Forum - Recent Posts
Mukana ollaan.
Ja Tuo vaikein taso, minulla "Älytön" tuo kyllä haastetta.
Saa painaa aivan saatanasti jos haluaa sinne ykköseksi.
Hachilla LUISUAAAAA!!!!
TUNING MAN 95 wrote: Joo MUKANA! kunhan vaan haen pelin...I FIX!
Sieltä se kolahti.Kiitos Vpd.
kyll minä lähen General Lee llä
No jaa, maisemat oli hyvät, enkä saanut lättyyn (pahasti) joten en ole kauppaan tyytymätön, vielä. Toisaalta mokasin sen numeron vonkaus yrityksen, sekä myyjä tytöltä että kassa tytöltä, mutta suojakuoret ja kalvot sain sitten kaupan päälle.
Rayha300 wrote: Oisko tänää illalla pienet online ajelut mitään?Joo MUKANA! jos vaan saan pelin...
Insane vaikeustaso on kyll tosi vaikee. kokoajan sillast 3-6 sijoja. Varmaa vois viritellä autoa.
// BTW. RX7 kone turbotettuna:
TTJK107 wrote: Mistä MehuSukka tilasit?Verkkokaupasta, VPDltä tilasin WRC 3sen ja yhtäaikaa ei voi tilata kahta peliä ålandista. Piti siksi eri kaupoista. Verkkokaupasta ei ois saanu edes WRCtä Ahvenanmaalta nii vähän pakko näin. Kestihän siinä WRCn tulossakin suht. kauan, maanantaina klo 9 tuli viesti notta on lähteny, peli oli kädessä eilen päivällä. Tääläkin jengi asuu sielä etelässä nii eihän siinä kauan nokka tuhise että se tulee sieltä Ahvenanmaalta. Tänne Oulun seudulle on vailla mahdollisuuksia että ehtis nuin nopeesti.
Yhdyn Diddin kommenttiin.
Ja ehtoolla pienet Jamit?
^ Mukana ainakis jos pelin ja Liven saan.
DiddFIN wrote: Yhden vinkin annan: tätä peliä ei kannata pelata padilla. Ratilla on ihan eri fiilis.Se onki vähän kalliimpi vaihtoehto. Mutta jos tuo nappaa niin vois taas harkita ostavansa sellasen.
Oisko tänää illalla pienet online ajelut mitään?
Hetkonen! Tämähän on aivan h*lvatin hyvä peli. Mulla menee koko aika kruisaillessa pitkin maita ja mantuja, ne kun ei ole kaikki aidoilla rajattuja. Löytyy laajojakin alueita joissa voi suditella. Kisoja jaksanut ajaa ehkä kolme. Kruisailuunkin kyllästyy varmasti ennen pitkää, sitä auttaisi kovasti jos Live-kaverit olis samalla kartalla.
Yhden vinkin annan: tätä peliä ei kannata pelata padilla. Ratilla on ihan eri fiilis.
djrunkkari wrote: forzahorizonracingclub.com EMMÄlä muuta sa. Tulispa äkkiä jo ensi vuosi ja toivottavasti Forssa 5. Loppuis tuo arcade-spedeily! EMM
Hahahahahahaaaa!
VPD on nopia, niin tälläki kertaa, kyllähän se Horizont sieltä tuli.
Mistä MehuSukka tilasit?
hulluseon wrote: Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.No siinä tapauksessa tuo Lumia vain sitten kuluttaa enemmän. Oma Samsung joka on lähes sama laite, kun tuo 800 niin vie sitten paljon vähemmän akkua. No mie olen entistä tyytyväisempi ostokseeni ja nauran niille, jotka ostivat Lumia 800:sen kalliilla. :D
Ac3Way wrote: Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.
Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.
MehuSukka wrote: Luulenpa vahvasti niin notta odotellaan warjon ja varmaan joidenki muiden kanssa ens viikolle tätä peliä ellei kaupasta kävis ostamassa. Säästipäs ainaki 10-20 euroo näin. Young money cash money.älä huoli minäkin joudun odottamaan, ehkä :D joo seuraavaan viikkon meni. perkele