- 4
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.
- 5
El PiNk DeViL wrote: Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.Öö... Fail? =P Ei sitä pidä alkaa vääntämään kaikin voimin. Löystytät sitä sitten, jos se tuntuu liian kireeltä. Tottakai se katkee, jos väännät kaikilla voimilla.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Joku saatanan kusimulkku oli vääntäny mun pyörän pikalukituksen eturenkaasta auki, ja fiksuna huomasin jarrutuksissa, että rengas ei oo kunnolla kiinni. Ensin aattelin, että onkohan jarrulevyt vääntyny :D Mutta sit kiristin renkaan ja siitä jäi se lukitus "tappi" törröttämään sivulle. Sitten yritin sitä kevyesti vääntää kiinni, mutta ei! Sitten tulin nyt kotiin ja väänsin oikeen kunnolla, niin tietysti se vitun tappi katkes sieltä sisältä ja nyt ollaan sitte mutsin pyörällä liikenteessä >: ( VITTUJEN KEVÄT! Ja pyörä ei ole ees mikää halppispaska.No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.
- 1
I JMM94 I wrote: No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.Suosittelen että hommaatte ruman pyörän niin kuin minä tein. Se pöllittiin kerran, löysin sen, rumensin lisää eikä oo enää kelvannu.
- 0
Mutta kun itse kaverin kanssa pyöräilen n. 15-25km lenkkejä niin ei ainakaan millää 28" mummopyörällä jaksais niitä ajaa. Multa kun vietiiin 26" Kuwahara maastopyörä joka oli helv*tin hyvä.
- 0
Yleinen vitutus iski. Ei täs muuta.
- 0
I JMM94 I wrote: No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia. Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.
- 0
Vittu nyt alko taas vituttaan oikein kunnolla ku rupesin tarkemmin ajatteeleen ku toi pyörä varastettiin.
- 1
Naisetkin on aika vittumaisia :-( *MIKS VITUSSA KAIKKI PASKA TAPAHTUU NYT
NYT
- 7
Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)
- 1
dcftinti wrote: Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)Mitä nyt onkaa saatana.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia. Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".
- 0
I JMM94 I wrote: No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".Sama systeemi vissiin.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!
- 0
Failed to retrieve storefront data. The Forza Motorport 3 server is not available at this time. Please try again later. VITTU tämäkään ei toimi.
- 6
Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...
Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...
- 0
Finski fani wrote: Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!Ei. Se on semmonen taitettava se "lenksu" /// Polkupyörien satuloissa on joskus sellanen pikalukitus.
- 1
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...Nih, ja mietis Sfinksi, kuinka vaikeeta elämä on kun oot yhtä wanha kuin meikäläinen... ... ja sitten vasta hommat on persillään kun oot yhtä vanha kuin Schimmy tahi Bunny...
- 0
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa... Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...Totta... Itse asiassa mäki menetin vaan metallia muovia sun muuta. JOKA VITTU MAKSAA! Ei vaa, monet menettää paljon enemmän...