hulluseon
08.04.2012 in
DRIFTING
Schimanski76 wrote:
Kiitos.
Ole hyvä
Schimanski76
08.04.2012 in
DRIFTING
Kiitos.
hulluseon
08.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Tuohon viimeiseen kohtaan sen verran, että tuo ennalta määrätty juttu vähän särähtää korvaan minulle.
Tallimääräykset on osa moottoriurheilua oikeassakin maailmassa, mutta minä en sulata niitä millään tavalla. Kuvitellaan tämmöinen tilanne, että talli 1 on ilmoittanut, että heidän kuljettajansa A ja B kisaavat pisteistä ja kuski C ei aja niistä. Kuitenkin kuskit A ja B tunaroivat jollain muotoa ja kuski C on ajamassa heidän edellään. Nyt sitten jyrähtää käsky laske meidät ohi jota kuski C ei tahdo tehdä omien pisteidensä ja oman sijoituksensa takia. Lopun voitte kuvitella. Itq, parq ja hammasten kiristys. Hirveä huutelo täällä ja kisassa. Ei hyvä juttu minusta ollenkaan.
Muiltakin tietty tähän kohtaan vähän kommenttia odottaisin, vaikka tiedän että manaajilla on oma foorumin osio jossa he asiasta keskustelevat.
vaiski75
08.04.2012 in
DRIFTING
Kaikkea minäkin menin keksimään.
Toivottavasti joku sanoo kiitos, kun olen saanut tekstini pihalle..
Tahtoo kaljan!
hulluseon
08.04.2012 in
FRC Jokkis Uusien autojen kauppa.
EI VIELÄ!!!
Vasta huomenna klo 18.00 alkaa huutokauppa.
hulluseon
08.04.2012 in
Forza 4 JOKKIS KAUSI 3
Oho. Korjataan.
KKNGS
08.04.2012 in
Eikös niitä nyt saa huuvella?
Meikkikselle Arafatti
zattwy
08.04.2012 in
Forza 4 JOKKIS KAUSI 3
hulluseon wrote:
Kauden kolme bonukset
Sarja pisteiden mukaisesti
Taksit
Nikde 800
Tuning 600
Joonas 500
Storkki 450
Petu 400
Savu 350
Hulli 300
Zattwy 250
Pytzi 200
Bani 150
Sami 100
Räyhä 50
Mopot
Sukka 800
Grey 600
Sfäde 500
King 450
Koolon 400
Pökäle 350
ville 300
Capo 250
Spesiaali palkinnot
Saipa award taksit
Hullu ja Zattwy 400
95 mestari taksit
DarkWarjo 400
95 mestari mopot
Pökäle ja Ville
Saipa mopot
Sfäde ja grey 400
E. Lasken huomenna autot mestareiden osalta ja nehän ei tule tunnetusti myyntiin.
Mis mun saipa, en nähnyt sitä missään?
joonas6
08.04.2012 in
Millonkas näitä sua huuvella? jos jo saa niin huuvan Nissan Skyline GTR PI 213 6390
joonas6
08.04.2012 in
Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot
KingPlayer10 wrote:
Missä se galleria on? Mie heti fillaroin sinne, tossa ihan parin kilometrin päässä kun asun...
Ymmärsitkö sinä tuon tekstin nyt ihan oikein?
savulohi
08.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Huutelin tuonne väleihin.
hulluseon wrote:
Hulli
Eli onko Loheksen yksityisviesti boksiin tullut valtaisa paska ryöppy? Ja miksi? Ja minkä takia väki ei osaa julkistaa mielipidettään täällä ihan kaikkien lukemana?
*Itse asiassa ei ole tullut yhtään eikä myöskään THE FRC:n. Yksi ja ainut aiheeseen liittyvä viesti on tullut vastauksena itse lähettämääni yleisen tason kysymykseen. Minusta vaan se yksikin poisjäänti on liikaa, jos syy on se että ei saa ajaa "yksityisenä". Tietenkin myös tässä ketjussa huuteloitu on otettu huomioon.*
Hulli
Totta, vai otinko tuon minä ensin esille? No joka tapauksessa nyky rakennelman autot ovat tasaisempia pitkään aikaan. Kuten jo tässä ketjussa aikaisemmin mainitsin, sain eroa samalla radalla ajetuissa testi kierroksissa yli kolmen sekunnin eron, nyt ero on vain vajaa sekunti täysin vakiona siis. En säätänyt kippoja sen enempää, mutta jokainen auto on pikkuisen parempi kuin toinen tietyllä osa-alueella. Loppujen lopuksi viimeinen silaus jää sitten ruudun sille puolen.
*Voi olla että otit, ja jos, niin ei ole ainut sinun kommentti mikä on luettu. Hyvin hyvin monista jutuista olen ainakin itse ihan samoilla linjoilla. Autoissa ja niiden luonteissa on tottakai eroja kuten kuuluukin olla, mutta ne on niin pieniä että kuten itsekin totesit niin ratkaisut tapahtuu kyllä ratin ja penkin välissä.*
Hulli
Tää on hyvä pointti joka kannattaa ottaa nyt jokaisen huomioon.
Tosiaan Jokkiksessa auto valikoima on melkoisen kirjava ja siellähän olemme huomanneet että takavetoiset lähtevät etuvetoisiin verrattuna kuin NATO:n ohjus viivalta, mutta ovat täysiä vastaan tulijoita hitailla radoilla. Tämä on saanut aikaan mielenkiintoiset kisat tähän mennessä ja muutamia yllätys voittajiakin on tullut.
SM-sarjassa sekavetoiset olisi ihan OK, mutta lähtö pitäisi olla sitten lentävä. Ja anteeksi nyt arvon kansalaiset, mutta täällä en usko että se tulisi toimimaan. Ainakaan minä en osaa sitä, vaikka pari kertaa olen ajanut kisoja, missä se on käytössä.
*Täysin samaa mieltä.*
Hulli
Tiimiuudistus
Tämä kohta on varmaankin nyt aiheuttanut suurimman napinan? Itse kyseenalaistin tämän asiallisesti (?) ja sain asiallisen vastauksen, kiitos siitä.
Totta kai tiimimestaruus kasvattaa sitä virtuaalista pippeliä ja luo tiettyä kilpailuhenkeä ylle, kun huomaa että omallakin tekemisellä on merkitystä, vaikka ajaisit keskikastissa, mutta kuitenkin tuot tärkeitä pisteitä talliin tai viet niitä muilta pois. Kieltämättä siitä tuli hyvä fiilis molemmilla kerroilla, kun WoodHead Motorsport sen voitti, en kiellä. Sinänsä vain sääli, että kahden kuskin pisteet lasketaan mukaan. Kolmas kuski tuntee olevansa vain hupiäijänä seassa, jos hänen tekemisensä ei vaikuta tallin loppu tulokseen.
*Ainakaan se, mitä yks päivä tuonne kirjottelin että kolmoskuskien pisteet jätettäis välistä pois kun lasketaan tallipisteitä, ei ollut Lainkaan hyvä enkä ottanu siinä kohtaa riittävästi huomioon asioita.*
*3. kuskit on juurikin tärkeässä roolissa viemässä pisteitä muilta, ja yksi vaihtoehto mitä on mietiskelty mänizmentissä on sellainen, että aika-ajon perusteella selviäisi ketkä 2 kuskia ajaa ko. kisassa tallipisteistä tai vaihtoehtoisesti ne kaksi voisi ilmoittaa etukäteen ennen kisaa. Rooli kasvais vielä entisestään kun tiimeille aukeais vähän lisää myös taktikointimahdollisuuksia. Mutta tämä siis vasta mietinnässä, kommenttia vaan mikäli on mielipide asiaan! Taikka muihin.*
hulluseon
08.04.2012 in
DRIFTING
kirves wrote:
Olikos se FM3 ätsii edes 100k Fujimilla vai oliko se enemmän, en enää muista edes?
Se nyt kertoo omasta onnettomasta taidosta driftin suhteen etten sitä ätsiä ikinä saavuttanut. Varmaan monet olisi ajaneet sen melkein millä tahansa jopa stockkina. Toisaalta olen aina ollut grip-mies, eli lähinnä kierrosaika kiinnostaa. Siinä on sentään joskus tullut pientä menestystä, mutta voittoihin olisi matkaa...
Juu oli ja miekii sen toblettamalla onnistuin saamaan.
vaiski75
08.04.2012 in
DRIFTING
Lähes joka autossa mitä minä olen Storesta löytänyt, niin on noi lukot päin honkia..
Joku jossain foorumilla joskus huusi, että ne pitää olla 70-90% ja molemmat..
Nyt kaikki orjallisesti noudattaa tuota ja yritetään korjata sitä muilla säädöillä..
Nuo lukot vaikuttaa tuohon auton käytökseen enemmän kuin mikään muu..
Muissa säädöissä saa olla isojakin lukuvirheitä, mutta lukossa jo 2% muutos vaikuttaa järkyttävästi..
Joo, tuo 2% ei päde jos se lukko on jo 40% pielessä..
Pitempi akseliväli heilahtaa helpommin ja siihen voi vaikuttaa ROLL-BARSeilla kivasti..
Jokkis
08.04.2012 in
FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit
Joo. Tuon talukon näemmä on maisteri korjannut ja katsellaanpa ne nyt saman tien tässä välittömästi.
EDIT. Sebringin jälkeen rahat katsottu uusiksi. Osalta vähennetty, osalle lisätty. Katsokaa uusiksi rahanno.
zattwy
08.04.2012 in
Myyty Reiskalle hyvin pidetty Kia! 7920*0,7 = 5544€ Eli 5550€
Ajettu 6 kisaa
Kia Ceed
PI:168
5100€
Asennetut osat:
-Race Differential 250€
-Sport Filter 165€
-Sport Flywheel 100€
-Sport Cooling 90€
-Sport Ignition 180€
-Sport Brakes 200€
-Sport Transmission 240€
-Sport Tire 345€
-Race ARB 200€
-Race Roll Cage 250€
-Sport Weight 250€
-Tire Width 235/40R 17 100€
25,2,2012
PI:269
——————————————————————————
-Sport Springs 300€
-Race Driveline 150€
26,2,2012
PI:275
vaiski75
08.04.2012 in
DRIFTING
Hulli huutelee vaan, kivasti..
Nythän me yritetään selvittää, miten jokainen voi tehdä omia pulkkiansa..
KKNGS
08.04.2012 in
hulluseon wrote:
Ei sitä saa kukaan. Mestareiden autot lunastetaan pois ja lähetään Kuusankoskelle Jokkis galleriaan ja voimme kaikki niistä nauttia vaikkapa uusien ovenkahvojen tai muiden metalliteollisuuden tuotteiden johdosta.
Eiku...
Missä se galleria on? Mie heti fillaroin sinne, tossa ihan parin kilometrin päässä kun asun...
Koolon Descendens
08.04.2012 in
Ai no hittolainen, väärinkäsitys. Pitääpä sitten mietiskellä suunnitelmaa b... :)