Forum - Games and Gaming

F1 2010

TehBigBunny

TehBigBunny 04.10.2010

• 1
Mulla on ajaminen jäännyt Monacoon vapaisiin harjoituksiin :(
DarkWarjo

DarkWarjo 04.10.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Monaco ja Singapore on ärsyttävimmät radat.
PArhaat... ois vaa kiva ku oppis ajamaan :D
Schimanski76

Schimanski76 04.10.2010

• 3
Monaco on suunnilleen tuttu rata,kun sitä tuli pikkutyttönä tahkottua aika paljon ATK-peleillä.Ihan perseestä se on silti. Jos mie oisin oikea vormulakuski ja kisa olisi Kekelässä tai Singaporessa vesisadetta luvaten,niin sanoisin tallipäällikölle,että aja vilttu ite. Motorhomessa joisin kisan ajan kaljaa ja Erjaa jörnisin.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.10.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Monaco on suunnilleen tuttu rata,kun sitä tuli pikkutyttönä tahkottua aika paljon ATK-peleillä.Ihan perseestä se on silti. Jos mie oisin oikea vormulakuski ja kisa olisi Kekelässä tai Singaporessa vesisadetta luvaten,niin sanoisin tallipäällikölle,että aja vilttu ite. Motorhomessa joisin kisan ajan kaljaa ja Erjaa jörnisin.
Mullekki o Monaco aika pirun tuttu, veivannu siel varmaa melkee saman verran kierroksia ku nyrpällä, mut ei vittu sitä osaa ajaa. ei ainakaa vesisatees, mut on silti kiva yrittää. :D
jasamy

jasamy 04.10.2010

• 0
Jostain muistelen kuulleeni, että keinovalaistuksessa ei ajeta sade kisoja (kuskit eivät näkisi yhtään mitään)
hulluseon

hulluseon 04.10.2010

• 1
Missä vaiheessa muut tallit alkaa kiinnostua ajo suorituksista? Meinaan kun taas meni tuo kausi uusiksi ja kolmessa ekassa aika hyvä suoritus ja sitten taas monakossa täys katastrofi. Di Grassi ajo päälle ja.. no jätetään sanomatta.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.10.2010

• 0
hulluseon wrote: Missä vaiheessa muut tallit alkaa kiinnostua ajo suorituksista? Meinaan kun taas meni tuo kausi uusiksi ja kolmessa ekassa aika hyvä suoritus ja sitten taas monakossa täys katastrofi. Di Grassi ajo päälle ja.. no jätetään sanomatta.
Jossai puoles välis kautta... miksi ihmeessä pitää räpeltää se kausi uusiksi? ei tää peli vaadi voittoo joka kisassa.
hulluseon

hulluseon 04.10.2010

• 0
No kun katoaa toi sattanan save tiedosto. Ei jaksa aina muistaa sitä bugia kun on väsynyt.
FINBULLET

FINBULLET 04.10.2010

• 0
Ei mulla mitään bugia ole.
Schimanski76

Schimanski76 04.10.2010

• 0
jasamy wrote: Jostain muistelen kuulleeni, että keinovalaistuksessa ei ajeta sade kisoja (kuskit eivät näkisi yhtään mitään)
Se voi olla ihan viisas ratkaisu.Tässä on muutenkin käynyt mielessä tätä peliä pelatessa,etteivät nuo oikeat vormulakuskit ihan järjissään voi olla.Siis jos peli nyt vähänkin antaa osviittaa,miten kovaa noilla härveleillä voi ajaa mutkiin.Hulluja vehkeitä ovat.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.10.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Se voi olla ihan viisas ratkaisu.Tässä on muutenkin käynyt mielessä tätä peliä pelatessa,etteivät nuo oikeat vormulakuskit ihan järjissään voi olla.Siis jos peli nyt vähänkin antaa osviittaa,miten kovaa noilla härveleillä voi ajaa mutkiin.Hulluja vehkeitä ovat.
Joo, toi mutkiin sukeltaminen kyl tuntuu hurjalta :D Itestä ku tuntuu hurjalta tuo vauhti mitä nissanilla voi vetää mutkiin, ni noi formut vetää varmaa joku 3kertaa nopeempaa :D
Schimanski76

Schimanski76 04.10.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Ei mulla mitään bugia ole.
Miulla on edelleen se sama ongelma,että harkoissa ja aika-ajoissa friizaa samoissa paikoissa niin helvetisti ettei pysty ajamaan.Se sama ongelma on monella muullakin,kun tuolta pelin voorumilta lueskelin.Kisoissa ei ole pätkinyt kertaakaan.
jasamy

jasamy 04.10.2010 (edit 05.10.2010)

• 0
Monacossa tuli mullekkin mieleen et ei helvetti ne on kahjoa tyyppejä. Itse ei uskalla edes pelissä laskea niin lähelle niitä kaiteita kun ne jätkät vetää oikeasti... e: ja miten helvetissä ne pystyy olee pari tuntia räpsäyttämättä silmiä? mä en ainakaan löytänyt monacossa yhtään kohtaa missä ehtisi räpsäyttää silmiä (meinas ruveta vähän kuivamaan)
hulluseon

hulluseon 04.10.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Ei mulla mitään bugia ole.
No hyvä vaan. Kaks kertaa olen jo ajellut muutaman hyvän kisan ja sitten onkin ollut corrupted save file. Vähän on häirinnyt.
hulluseon

hulluseon 04.10.2010

• 0
Nyt kävi cänädässä tuuri. Yksi ainut nopee kierros heti alkuun ja sen jälkeen kaatamalla vettä. HIIIHIHIIHIHIHIH
DarkWarjo

DarkWarjo 04.10.2010

• 0
jasamy wrote: VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
Hullulle tuosta VINKKI
mcmaysa

mcmaysa 05.10.2010 (edit 05.10.2010)

• 0
Möntreääl on kyllä jostain syystä paljon helpompi kisa kun muut?Ajelin professional-AI:iillä paalulle ekalla vedolla, kun muissa kisoissa ei pääse kuin 6-24 sijoille, vaikka kuinka jauhais.
Aliboz

Aliboz 05.10.2010

• 0
Möntreälissä paalulle Lotuksella, 01:17.573 aika tuli kellotettua. Avut pois päältä ja vaikein vaikeusaste. Ekalla kaudellakin oli onni mukana Montrealissa, kolmanneksi tulin Virginillä...
Aliboz

Aliboz 05.10.2010

• 3
Silverstonessa mentiin käsikädessä Hamiltonin kanssa ulos... En tiiä mikä sille tuli mutta lähti karkuun ja hyppäsi aidan yli: !http://www.pictureshack.us/images/909605102010.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 05.10.2010

• 0
Olisi ollut aika viksu veto Codemasterssin pojilta laittaa tähän mukaan myös GP2/3 autot. DLC ?

Write a post

Sign in to post a post.