Forum - Recent Posts

Blaazi

Blaazi 28.11.2007 in kuvien uploadaaminen ja kisat?

Kuvia voi lisätä menemällä omiin kuviin sieltä "Lisää uusi kuva" Kisoihin ilmoittaudut siis joo täällä ja järjestäjä luultavimminkin pistää sulle invitee kisojen aikoihin. Taitaa olla kaikki hieman monimutkaisemmat maalaukset AH:sta...
j4nne

j4nne 28.11.2007 in kuvien uploadaaminen ja kisat?

moro, heitänpä tänne näitä tyhmiä kysymyksiä lisää... harmittaa kun ei oo ehtiny oikein mukaan tähän touhuun taas vähään aikaan... mites noita kuvia saa tänne lisäiltyä? kertokaas tyhmälle ohjeita? ja sit noi kisat... siis ilmoittaudutaan täällä mukaan ja järjestäjä kutsuu mukaan?kö? vai kuinka? ja kun noita kuvia katselee, niin siistejä pirssejä on kuvissa... maalatteko ne itse vai onko ne puhtaasti ostokamppeita huutokaupoista?
j4nne

j4nne 28.11.2007 in Maple Valley Short - time trial

täytyy nyt päivittää tietoja... näköjään kun on vähän aikaa ajamatta, joku kuitenkin parantaa... :( nyt sijoitus on jo #48. onko kukaan parannellu näitä aikoja tai ajellu hyviä aikoja/sijoituksia muilla radoilla?
TehBigBunny

TehBigBunny 23.11.2007 in Noutaja tuli

Joo mä olen ollut poissa koska on ollut niin törkeästi duunia ja on joutunut reissaamaan. Bännit tuli ilmeisesti ihan äskettäin.
Miqqe

Miqqe 23.11.2007 in Noutaja tuli

Niin, älä jätä meitä!
Myyris

Myyris 22.11.2007 in Turnaukset

itellä meni finaali vituiks kiitos jikes vai kuka olikaan joka veti ekassa mutkassa perään jonka johdosta auto oli mahdoton ajaa :( ja kierrosajat tippuivat n. 5sec :( mutta ei maha mitää
DiddFIN

DiddFIN 22.11.2007 in Noutaja tuli

On se kumma kun omalle, omalla rahalla ostamalleen laitteelle ei saa tehdä mitä tykkää. Olisipas sekin jotain, jos tuunaisit taulu-tv:täsi ja menettäisit tv-lupasi. Osta toinen boksi Live-Forza-koneeksi ;)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 22.11.2007 in Turnaukset

Jep onneksi olkoon sulle, oman virheen jälkeen sain turhaan odottaa sun sortuvan samaan. Tuli otettua tietoinen riski tuossa autovalinnassa. Olin aika varma, etten pysy radalla kaikkia 10 kierrosta, mutta jos latu olisi riittänyt, niin... Noh, turha jossitella, mun Golfinkaan kulku ei olisi riittänyt tällä radalla mihinkään, ainakaan pienen kokeilun perusteella.
ariko

ariko 22.11.2007 in Turnaukset

Morjesta kaikille, päätin sitten minäkin rekisteröityä tänne. Teron kanssa oli D-luokan turnauksessa pari kisaa, eilen mä tein ajovirheen ja kisa oli ohi jo eka kierroksella. Tänään sain kytätä Teron virhettä ja tulihan se sieltä :-) Alkukisa menikin letukan takavaloja katsellessa mutkissa sai kiinni ja suorilla se katos horisonttiin. Pienen ajovirheen jälkeen osat vaihtu. No hyvä kisa kuitenkin ja turnausvoitto Suomeen.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 22.11.2007 in Noutaja tuli

Koskas näin on päässyt käymään? Mä olenkin vähän ihmetellyt, että missä äijä on ollut viime aikoina, kun ei ole Forza-skaboissa näkynyt. Harmillinen homma sinänsä, ei täällä liikaa porukkaa kuitenkaan ole...
TehBigBunny

TehBigBunny 22.11.2007 in Noutaja tuli

Eipä kisailla enää Livessä :banhammer: iski meikäpoikaan. Modattu konsoli, aika kauan sitä huvia kestikin :) Oli kyllä ihan tiedostettu riski kun fläshäsin firmiksen että pelaillaan Livessä, Forzaa, niin kauan kun bännit tulee muita pelejä mä en oikeastaan olekkaan Livessä pelannut.
Miqqe

Miqqe 21.11.2007 in Turnaukset

Olet tehnyt historiaa! Joutunut jopa kilpailemaan forzan omissa turnauksissa ! :O
Myyris

Myyris 21.11.2007 in Turnaukset

ite pääsin d-luokan turnauksessa kultatason finaaliin ja vastassa on peräti 7 kuskii eli täys lähtö. aikasemmat karsinnat muuten helppoja paitsi viimenen siin oli 5 yhteensä ajamassa mutta sen kisan 2 olin :) muihin turnauksiin ennoo jaksanu osallistuu.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 21.11.2007 in Turnaukset

Jaahas, eka turnaukseni menossa (D-luokka) ja pääsin hopeatason finaaliin. Sinänsä tylsä kaavio sattui, että joka kisasta pääsi jatkoon olemalla vain mukana, kun ajajia oli 1-3 mun lisäksi. Viimeinen rata on vähän tylsästi Silverstonen lyhyt versio, jossa ei ole hirveästi pärjäämisen mahdollisuuksia muilla autoilla kuin Chevellellä. Mulla olisi paikka myös B-luokan hopeakaaviossa, mutta perjantaina en pääse koneen ääreen, joten taidan vain käydä kokeilemassa vauhtia tämän illan kisassa.
Myyris

Myyris 20.11.2007 in Turnaukset

noniinno ois se ihan jees jos sais muutakin kun hyvämielen :D
Miqqe

Miqqe 20.11.2007 in Turnaukset

Hyvää mieltä! Tarvittanko me ees mitään muuta? (köhköh)
Myyris

Myyris 20.11.2007 in Turnaukset

mitä näistä turnauksista voittaa jos voittaa mitään?
Myyris

Myyris 19.11.2007 in Turnaukset

aattelin jos osallistus b ja c luokan turnauksiinki tosin pitää nyt kattoa
Myyris

Myyris 19.11.2007 in Turnaukset

no hitto.. ois pitäny sanoa aikasemmin. no mutta onnee terolle ;)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 19.11.2007 in Turnaukset

Jos olisin huomannut, että tuohon D-luokan turnaukseen osallistuu muitakin, olisin varmaan ajanut useamman kuin yhden kierroksen aika-ajoa. Noh, nyt ollaan sitten hopeatason kaaviossa mukana.