Latetzki
26.10.2012 in
Forza Horizon
Rayha300 wrote:
Eli mullaki äsken kolahti se laatikkoon. Taidanpa kömpiä ylös täältä sängyn pohjalta ja kipaista hakemassa.
Joo haistakee...Posti tulee täällä joskus iltapäivällä. Jos se ny ees kerkee tulla tämän päivän postiin. Vois ehkä ostaa kaupasta jos se nyt on jo täällä saatavilla. Laittaa sitten discshopin posti takasi menemään kun ei näytä se maksavankaan mitään.
RauhaMees
26.10.2012 in
Forza Horizon
DiddFIN wrote:
Eilen Ahvenanmaan VPD:ltä lähetetty Horisontti kolahti juuri äsken postilaatikkoon. "Installing game. 28% complete."
Eli mullaki äsken kolahti se laatikkoon. Taidanpa kömpiä ylös täältä sängyn pohjalta ja kipaista hakemassa.
villek00
26.10.2012 in
Ei mulla muuta
savulohi wrote:
Pitäs olla Rintsin tunet!
^EMM^
Ja kaijasen housut.
EMM
DiddFIN
26.10.2012 in
Forza Horizon
Eilen Ahvenanmaan VPD:ltä lähetetty Horisontti kolahti juuri äsken postilaatikkoon. "Installing game. 28% complete."
Sunsh1ne FI
26.10.2012 in
Forza Horizon
On kyllä taas vuoden suunnittelupäätös tää että vaikka mulla on boxin languagena "English", locale "Finland" vetäisee pakkosuomet päälle. Oli pakko käydä vaihtamassa locale united kingdomiin. Jos tämä on joku Microsoftin uusi linjaus, niin voi elämä.
"Joo me ajateltiin että on liian vaarallista antaa sulle edes vaihtoehtoa valita kieli pelin sisältä, joten pakotetaan sun oma kieles koska muuta et tajua", näin sanoo mikkisofta käyttäjälle. Käyttäjä on iloinen?
savulohi
26.10.2012 in
Ei mulla muuta
Rintala wrote:
Kaksi peltikolaria yksi auto ojassa. Eihän nää turkkulaaset osaa ajaa ees autoa..
^EMM^
Pitäs olla Rintsin tunet!
^EMM^
Rintala
26.10.2012 in
Ei mulla muuta
Kaksi peltikolaria yksi auto ojassa. Eihän nää turkkulaaset osaa ajaa ees autoa..
^EMM^
hulluseon
26.10.2012 in
Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?
Akun kesto paranee vähitellen, mutta aika virta perso tämä kasisatanen on. Muutoin ihan hyvä luuri, mutta pari pikkulapsusta suunnittelussa on.
zapekk
26.10.2012 in
Forza Horizon
Jokut meinaa aina haluta tulla perään mutkassa ku ei muuten pääse ohi.
On siellä niitäkin jotka osaa pelata.
Aika mukavasti saa rahhaa, kun ajelee tuolla monin pelissä.
Finski fani
26.10.2012 in
Kah, se on se hullu samassa tilanteessa ko ite kait joskus kohta. Kasisatasta oon kanssa harkinnu. Kuulemma Chromea voisi saaha siihen, mutten sitten tiiä onko totta.
Olisi eka koskettelupuhelin ihtelle. Menee varmaankin se eka kuukausi harjotellessa sen käyttöä. Akunkesto vähän kysyttää. Saako niitä millään kestämään edes sitä kolmea päivää lataamatta? Oma vanhus kun porskuttaa reilun viikon helposti.
Driver181
26.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
varoitus. *TÄMÄ KIPPO KAATUU*
^kiwakitsmo^
hulluseon
26.10.2012 in
Saako tähän Lumilapioon muita selaimia kuin IE:n?
MehuSukka
26.10.2012 in
Forza Horizon
Onks tää sitä mutkarämmiä? Viikon huutonaurut saat kun niitä väistät onnistuneesti.
zapekk
25.10.2012 in
Forza Horizon
Moninpeli tuntuu ihan mukavalta. Meinaan siis kisoja.
Nämä jenkit hieman leijuu tai ajelee maan alla mutta aika hurjia palkintoja voi saaha aina, kun tulee leveli...
Kunnon kusipäitä nuo jenkit kyllä on...
Saakelis agressiivisia joskus, kun meinaavat hävitä.
PetuK
25.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
Nii, Salvatorek00 hoitaa ;)
villek00
25.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
TTJK107 wrote:
Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?
En ole nyt varma lukeeko säännöissä enään, mutta joskus luki että etuoveen kuuluisi. Ja kokoa ei saa muuttaa, eikä lätkää saa kääntää.. Ja saan valmiiksi nuo lätkät tällä viikolla, ja se löytyy mun storelta nimellä "f4sm5" tai pyytämällä sitä multa, tai joltain jolle oon jo sitten lähettänny :)
MehuSukka
25.10.2012 in
GrassRuuts - Höpötystä
Tepolle viestiä. Turha kysymys kuitenkin, mutta ollaan varmoja.
TTJK107
25.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
No mulla on jo jonkillaiset tarrotukset valamiina, että lisätään ne lätkät sitte jäläkikäteen.
Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?
PetuK
25.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
TTJK107 wrote:
Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä?
Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?
Villek00:lta saa virallisen numerolätkän. Jossain vaiheessa. Eipä kai niissä muuta kummenpaa. Tiimin sisällä keskenään pääosin samanlaiset olis suotavaa olla. Eikä race-hengestä tietty haittaa ole, mutta oman maun mukaan loppuviimeks.
TTJK107
25.10.2012 in
F4SM Kausi 5 - Säännöt
Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä?
Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?