Forza Racing Club

• Home
  • Photos
  • Videos
  • Events
  • Forum
  • Users

Forum - Off-topic

• Reply to message

Yleinen v*tutus topic

• « First
  • « Prev
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Next »
  • Last »
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.09.2010 (edit 28.09.2010)

• 4
Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.
Finski fani

Finski fani 28.09.2010

• 5
El PiNk DeViL wrote: Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.
Öö... Fail? =P Ei sitä pidä alkaa vääntämään kaikin voimin. Löystytät sitä sitten, jos se tuntuu liian kireeltä. Tottakai se katkee, jos väännät kaikilla voimilla.
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.
No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.
pokalemestari

pokalemestari 28.09.2010

• 1
I JMM94 I wrote: No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.
Suosittelen että hommaatte ruman pyörän niin kuin minä tein. Se pöllittiin kerran, löysin sen, rumensin lisää eikä oo enää kelvannu.
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
Mutta kun itse kaverin kanssa pyöräilen n. 15-25km lenkkejä niin ei ainakaan millää 28" mummopyörällä jaksais niitä ajaa. Multa kun vietiiin 26" Kuwahara maastopyörä joka oli helv*tin hyvä.
Pottae

Pottae 28.09.2010

• 0
Yleinen vitutus iski. Ei täs muuta.
El PiNk DeViL

• 0
I JMM94 I wrote: No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.
Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia. Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.

Show hidden message

tappi

tappi 28.09.2010 (edit 28.09.2010)

• 0
No ainakin tuo boxin hajoaminen : | no on ainaki syy ostaa tollanen uus malli E: jaa nysse taas toimii..
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
Vittu nyt alko taas vituttaan oikein kunnolla ku rupesin tarkemmin ajatteeleen ku toi pyörä varastettiin.
El PiNk DeViL

• 1
Naisetkin on aika vittumaisia :-( *MIKS VITUSSA KAIKKI PASKA TAPAHTUU

NYT

Hookkis

Hookkis 28.09.2010

• 7
Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.09.2010

• 1
dcftinti wrote: Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)
Mitä nyt onkaa saatana.
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia. Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.
No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.09.2010

• 0
I JMM94 I wrote: No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".
Sama systeemi vissiin.
Finski fani

Finski fani 28.09.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.
Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!
Mace

Mace 28.09.2010

• 0
Failed to retrieve storefront data. The Forza Motorport 3 server is not available at this time. Please try again later. VITTU tämäkään ei toimi.
Finski fani

Finski fani 28.09.2010

• 6
Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa... Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...
El PiNk DeViL

• 0
Finski fani wrote: Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!
Ei. Se on semmonen taitettava se "lenksu" /// Polkupyörien satuloissa on joskus sellanen pikalukitus.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.09.2010

• 1
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...
Nih, ja mietis Sfinksi, kuinka vaikeeta elämä on kun oot yhtä wanha kuin meikäläinen... ... ja sitten vasta hommat on persillään kun oot yhtä vanha kuin Schimmy tahi Bunny...
Mace

Mace 28.09.2010 (edit 28.09.2010)

• 0
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa... Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...
Totta... Itse asiassa mäki menetin vaan metallia muovia sun muuta. JOKA VITTU MAKSAA! Ei vaa, monet menettää paljon enemmän...
  • « First
  • « Prev
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Next »
  • Last »

Write a post

Sign in to post a post.

Recent Posts in Forum

BlueMasto

BlueMasto 24.05.2025

Tuplat

Millo uus kausi

BlueMasto

BlueMasto 24.05.2025

Nyt on Nyrre ja Fujimi Kaido! Kuha tulin sanomaan ;)

Millo uus kausi

Eeegac

Eeegac 03.08.2024

Kaua menee

Millo uus kausi

djrunkkari

djrunkkari 01.02.2024

Muuten kyllä mutta pelissä ei ole nyrreä lol

Millo uus kausi

Mudinski

Mudinski 26.12.2023

Saisko tälle iltaa Nyrree 75 kiekan kisan?

Millo uus kausi

• Home
  • Photos
  • Events
  • Forum
  • Users
  • About
  • Support
  • Privacy Policy
  • Facebook
  • Twitter

Forza Racing Club © 2025