Forum - Recent Posts
varoitus. *TÄMÄ KIPPO KAATUU*
^kiwakitsmo^
Saako tähän Lumilapioon muita selaimia kuin IE:n?
Onks tää sitä mutkarämmiä? Viikon huutonaurut saat kun niitä väistät onnistuneesti.
Moninpeli tuntuu ihan mukavalta. Meinaan siis kisoja.
Nämä jenkit hieman leijuu tai ajelee maan alla mutta aika hurjia palkintoja voi saaha aina, kun tulee leveli...
Kunnon kusipäitä nuo jenkit kyllä on...
Saakelis agressiivisia joskus, kun meinaavat hävitä.
Nii, Salvatorek00 hoitaa ;)
TTJK107 wrote: Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?En ole nyt varma lukeeko säännöissä enään, mutta joskus luki että etuoveen kuuluisi. Ja kokoa ei saa muuttaa, eikä lätkää saa kääntää.. Ja saan valmiiksi nuo lätkät tällä viikolla, ja se löytyy mun storelta nimellä "f4sm5" tai pyytämällä sitä multa, tai joltain jolle oon jo sitten lähettänny :)
Tepolle viestiä. Turha kysymys kuitenkin, mutta ollaan varmoja.
No mulla on jo jonkillaiset tarrotukset valamiina, että lisätään ne lätkät sitte jäläkikäteen.
Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?
TTJK107 wrote: Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä? Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?Villek00:lta saa virallisen numerolätkän. Jossain vaiheessa. Eipä kai niissä muuta kummenpaa. Tiimin sisällä keskenään pääosin samanlaiset olis suotavaa olla. Eikä race-hengestä tietty haittaa ole, mutta oman maun mukaan loppuviimeks.
Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä?
Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?
Jos tämä kausi ei olisi niin ylä ja alamäkeä *:3*
Pikkarainen, Pelsujen ylpeys.
Kärppien utj. Aho Lahdesta: "Mäntymaa on tajuissaan, raajat liikkuvat. Menossa kuvaukseen. Tuli tajuihinsa ambulanssissa."
Mielenkiinnolla odotan tätä.
RaabForRehab wrote: LCE kädessä, mutta kuriksenikaan en koske koko peliin ennen lauantaita!!!Miks sie kidutat ittees?
LCE kädessä, mutta kuriksenikaan en koske koko peliin ennen lauantaita!!!
Pakko sanoa, että ihan mukavia autoja tuli, kun oli pelannut Forza 4...
En spoilaa jos ette halua.
verkkokaupan affenanmaan putiikissa odottaa tilaus edelleen tuotteita :/ tais mennä ens viikkoon. :/
Tulossa ollaan.
Tänää sitte jimmyt ja koolonitkin ajamaan nii saahaan se kaheksan kuskia :)
zapekk wrote: Nyt on Horisontti mutta kuvia en voi postata koska en pääse FM net profiiliini. Käyääjä on tehty joskus vuosia sitten ja on näin äitini sähköpostissa ja nyt se vaatii, että pitäis viesti varmistaa ja helvetti¨kö minä muista sen salasanaa.Tsih!