Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.09.2010

• 0
Yöllä heräsin tunnin välein, no. Onneksi vasta kymppiin kouluu.
villek00

villek00 14.09.2010 (edit 14.09.2010)

• 7
Esimies "loistaa" taas.. Kaikki alko ku yks työkaveri siin kuunteli musaa kuulokkeilla, ja mä vaan sanoin sen nimee vähän kovempaa et se kuulis. No eipä kuullu, ni heitin just sitä rytätyllä paperin palalla ja ilokseni esimies tulee ovesta ja kysyy "onko teillä tappelu täällä ku ihmiset pelästy ihan ku huudetaan noin?".. Sanoin et ei oo ku mä vaan oisin sanonu kaverille et mikä sen ohjelman yks juttu oli. No esimies siihen: "nii ja nyt et muuten saa enää heitellä paperilla toisii".. oli vähän et WTF ja samalla se sit sano mun kaverille et se ei saa enää kuunnella kuulokkeilla musaa kun tiimi henki kärsii! (ATK alalla kun ollaan, tekee jokainen sitä omaa projektiaan kuitenkin 99% ajasta) Siis oikeesti, mitä V*TTUA sanon minä! Ja kaverini myös! Naapuri huoneessa kuuntelevat radiota niin kovalla että kuuluu meillekkin, eikä niille sanota mitään! Pitää varmaan ottaa huomenna boomblasteri mukaan töihin ja pistää jotain viikinki heviä kovalla soimaan!
Finski fani

Finski fani 14.09.2010

• 3
Minnuu hatuttaa/hatutti, kun jätin avaimet lukkojen taakse. Nyt taas kämpillä ja kivaa on! =)
TehBigBunny

TehBigBunny 14.09.2010

• 7
Ville Koo - Tyäpaikkakiusaaja.
Mace

Mace 21.09.2010 (edit 21.09.2010)

• 2
Eka vitutti kun en saanu kyytiä linja-auto asemalta kotiin ja vettä sataa, no pääsin asemalle niin totesin että mun pyörä on varastettu kolmannen kerran. Tuolla sateessa sitte kävelin kotiin päin nii joku hintti tulee jollai -96 Vectralla hanat vesilätäkköön ja siinäpä sitte lisää kastuin, VITTU KU ON PASKA PÄIVÄ. Juuri laiton ton pyörä kuntoon 140:llä eurolla, VITTU KU PARKANO ON PASKA PAIKKA.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.09.2010 (edit 21.09.2010)

• 0
Huomenna englannin ja historian kokeet peräkkäin. Ei ole tämä reilua. Tänään oli vielä maantiedon koe.
Mace

Mace 21.09.2010 (edit 21.09.2010)

• 1
Tuomo33 wrote: NYT

VITUTTAA

Latasin mukavaasti peliä n,7h ja asennan n,30min Sitten alan lataamaan modia toiset 30min Asennan menee n,15min Sitte menen ihan mukavasti pelaamaan ja testaamaan, mutta

yllätys-yllätys

ruutu menee mustaks vain äänet kuuluu no yritän sammuttaa pelin ei toimi, yritän vaihtaa ikkuna näkymään, ei toimi. No samutan koneen ja käynistän uudestaan. avaan pelin uudestaan tiedostoa ei voi avata/vialinen sanopahan vaan että voi vittu!

Montahan kertaa mulle on käyny noin, ja kyllä vitutti.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 23.09.2010

• 1
Maailman paskin äikänope titteli meidän koulun ihanalle äikänopelle (Y) Vanha mummeli, joka keksii jonkun, ja ens tunnilla asia onkin sanottu muka toisin. Ja jälki-istuntoo koko luokalle 2minuutin myöhästymisestä tunnilta (Y) Tultiin suoraa sisälle kun kellot soi, mutta kauheet huudot tulee.. En tiedä yksinkertasempaa opettajaa, kun se :D No eihän siinä mitään, mutta satuin ottamaan valinnaiseks ATK:n jota se tietysti opettaa (fuuuuu). Tämän päivän repliikit sen suusta :D: "Taitaa olla yskä tulossa, kun ei kuule mitään..", "Sehän on väärin! Ei pilkkua laiteta siihen kohtaan, toistappa lause, niin kerron mikä siinä on väärin. (Toistaa lauseen) Ei siinä ollutkaan mikään väärin" Anteeksi helvetillinen avautuminen, mutta ketuttaa vaan. Ja viellä ihan vitun hyvä tuuri, nimittäin meijän luokka on ainut meidän koulusta, jota kyseinen opettaja opettaa..
Mudinski

Mudinski 23.09.2010

• 1
I JMM94 I wrote: VITTU KU PARKANO ON PASKA PAIKKA.
+1
Mudinski

Mudinski 23.09.2010

• 2
Boxi ei lue mitään levyjä taas... vittu...
Pure Black40

Pure Black40 23.09.2010

• 0
Mudinski wrote: Boxi ei lue mitään levyjä taas... vittu...
Osta slim. Se vaan on melkein yhtä paska.
superiorjerde

superiorjerde 23.09.2010

• 0
Mudinski wrote: Boxi ei lue mitään levyjä taas... vittu...
onko kisa?
Mudinski

Mudinski 23.09.2010

• 0
superiorjerde wrote: onko kisa?
Yritän saada sen kokoajan toimimaan.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 23.09.2010 (edit 23.09.2010)

• 1
Mikä vittu noilla ryssänaapureilla pyörii päässä???! Naapurin mies oli soittanu mun isälle, että ollaan käyty naapurissa valittamassa metelistä, mutta paskat olla. Sillä on varmaa vierotusoireita, kun ei saa haastaa riitaa.
Ac3Way

Ac3Way 23.09.2010

• 2
ILVES ON IHAN PEESTÄ!!!
pokalemestari

pokalemestari 23.09.2010

• 0
Mudinski

Mudinski 23.09.2010 (edit 23.09.2010)

• 0
Ac3Way wrote: ILVES ON IHAN PEESTÄ!!!
"..Cause we are the kings!" :D Mahtava matsi ipalta. HIFK ON PERSEESTÄ ! :D Mukamas mestaruus suosikki yms povattiin ?
RaabForRehab

RaabForRehab 23.09.2010

• 3
Vituttaa, koska joudun huomenna ottamaan kaljaa Kirveksen ja Northgin kanssa enkä voi harrastaa haureitta naiseni kanssa. Vaikka hän onkin jossain piribileissä.. Eli jokatapauksessa jäisin ilman. Katsotaan sitä sitten yöllä. EIHÄN TÄSSÄ LOPPUJENLOPUKSI VITUTA MIKHÄN!!! :D Eli huomenna vittuillaan Kuopion poikain kanssa ihan tosissaan! :D
TehBigBunny

TehBigBunny 23.09.2010

• 0
No sit ei kyllä kannata lähteä huomenissa baariin. Tuo porukka juo Tsadin kuivaksi alta aikayksikön :/
RaabForRehab

RaabForRehab 23.09.2010

• 0
TehBigBunny wrote: No sit ei kyllä kannata lähteä huomenissa baariin. Tuo porukka juo Tsadin kuivaksi alta aikayksikön :/
Myöhän ei mihikään baariin lähetä peppua keikuttamaan. Kivasti kaljapäissään Kalliossa vaan sekoillaan. Viimeseltä reissulta aukes huuli, saa nähä mitä nyt käy :D

Write a post

Sign in to post a post.