- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nyt uni-jukkaa maizemiin& huomenna uudet kujeet+ selvempi kuula
alkaa vaan väs iskeä liiasta kaljan kittaamisesta
ja uni musiikkina toimii stone temple pilots:n eka älp
- 0
Nyt jumalauta VITUTTAA!!!!
Nelosella on menny yks parhaimista toimintaleffoista ja miulta on jäääny yli puolet näkemättä JUMLAUTAA!!!
- 0
Tuomo33 wrote: Nyt jumalauta VITUTTAA!!!! Nelosella on menny yks parhaimista toimintaleffoista ja miulta on jäääny yli puolet näkemättä JUMLAUTAA!!!Joo, toi on pirun hyvä pätkä :D pari kertaa tullu jo nähtyy.
- 0
DarkWarjo wrote: Joo, toi on pirun hyvä pätkä :D pari kertaa tullu jo nähtyy.miä taas oon nähny sen ny viijennnen kerran ja ikinä en oo nähny alusta loppuun. Aina on tullu joku keskeytys lähetyskatko,sähkökatko, pitää kai ladata netisä että tuon näkee kerranki kokonaan
- 1
"Lentokenttähenkilökunnan mahdollinen lakko vaikuttaisi Finavian mukaan vain maakuntien lentokentillä."
Eikö Helsinki-Vantaa sitten sijaitse missään maakunnassa? Vinkki: Uudenmaan maakunta. Jos joku pystyy antamaan hyvin perustellun ja järkevältä kuuloisen selityksen, miksi puhutaan koko ajan kehä3:n ulkopuolisista alueista "maakuntina", niin vaihdan tämän viestin happiness topiciin.
"Uudenmaan maakunta jakaantuu kahteen seutukuntaan ja 21 kuntaan, joista puolet on kaupunkeja. Kymmenen kuntaa on kaksikielisiä."
e: Selasin interwebiä ja sain huomata, että myös Liikenne- ja viestintöministeriökin käyttää virallisessa julkaisussaan termiä "maakuntakenttä". Kyseessä näyttää olevan vain puhekielinen ilmaisu vailla minkään valtakunnan perusteltua virallista syytä ja joka korostaa Helsinkikeskeisyyttä.. Kirkkonummella ja Espoossakin on sellaista landea että oksat pois. Wikipedia(kaan) ei tiedä mitään "maakuntakentistä".
- 2
Kävin parturissa, ja hiukset leikattiin vituilleen. Pitää leikata uusiks, ja sinne onkin sitten mennyt vuoden kasvatus ihan hukkaan...
- 0
Tuon takia mä en omiani leikkaakaan parturissa. Jos nään tarpeen leikata niin sen tekee joku humalassa silloin voi ihmiseen luottaa.
- 0
No ei kai siitä mitään tule kun sinä ja Väiski olette ihan mutkassa !
- 0
Pää ollu kipee koko *VITUN* päivän! >:( Tuli lyötyä pää oviaukon yläkarmiin koulun pommisuojassa. Ne kun on niin matalalla, että jos on noin 180 senttiä, niin niihin pitää vähäse kumartaa, ni eihän sitä aina muista. Kuhmu on päässä ja vitutus kova.
- 0
Voi V****!!! Lomaa enää muutama päivä jäljellä...
- 0
V***! Vielä kaks päivää koulua!
- 0
Tällä viikolla vielä matikan koe ja sitten ensi viikolla maanantaina kaksi koetta. Loppu viikko sitten vielä koulussa, ja vasta sitten alkaa se loma. Ei oikein ole motivaatiota koulunkäyntiin... =(
- 0
Mun sukkia särkee :/
- 0
TehBigBunny wrote: Mun sukkia särkee :/Kevyet askeleet bunnyseni, kevyet askeleet...
- 0
Storeen ei näköjää pääse >:--I