköhän sieltä nyt putkahtaa... E: Voiko tosta ymmärtää että sieltä saattaisi olla rataakin tulossa?
Kyllä ne radatkin lasketaan DLC:ksi :p
IIPPONEN

IIPPONEN 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Ahvenisto se olla pitäis :D uskoisin että jää vaan ikuiseksi haaveeksi :(
Miqqe

Miqqe 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Nipsuhuuli kirjoitti 07.06.2008 08:51: tulisipa spa tai istanbul park
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

tulisipa spa tai istanbul park
cervelinho11

cervelinho11 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Hahahah nyt kyllä naurahdin. Juu tuskimpa porscheja tulossa, mutta uusi Nissan GTR kyllä maistuisi, taikka joku Alfa Romeo jota ei kyllä tule tapahtumaan
kurppak

kurppak 07.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Koittakaa nyt jo rekisteröityä sinne sarjan viralliselle foorumille.
kurppak

kurppak 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Miqqe

Miqqe 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Hmm, mitäköhän sieltä nyt putkahtaa... E: Voiko tosta ymmärtää että sieltä saattaisi olla rataakin tulossa?
TehBigBunny

TehBigBunny 07.06.2008 in Auto- ja ratapaketit

Uusimmasta Pit Passista "Forza 2 DLC is currently on hold"
kurppak

kurppak 07.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

DiddFIN kirjoitti 06.06.2008 19:47: Tässä tulee auttamattomasti mieleen, että miten voisin auttaa tässä kohtaa. Voisin alustavasti tutkia, josko saisin raapaistua teille sivutilan pystyyn esim. osoitteeseen forzaracingclub.com/sm tms. Myöhemmin voisin näpräillä SM-liigan tarvitsemat talliesittelyt, pistetilanteet, kisakalenterit jne. suoraan FRC:hen. Tällä hetkellä aika on "hieman" rajallinen, joten sivutila varmaan kelpaisi aluksi...?
Auts, tuli hitusen liian myöhään. Pysytään nyt ainakin tällä hetkellä tuolla arkku.netissä kun olen sinne jo textpatternin ja phpBB:n asentanut. Muutenkin hommaa tuli eilen tehtyä suhteellisen runsaasti. Itse sivusto on jo melkein loppusuoralla. Ainakin se on varmaa, että FRC ja nuo uudet sivut ovat tiukasti kiinni toisissaan. Keskustelualuetta voi siis jo nyt ruveta käyttämään. Mites sitten noille vanhoille sivuille sitten tehdään?
EvoBobber

EvoBobber 07.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

Ei oo mullekaan mitään tullut vielä... :P
Myyris

Myyris 07.06.2008 in Irkkaus

etana mitäs sie nyt tollasta huutelet :D:D:D joo tulee käytettyä
DiddFIN

DiddFIN 06.06.2008 in Irkkaus

Nipsuhuuli kirjoitti 06.06.2008 20:46: tähän väliin mainostusta: kaikki keillä on tunnus irc-galleriaan, voisivat liittyä forza racing club -yhteisöön ;)
Heh, tulipa tehtyä tämäkin sitten. Viimesestä kirjautumisesta oli kait yli pari vuotta aikaa... :P
Miqqe

Miqqe 06.06.2008 in Irkkaus

No nyt olen minäkin sitten mIRCissä ja ylläripylläri nickillä Miqqe.
Miqqe

Miqqe 06.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

Tänään en ole boksilla käynyt, mutta ei ainakaan eilen ollut mitään tullut. Haistakoot huilut, jos rupee palkinnoissa pihtaamaan! :D
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2008 in Irkkaus

myyris ei oo pelkästään IHQ se on myös kova irccaaja.
EvoBobber

EvoBobber 06.06.2008 in 1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO

En oo vielä tsekannu onko mulle tullut autoa, mutta sain viestin että autot pitäisi olla ainakin tuloillaan... saa nähdä kauanko kestää jos ei vielä ole näkynyt?! Kyselin samalla ens kaudelle settiä, mutta pitää kuulemma palata asiaan myöhemmin, ovat uudistamassa sponssisysteemiään kuulemma...
EvoBobber

EvoBobber 06.06.2008 in Kakkoskauden aikoja Tsucuballa.

kirves kirjoitti 06.06.2008 20:14: Mä oon nyt RX7 yrittäny sovittaa lapaseen, mutta en osaa sanoa miten sekään nyt menee. Vähän on levoton auto, niin kuin kuskikin...kai me oltais sit hyvä pari. Tsukuballa 59.001 paras tähän mennessä, mut mä en osaa säätää tota koslaa ehkä ihan parhaalla tavalla...lähinnä keskityn vaihteiden ja downforcen kanssa pyörittelyyn...
Kai sä lähdet niillä mun lahjamaaleilla kauteen? ;)