Forum - Recent Posts
noni d luokan tornaukseen pääsis gold kisoihin ja ekassa kisassa voitti (yksin ajoin) :D ja eikun seuraavaan kisaa odottelemaan. miten noissa noi palkinnot ? jos voittaa finaalin?
ok kiitän tiedosta :D
Myyrikselle jos ei ole vielä selvinnyt; käsittääkseni ainoastaan aika-ajo ja finaalikierros ajetaan samalla radalla ja autoa saa vaihtaa vaikka joka kisaan.
ite ymmärsin väärin kellon ajan ja unohtu :D luulin et se on 12 aamulla :D mut oliki 12 yöllä :( no ei voi mitää seuraavaa turnausta pitää katella :)
Mun kohdalta tämä turnaus taitaa olla tässä. En ole ennen noita edes kokeillut, mutta mikäli ymmärsin oikein, seuraavaksi olisi vuorossa pudotuskaavio mies miestä vastaan ajaen. Ajankohta ensi yönä klo 1:n jälkeen ei oikein sovi mulle, kun on olohuoneessa vieras yöpymässä, niin ei viitsi ruveta päristelemään...
no samaa itekki mietin että hyvä aika tuli vaikka kokeilin vaan. tosin porssella tota aikaa hinkkasin jonkun aikaa.. mites muuten ajetaanko tossa turnauksessa sitten pelkkää tota rataa? jos ajetaan niin taidan vaihtaa viel autoa.. ja saako turnauksessa ajaa eriautolla millä aika-ajoissa? jos ei niin sit pitää lotuksella ajaa viel parempi aika joka lienee vähän helpompaa kun porssella :D
Mä kävin myös heittämässä Exigellä 3 kierrosta Lagunassa ja pääsin sijalle #19, vaikka ajassa oli reilut 3 kymmenystä "punaista". Sinänsä tuli ihmeen hyvä aika, on mun paras S-luokan aika, vaikka aikoinaan "Real World Track"-skaban aikana kokeilin eri autoilla useampia kymmeniä kierroksia. En edes katsonut auton säätöjä. Toimisikohan tämä tyyli jatkossakin???
#13 s luokan laguna seca aika-ajos ollaan täl hetkel :P hyvältä näyttää.. kannattaa teidänki ajella :D toi 1:26 aika on HELPPO rikkoa kun ite ajoin 1:20:7xx
kyl niihin riittää kiinnostus :) eikun kisoja vaan ;) ja mulle on melkein sama mikä rata ja millä autoilla tosin u-luokka on sellanen millä ei oikein kiinnostas ajaa :D
Forza2 levy on ollut jo jonkun aikaa naarmuilla ja sen takia en viitsi osallistu perinteisiin kisoihin, kun ei tiedä koska konsoli jumittuu radan lataukseen. Kestävyys kisoissa ei ongelmaa ole kunhan pääsee lähtöruudukkoon. Tarkoitus olisi ostaa Forza2 uudestaan ennen joulua, pitänee eka vähän kokeilla noita muita pelejä.
Jos kiinnostusta löytyy voisin järjestää kisan, tosin Nurburing ei ainakaan toimi ja Motegia ei vielä ole. Mutta ehdoksia minkälaisia kestävyys kisoja? Onhan täällä tullut ajettua jotain kestävyyskisoja ja osa on jopa ollut hyviä.
Itse suosin semmoista kierros määrää että joutuu varikolla käymään, niin nousee taktikointi tärkeämpään asemaan. Tsubukaa ollaan jo pari kertaa väännetty, joten jotain muuta rataa kenties seuraavaksi.
Olisko kiinnostusta taas kestävyys kisoihin?
välillä kun kirjaudun sisään ei oo mitään keskusteluissa tehny sitä ny päivän
Minulla ei vielä ole, mutta eiköhän tuokin asia piakkoin korjaudu.
Sellaista ihan mielenkiinnosta kyselen että kuinka paljon forzaracingclubilaiset ovat tuota ratapakettia hommanneet, ja onko kuinka suosittu live-ratana. Hommasin radat heti kun ne tuli, mutta en ole vielä kertaakaan ajanut näitä livessä.
On vähän jäänyt muutenkin tämä Forza taustalle nyt kun noita muita huippupelejä tulvii ovista ja ikkunoista. Muut pelit ovat kohdaltani enimmäkseen ohikiitäviä juttuja mutta FM2 on sellainen että siihen jaksaa palata aina vaan.
Vähän vapaaharjoittelua uusilla radoilla olen koittanut ja ne 2 pidempää rataa ovat mukavaa vaihtelua, maisemallisesti vähän Road Atlanta tulee mieleen. Toivottavasti ratoja tulee vielä lisää, edelleen odottelen jonkun sortin mielikuvituksellista maple-valley tyyliin tehtyä maisemareittiä lepposiin sunnuntai ajeluihin.
huomenia...
aloittelin tuonna "ajaminen ja tekniikka" -osioon uusia viestejä...
ajatuksena oli että ratakohtaisesti saadaan tuloksia sinne, jos joku muukin innostuu time-trialia treenaamaan...
ja muutama kymmenen kierrosta piti ajaa, jotta sai:
sija - aika
#224 - 0:30.110
moro,
aloitetaas tänne tämmöinen topikki... jatkoa tuolle scoreboard keskustelulle...
piti kokeilla, kun jätkät ajoi ohi...
nyt tilanne:
sija - aika:
#42 - 0:40.818
Tatista lähtee lastua ja tulee ihan löysäks...
Oikeastaan tatti hieman kuluu ja löystyy, mutta ei mitään vakavaa.
T&F2 ei ainakaan NES aikoina kiinnostanut, miekkailut, jousiammunnat ym. ei kiinnosta niin paljoa. Kolmiloikka olis kyllä kova tossa ykkösessä.
Joo itelläkin on kyseinen peli arcadessa. Hajottaa kyl varmaan ohjaimet suht nopiaan. Itelle tää ykkösversio ei niin kova ku se t&f 2, jos oli miekkailut ja uinnit seiväshyppyä unohtamatta. Toivottavasti saavat senkin kohta arcadeen.
Ei oo autoo täl hetkellä, mutta kakspyöränen löytyy tallista. Ihan perus Honda CBR 600 F, talvella liikutaanki sit julkisilla ja kävellen, __hyi v****!__, :-P
puimuri on vuosimallia 2001...
ja on kaupan, jos jollakin kiinnostaa ;)