Forum - Games and Gaming

F1 2010

Ac3Way

Ac3Way 30.09.2010

• 0
Codemaster sanoi, että tekoäly ei huijaa kierrosajoissa. Eli siis siinä tapauksessa ilmeisesti ajanotto kusee. Hyviä uutisia, sillä ajanoton pystyy vielä helposti korjamaan päivityksillä.
Mace

Mace 30.09.2010

• 0
Miksei toi ole Livessä niin "pelivalikoimassa"?
mcmaysa

mcmaysa 30.09.2010

• 0
Alkaa ärsyttää toi että jos ajaa vaikkapa viiden auton letkan kärjessä, sitte spinaa siitä, nin ei mitää mahoksia saada enää kiinni jos aaiit pääsee jonkun matkan päähän, ne alkaa ajaa hirmu kovaa.
AJfin

AJfin 30.09.2010

• 3
I JMM94 I wrote: Siis millä te tota väännätte?? Boxilla jotai Demoo vai? Ihan kokoversio tullu jo?
Hyvä aika herätä päiväunilta..
Mace

Mace 30.09.2010

• 0
AJfin wrote: Hyvä aika herätä päiväunilta..
Itseasiassa jos totta puhutaan niin mä nukun bussissa ja koulussa melkein enemmän ku kotona yöllä :D Elikkä sellasta päiväunta. Hmm... vois mennä nukkuu :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.09.2010

• 0
mcmaysa wrote: Alkaa ärsyttää toi että jos ajaa vaikkapa viiden auton letkan kärjessä, sitte spinaa siitä, nin ei mitää mahoksia saada enää kiinni jos aaiit pääsee jonkun matkan päähän, ne alkaa ajaa hirmu kovaa.
Miltein jokaisen autopelin perusongelma.
Mace

Mace 30.09.2010

• 1
Miltein jokaisen todellisen kisan perusongelma.
jasamy

jasamy 01.10.2010

• 0
Tein sitten Webberit ja ajoin Kovalaista persiiseen tosin monacossa terminal damage speed 239.1 g-forze 133.39 total damage 81%
hulluseon

hulluseon 01.10.2010

• 0
^Mistä noi näkee?
FINBULLET

FINBULLET 01.10.2010

• 0
Kun hajotat auton täysin.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 01.10.2010

• 1
Liveskabaa nyt viikonloppuna, esim huomenna illalla?
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Liveskabaa nyt viikonloppuna, esim huomenna illalla?
Mahollisesti mukana, esim urlin jälkeen.
jasamy

jasamy 02.10.2010

• 0
harjoitukset: kuiva keli olen kaikista hitain n0.5s toiseksi hitaimpaan aika-ajot: kunnon sade ja paalupaikka 2s ero seuraavaan ööö mikä tässä ei täsmää :-D kisa: kuiva keli ja porukka tuntuu menevän kahta puolta ohi. Olen kuitenkin kymmenes lopulta
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010

• 0
Joo, noi ajaa TOSI kiltisti märällä.
hulluseon

hulluseon 02.10.2010

• 0
Bahrainista ja Melbournesta voitot, Shanghaista sitten alamäki alko ja Catalonia olikin jo melkoinen Via Dolorosa. Siis käykö joku tanan juoppo sabotoimassa mun Lotusta?
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010

• 0
toka kausi: Bahrainis voitto, melpournes vesisade ja keskeytin 23 sija. maleesiassa taisin sukellella viidenneksi schumin takapuolessa kii. sanghaissa taisin olla kans suht hyvillä sijoilla, catalonia meni vähä reisille ja taisin selviytyä just ja just maaliin tjsp. oisko 23 sija taas.. (yks takana keskeytti) Monacos vesisade, keskeytys :( Turkissa 3. Känädäs voitto ja valenciassa myös. Ny ois sit hopeekivi seuraavaksi. saas nährä.
RaabForRehab

RaabForRehab 04.10.2010

• 0
Voi VISVA!!! Olisin ensimmäistä kertaa päässyt pisteille tolla Lotuksen paskalla, mutta sössin varikkokäynnillä, kun en tienny mistä laitetaan sadekelin gummit alle. Aattelin notta laittavat ne automatik, mutta ois pitäny lukee ohjekirjaa :D PRKL!!!
hulluseon

hulluseon 04.10.2010

• 0
Muahhahahahha :D
Schimanski76

Schimanski76 04.10.2010

• 2
Vaikka olen rauhaa rakastava miekkonen,niin välillä tekisi mieli hakata tallikaveri(Alonso) kisan jälkeen. Erjaakin se kuulemma jörnii.Ei ole hyvä tämä Oviedon nahjus. Eilen oli Singaporen iltakisa rankkasateessa.Se oli helvetillinen kokemus.Noin 100 kertaa uusiksi.
FINBULLET

FINBULLET 04.10.2010

• 1
Monaco ja Singapore on ärsyttävimmät radat.

Write a post

Sign in to post a post.