Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.09.2010

• 0
Mua vaa vituttaa kaikki.. Ollu muutenkin vähän raskasta ja vaikeeta :´(
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Ei. Se on semmonen taitettava se "lenksu" /// Polkupyörien satuloissa on joskus sellanen pikalukitus.
http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-duze/extrawheel_qr_big.jpg Mulla OLI tollane
Finski fani

Finski fani 28.09.2010

• 0
TeroKortelainen wrote: Nih, ja mietis Sfinksi, kuinka vaikeeta elämä on kun oot yhtä wanha kuin meikäläinen... ... ja sitten vasta hommat on persillään kun oot yhtä vanha kuin Schimmy tahi Bunny...
No säähän oot viälä nuor miäs, kun oot syntyny samalla vuosikymmenellä kuin minäkin. Noi muut sitten... Huhhuh, en halua edes ajatella sitä... ;)
Hookkis

Hookkis 28.09.2010

• 1
I JMM94 I wrote: http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-duze/extrawheel_qr_big.jpg Mulla OLI tollane
Alkaa vähitellen jo naurattaa toi mulla OLI muoto :D Ei millään pahalla tosiaankaan. :)
Tuomo33

Tuomo33 28.09.2010 (edit 28.09.2010)

• 0
No enpä ala avautumaan pahemmin mutta vaikka vasta olen 17 niin jokanen vuos lisää mitä on tullut on vaan käynyt vituttamaan lisää. Kun on enemmän aikaa tavotella jotain jotka totta kai kaatuu *aina* johonkin. Etenkin näin jälkeen päin käy vituttamaan kun monet kaveri/ystävä suhteet on katkennut jonkun teon/tapahtuman takia, joita nyt en pahemmin ala kirjottamaan käy vituttamaan. Tälläisten jälkeen erottaa ne *tosi* ystävistä jotka ei puhu paskaa eikä ns.puukota selkään. Mutta kanattaa tosiaan nauttia mahdollisimman paljon nuorista vuasista ja pitää kavereista kiini vaikka ne olisii vittumaisesti saatavilla. Joten raskasta on lähteä edes ajattelemaan edellä mainittuja asiota kun ei niitä ystäviä ihan tuosta vain saa. Edir: Ja nyt alkaa muuten taas vituttaa kun tuli nuo asiat mieleen *PERKELE!!!*
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.09.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Naisetkin on aika vittumaisia :-( *MIKS VITUSSA KAIKKI PASKA TAPAHTUU

NYT

No lol jotkut naiset. Ei niitä kannata ihan tosissaan ottaa.
Mudinski

Mudinski 28.09.2010

• 4
MrD St Jimmy wrote: No lol jotkut naiset. Ei niitä kannata ihan tosissaan ottaa.
Näin sanoi Raabikin joskus mutta entäs nyt ? :D
RaabForRehab wrote: Sinkku ja suunnitelmissa olis pysyäkkin sellaisena :D En kaipaa mitään riippakiviä kotiin komentelemaan :D
Kyllä vaan kun se oikea löytyy niin... :)
RaabForRehab

RaabForRehab 28.09.2010

• 3
^ No joo näinhän se on.. Nyt sitä ollaan korvia myöten ihatuksissa ja saa nähä mitä siitä seuraa :D HULLUJA NUO NAISET!!! :D
Hookkis

Hookkis 28.09.2010 (edit 28.09.2010)

• 1
RaabForRehab wrote: ^ No joo näinhän se on.. Nyt sitä ollaan korvia myöten ihatuksissa ja saa nähä mitä siitä seuraa :D HULLUJA NUO NAISET!!! :D
Jep, mutta silloin kun se alkuihastus katoaa, jää vaan mieleen "HULLUJA NOI NAISET!" Sorry :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.09.2010

• 0
Juu sitten kun päästään sinne 20v. toiselle puolelle niin sitten se asia varmaan kääntyy ihan toisinpäin.
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 1
tämä siis vain niille jotka ovat asianomaisia! eikä yleisesti! nyt o pakko purkkkaa! VITTU KUN VITUTTAA KAIKKI HYVÄKSI KÄYTTÄVÄT APINAT! JUMALAUTA, PAINUKAA VITTUUN MIUN SILMISTÄ!!!!!!!!!!!
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 0
kirves wrote: Raabi sanoi noin kun oli jotain 12v. Sittemmin tilanne muuttui ratkaisevasti. Hameväki alkoi käyttämään hameita, hameet lyhenivät ja yks kaks hämyisillä jatkoilla ei ollutkaan enää hametta lainkaan. Tällöin Raab esitti kysymyksen: _Mistä tätä ajetaan_? ... ...Ja sen jälkeen onkin ollut vain ajan kysymys, milloin sattuu kohdalle sellainen hame, joka ei muuta Norjaan. E: Kursivointi ei meinannut toimia, aika ^homoa...^
Avot .eipä auta hakea mälli-tytsyä, vaan sellasta joka oikeesti tajuaa jtn! ja silti löytyy helmiä:) homoahan tää o kaik:D Kirves, pyssy ja puuukko taitaa olla tilastoissa aika korkeella... :D
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 2
nyt mie vejän naaman täyteen ultra vitutukseen
TJP27

TJP27 01.10.2010 (edit 01.10.2010)

• 1
voi olla vaarallista..voit olla oikeassa.. voit ehkä siitä ymmärtää... E:lisäsin jutun juonen ja korjasin jotian mitä sie et tiiä miun pitäis saada "vuodeeeeeen positiivisuus-palkinto"oo
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 0
kenellä ois mana manan:complete-kaikki-levyn biisi lista?
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2010

• 0
TJP27 wrote: kenellä ois mana manan:complete-kaikki-levyn biisi lista?
Oisit edes ensin kysyny ketkä tuntee K.O. bändin... veikkaan et varmaa tasan 2, sinä ja minä. :D eipä oo listaa kyl ei. ei o enää koneellakaa bändiä.
TJP27

TJP27 01.10.2010 (edit 01.10.2010)

• 0
DarkWarjo wrote: Oisit edes ensin kysyny ketkä tuntee K.O. bändin... veikkaan et varmaa tasan 2, sinä ja minä. :D eipä oo listaa kyl ei. ei o enää koneellakaa bändiä.
niin vähän kyl aattelinkin, että, noin lositavaa pumppua ei kovin moni tune... sentäs sinä tunnet bändin:) e:siis biisit löytyy cd.ltä, mut biisien nimet on hukassa Biisien nimet pitää etsiä jostain bitti-maailmasta... ja ehkä avata uus kohvi
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 0
btw kukas tekee tänne resepti-nurkan? 'ja varsinkin "perinne-ruoka" osio kiinnostais kovasti... sekä ois varmasti pari hyvää reseptiä lähtien karjalan paistista/hernekeittoon? kaalilaatikosta/perunalaatikkoon chiliruokien ystäviltä odottaisin hyviä reseptejä, tosin itse joutuu kikkaikemaan tuolla vahvalla kastikkeella, mitä pyrin khyl lantraamaan:)
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 0
kirves wrote: Koffipajareissasi juoksit onnesi ohi. Biisilistan löydät edellisen sivun viimeisestä viestistä, siellä on linkki onnellisuuteen. Elä siis etelän mies huido, vaan klikkaa ja vieritä alas.
tänks... meni siis ohi ihan vaan huitoessa ei vaan, tökkii sivulatauksetkin joskun, jos jotain syitä voi etsiä omaszllle humalalle:D
TJP27

TJP27 01.10.2010

• 0
p.s eipä sitä oo pajareita oo päässyt nautiskelemaan... kele

Write a post

Sign in to post a post.