Forum - Recent Posts
-Gamertag: Splat Number1
-Uusin Saleen(jos ei saa niin sitten Chevy Camaro aniversary)
Jos jollain A-finaalissa tai jossain muussa katkeaa yhteys pitäis siitä mun mielestä saada jotain pisteitä koska se ei ole oma moka. Mutta jos lopetta sen takia ettei jaksa ajaa nii jätettäis tylysti ilman pisteitä.
- Gamertag: Myyris
- Palkintoautot: , Mitsu Lancer T.M.E ja Lotus Exige Espionage, uusi saleen jos mahdollista. jos ei niin sitten camaro .
Muut pitää katsella sitten
Juu, ei minunkaan mielestä missään mielessä tuollaista. Järjestelmä mikä on ollut käytössä tähän asti, on kyllä toiminut kohtuullisen hyvin, vain parissa kisassa joku on jättänyt homman kesken. Tosin jos joku keksii jonkun oikeasti hyvän ehdotuksen niin parannuksethan ovat aina hyvästä.
Njaa... ei oikeen mun korvaan kuulosta hyvälle. Viimeisillä kierroksilla on yleensä ollut vielä pirun hyvää vääntöä, enkä ymmärrä miksi muita "rangaistaan" siitä että joku keskeyttää?
Mun käsittääkseni niitä unicorneja ei oo kun noi kolme, eli mitsu, lotus ja chevy.
Mutta voit valita minkä tahansa muunkin auton pelistä, et kuitenkaan niistä julkastuista paketeista.
EvoBobber kirjoitti 01.06.2008 07:39: Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?mitäs sanotte tälläseen: jos kisaa on jäljellä enään 5 kierrosta ja joku tipahtaa niin kisa keskeytetään ja pisteet annetaan edellisen kierroksen tilanteen mukaan... niin kuin formuloissa jos tulee punanen lippu kisan lopussa :)
mun mielestä olisi parempi jos ei saisi pisteitä ollenkaan, koska tuskin kovin monia kiinnostaa jatkaa silloin jos saisi esim. 2 pisteen sijasta 1 pistettä
Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?
Mistä noitten T10:n autojen listan näkee?
Mites muuten se asia, jos joku jää kesken kisan pois?
Jos paljon perässä muita oleva kilpailija ei enään jaksa ajaa kilpailua loppuun, niin miten käy pisteiden?
No vedetään sitten kolmen tai kahen talleissa.
Löysin yhen ohjelman, jolla niiden pisteiden päivitys onnistuu todella helposti.
Enkä todellakaan ole kaikkea vastaan.
- Gamertag: Miqqe
- Palkintoautot: Chevy Camaro aniversary, Mitsu Lancer T.M.E ja se uusin Saleen (jos vain mahdollista, jos ei niin Lotus Exige Espionage)
- Sovitaa niistä sun autoista sitten livessä, sillä olethan sinä nyt tehnyt sellaisen työn tämän SM-Sarjan eteen, että minunhan pitäisi antaa sinulle niitä autoja!
Noniin, alkaa olee selvillä tämän kauden kolmet parhaat, heidän kanssaan toimitaan seuraavasti:
Lähettäkää tänne viesti, jossa:
- Gamertag
- Turn10 palkintoauto(t), jonka haluatte
- Mun auto(t), jotka haluatte (kaikki muut valikoimissa paitsi FDA-auto ja Pommac-auto...)
Palkintorahojen kanssa toimitaan niin, että laitatte myyntiin AH:hon jonkun vessan (palkintosumma buy outtiin) ja mä ostan sen teiltä. Saatte halutessanne autot takaisin lahjana. Kannattaa hoitaa silloin kun ollaan samaan aikaan livessä, muuten joku ostaa välistä.
Välitän palkintotoiveet T10:lle, ja lähettävät autot suoraan teille.
Onnea voittajille!
Jep... jos se on siitä päivittämisestä kiinni niin mä voin vaikka laskea noi tallipisteet. Ei oo niin iso vaiva. Mutta mulle sinänsä ihan sama, ajattelin vaan että tulis parempi kilpailu tallienkin välille, ei heti homma kaadu siihen jos ei toinen kuski aja parissa kisassa.
Mullakin on sama fiilis. Mutta taitaa kaimaanin menettäminen syödä miestä.
Mun aikoja:
Mugello 1.57.474, Maple Valley 1.34.541, Suzuka 2.11.176, Road Atlanta 1.27.779, Laguna Seca 1.31.xxx
Mä olen kyllä sen kannalla että jos joku haluaa ajaa "yksityis tiimissä" tai jotkut kolmen kuskin tiimissä niin ajakoon. Kaksi parasta kerää tiimille pisteitä. Miksi mulla on sellanen fiilis että kurppak on koko ajan kaikkea vastaan?
Eikö se ole nyt jo selvää, että ajetaan kahen hengen talleissa.
minuutti kolme meni tsukuba..erikoisella autolla :D