Forum - Recent Posts
^^Olen myös sitä mieltä että tuo voisi olla hyvä idea, onhan koko sm-sarja lähtöisin juuri näiltä sivuilta.
Se myös helpottaisi että näiden sivujen kautta voisi hoitaa kaiken sarjaan liittyvän, keskustelut, pistetilanteet, ilmoittautumiset, ja muun aiheeseen liittyvän.
tähän väliin mainostusta: kaikki keillä on tunnus irc-galleriaan, voisivat liittyä forza racing club -yhteisöön ;)
Irkkaan harvoin. Varsinkin viime aikoina (viime syksystä) entisestään vähentynyt. Tuonne kanavalle vois tulla joskus välillä pyörimään. Tänään alkoi kesäloma (3vk -putki) mut en sitä irkkaamiseen käytä, mut silti mut voi tuolta bongata välillä :p
__e: ihan perus mIRC__
Tässä tulee auttamattomasti mieleen, että miten voisin auttaa tässä kohtaa. Voisin alustavasti tutkia, josko saisin raapaistua teille sivutilan pystyyn esim. osoitteeseen forzaracingclub.com/sm tms.
Myöhemmin voisin näpräillä SM-liigan tarvitsemat talliesittelyt, pistetilanteet, kisakalenterit jne. suoraan FRC:hen. Tällä hetkellä aika on "hieman" rajallinen, joten sivutila varmaan kelpaisi aluksi...?
Oon tainnut kävästä siellä kanavalla ja huomasin Villekoon siellä, mutta en osannu yhdistää sitä tänne heti kunnes huomasin Villekoon täällä.. :D
Voisin sinne mennä idlailemaan : ) Quakenetissä pyörin nikillä Potta
Onhan tuota tullut harrastettua reilu kymmenisen vuotta, mIRC pääsääntöisesti käytössä jos puucee-koneella roikun.
VilleKoo näyttäisi jo perustaneen #forzaracingclub -kanavan, ellet sama henkilö?
Meikäläinen idlaa irkissä nimimerkillä Didd.
Ja kyse ei ole sitten "tästä "irkistä"":http://www.irc-galleria.net. ;)
/,,/(`-´)/,,/
Kuinka moni täältä irkkaa? mIRC vai Xchat?
Itse olen irkannu kohta kolmisen vuotta :).
Olisiko siinä mitään järkeä jos tehtäisiin FRC:lle oma kanava? Mutta tietysti pitää olla porukkaa :)
Vai onko FRC:llä jo oma kanava?
Jokos olette saanneet autot? Itselle ei vielä ole tullut.
Vaikka sivut eivät ole läheskään valmiit, voitaisiin keskustelu siirtää sarjan omien sivujen foorumille.
Mudinski kirjoitti 06.06.2008 15:31: Samoin mä oon aina CommandonaTuo ei muuten ihan kaikille aukea =)
Kyllä, pohja ja itse logo. Logo läpinäkyvä png-tiedosto (se osa, joka jää itse logosta yli).
Samoin mä oon aina Commandona
Miqqe kirjoitti 06.06.2008 14:15:TehBigBunny kirjoitti 06.06.2008 14:14:mmmmMiqqe kirjoitti 06.06.2008 14:08: Ei sillä ilosaarella niin väliä, mutta pillurallia med myyris all night long kuulostaa vastustamattomalta! :DKun se on niin IHQ ?
Tarviiko tuohon sivuille niin sanottua banneria? Vai onko se jo tekeillä?
Btw. rekkasin itteni foorumille.
Nyt on pikkasen päivitetty.
Elikkä itse sivujen pohja on valmis, grafiikkaa puuttuu vielä. Puuttuu myös paljon, paljon muutakin.
Foorumi rullaa, mutta paljon on vielä sielläkin tehtävänä.
Miqqe kirjoitti 06.06.2008 14:29:NOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!jupe kirjoitti 06.06.2008 14:25:Laita vaikka sata inviteä, ne eivät kuitenkaan ilmesty ruudulle. =)Miqqe kirjoitti 06.06.2008 14:23:Mä pistän kuiteskin inviteä xDjupe kirjoitti 06.06.2008 09:13: Tällänen pikku vinkki, sitten kun kuvaatte jotain niin kirjautukaa ulos livestä niin ei tuu mun peli invitejä eikä Kurppakin kirjautumisia ;DHelpompi on kun laittaa statuksen Busyksi.
jupe kirjoitti 06.06.2008 14:25:Laita vaikka sata inviteä, ne eivät kuitenkaan ilmesty ruudulle. =)Miqqe kirjoitti 06.06.2008 14:23:Mä pistän kuiteskin inviteä xDjupe kirjoitti 06.06.2008 09:13: Tällänen pikku vinkki, sitten kun kuvaatte jotain niin kirjautukaa ulos livestä niin ei tuu mun peli invitejä eikä Kurppakin kirjautumisia ;DHelpompi on kun laittaa statuksen Busyksi.
Panokset kovenee!
Mä oon jo valmiiks alasti näiden vaatteiden alla!
Jupe bärkeles! Jossei tulokset oo korjattuna 2min sisällä, mää näytän sulle jotain, mitä et pahimmissa painajaisissasisaisiissakaan halua nähdä!