Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in DRIFTING

Sie sanoit tuolla kuvassa että toisten auto ei osu toisille. Mulle toi sun RX7 ei toiminut liian vähäisen pidon takia. Mulla RX8 on Sport renkaat ja saitanan jäykkä alusta. Ja taitaapa olla jopa yksi mahottoman iso turbo, jos muistan oikein. Tosiaan mitäs helvattua minä tänne huutelen kun tämä kriftinki ei oikein oo se mun juttu ollut ikänä.
vaiski75

vaiski75 08.04.2012 in DRIFTING

Voisko joku oikolukea tuon ekan kohdan, että sainko mä mitään järkeä päästäni? + Paljonko siellä on virheitä..
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Koolon Descendens wrote: Onkos tota Mehun Datsunia vielä myyty etiäpäin? Jos ei nii haluisin sen ostella. Micra menee myyntiin jos sen saan...
Ei sitä saa kukaan. Mestareiden autot lunastetaan pois ja lähetään Kuusankoskelle Jokkis galleriaan ja voimme kaikki niistä nauttia vaikkapa uusien ovenkahvojen tai muiden metalliteollisuuden tuotteiden johdosta. Eiku...
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Eli jatketaan täällä vaikka EMM ketjussahan tuo jo olikin pohdittuna. Eli onko Loheksen yksityisviesti boksiin tullut valtaisa paska ryöppy? Ja miksi? Ja minkä takia väki ei osaa julkistaa mielipidettään täällä ihan kaikkien lukemana? Pari poimintaa tuolta toisesta ketjusta ja pari omakohtaista mielipidettä. Lohes wrote Ihan tosi, jos muutama pieni muutos SM-sarjan kuvioihin pistää nupin noin kuumaksi, niin kannattaa varmaan pysähtyä hetkeksi miettimään. Nyt kannattaa muistaa se, että mitä tahansa muutoksia on tullut taikka tuleekin, niin niiden tarkoitus ei ole pistää hommaa läskiksi. Ei tietenkään. Epävirallisessa SM-sarjassa on kokeiltu monenlaista kommervenkkiä tähän mennessä ja osa on ollut hyviä, osa vähemmän hyviä. Mutta mikä pistää silmään eniten, on etteivät sarjan järjestäjät saa tarpeeksi kiitosta tekemisestään. Lohes -> Koska PI ei monestikaan kerro autojen voimasuhteista todenmukaisesti, koitetaan rakentaa tasaiset autot lähestymällä asiaa painojen, tehojen ja renkaiden kautta, pienistä PI-eroista niin välittämättä. Kaupan päälle hitusen realistisempi. Totta, vai otinko tuon minä ensin esille? No joka tapauksessa nyky rakennelman autot ovat tasaisempia pitkään aikaan. Kuten jo tässä ketjussa aikaisemmin mainitsin, sain eroa samalla radalla ajetuissa testi kierroksissa yli kolmen sekunnin eron, nyt ero on vain vajaa sekunti täysin vakiona siis. En säätänyt kippoja sen enempää, mutta jokainen auto on pikkuisen parempi kuin toinen tietyllä osa-alueella. Loppujen lopuksi viimeinen silaus jää sitten ruudun sille puolen. Lohes Autoja käyttöön rajallinen määrä ja niiden valintajärjestys niin, että altavastaajat saisivat ennalta mahd. hitusen paremman kaluston ja kovemmat kuskit tyytyvät pieniin kompromisseihin. Jokkiksessahan on myös rajallinen määrä autoja käytössä ja valikoima tuo väriä kisoihin. Ei tämä ole sen kummempaa. Erona vain se, että hitaammat saavat mahdollisuuden valita ensin. Tää on hyvä pointti joka kannattaa ottaa nyt jokaisen huomioon. Tosiaan Jokkiksessa auto valikoima on melkoisen kirjava ja siellähän olemme huomanneet että takavetoiset lähtevät etuvetoisiin verrattuna kuin NATO:n ohjus viivalta, mutta ovat täysiä vastaan tulijoita hitailla radoilla. Tämä on saanut aikaan mielenkiintoiset kisat tähän mennessä ja muutamia yllätys voittajiakin on tullut. SM-sarjassa sekavetoiset olisi ihan OK, mutta lähtö pitäisi olla sitten lentävä. Ja anteeksi nyt arvon kansalaiset, mutta täällä en usko että se tulisi toimimaan. Ainakaan minä en osaa sitä, vaikka pari kertaa olen ajanut kisoja, missä se on käytössä. Lohes Tiimiuudistus -> Turha tai ei, mie ymmärrän molemmat näkökulmat. Pyrkimyksenä ainoastaan saada homma mahdollisimman mielekkääksi niille tiimeille, joita pisteet ja mestaruudet jollain tasolla kiinnostavat. -> Yksityistallien kieltämisessä tuli virhe, joka korjattiinkin eilen Ennakko-ketjussa. En osannut kuvitella, että maalien, tunejen ja nimen jakaminen parin FRC-kaverin kesken tosiaan olisi kertakaikkiaan mahdotonta. Tiimikaverin kanssahan ei tarvitse muuttaa asumaan tai soitella edes viikottain. Tämä kohta on varmaankin nyt aiheuttanut suurimman napinan? Itse kyseenalaistin tämän asiallisesti (?) ja sain asiallisen vastauksen, kiitos siitä. Totta kai tiimimestaruus kasvattaa sitä virtuaalista pippeliä ja luo tiettyä kilpailuhenkeä ylle, kun huomaa että omallakin tekemisellä on merkitystä, vaikka ajaisit keskikastissa, mutta kuitenkin tuot tärkeitä pisteitä talliin tai viet niitä muilta pois. Kieltämättä siitä tuli hyvä fiilis molemmilla kerroilla, kun WoodHead Motorsport sen voitti, en kiellä. Sinänsä vain sääli, että kahden kuskin pisteet lasketaan mukaan. Kolmas kuski tuntee olevansa vain hupiäijänä seassa, jos hänen tekemisensä ei vaikuta tallin loppu tulokseen.
savulohi

savulohi 08.04.2012 in PPPP

Livetv.ru:sta ainakin pitäis löytyä streameja.
warcryFIN

warcryFIN 08.04.2012 in PPPP

Kellään mitään ehdotusta siitä, mistä sais katottua Moto GP:tä tänään illalla? Televisiosta ei pysty, kun ei ole kanavia, netin ihmeellisestä maailmasta pitäisi pystyä katsomaan, mutta mistä? Apuva! E: Sfädelle: ettei Evanescencea olis..? Näyttävä ei kyllä laulaja ole..
Koolon Descendens

Koolon Descendens 08.04.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Onkos tota Mehun Datsunia vielä myyty etiäpäin? Jos ei nii haluisin sen ostella. Micra menee myyntiin jos sen saan...
Mace

Mace 08.04.2012 in M&M - Lehti

"Volkswagen":http://macela.freeiz.com/Lehdet/Lehti%204/volkswagen.html !http://i.minus.com/ijrnH2QcG79pS.png!
Driver181

Driver181 08.04.2012 in Ei mulla muuta

Hyvöö pääsiäist koko frc:een väelle! !http://www.pakkotoisto.com/attachments/seksi-parisuhteet-deitti/79179d1333650356t-paeaesiaeispuput-puput.jpg!
RaabForRehab

RaabForRehab 08.04.2012 in Ei mulla muuta

Son semmonen juttu, että jos SM-sarjasta halutaan reilu ja mahdollisimman tasainen niin täytys olla vaan yks auto millä ajaa. Ei säädettäviä osia. Ehkä jokin tasotusjärjestelmä sitten myös niin hitaammat pääsee edes joskus vähän korkiammalle. Ei mulla muuta.
bizarretrip

bizarretrip 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

2:018.3 560 PI:llä.. Aika-ajossa tietenki semmosta räpellystä sitten, että saa nähä riittääkö edes a-lobbyyn.
savulohi

savulohi 08.04.2012 in Ei mulla muuta

No en. Onpahan annettu mahdollisuus ymmärtää. :) -
PetuK

PetuK 08.04.2012 in Ei mulla muuta

Elä Lohes ressaa, Näillä mennään, itkijät itkeköön. Aina niitä kuitenkin riittää. Asiallinen palaute on asia erikseen ja se on tietysti aina tervetullutta! Ugh.
savulohi

savulohi 08.04.2012 in Ei mulla muuta

^Tshihihihh^ Tulin kotiin ja täällä on kamppailun jälkiä, mutta rosmoa ei enää näy. Ihan tosi, jos muutama pieni muutos SM-sarjan kuvioihin pistää nupin noin kuumaksi, niin kannattaa varmaan pysähtyä hetkeksi miettimään. Nyt kannattaa muistaa se, että mitä tahansa muutoksia on tullut taikka tuleekin, niin niiden tarkoitus ei ole pistää hommaa läskiksi. Päinvastoin. Yritetään lähestyä muutamia asioita vähän eri kantilta jos vaikka sarjasta saataisiin entistäkin tasaisempi ja kiinnostavampi. Yleisiä keskustelunaiheita lobbyissä ja forumeilla on esim. tällä kaudella ollut: *Subaru on paras auto ja kaikki ajaa sillä. Samat kuskit kärjessä, lobbyjaot ja tasoerot=mielenkiinnon säilyttäminen.* -> Koska PI ei monestikaan kerro autojen voimasuhteista todenmukaisesti, koitetaan rakentaa tasaiset autot lähestymällä asiaa painojen, tehojen ja renkaiden kautta, pienistä PI-eroista niin välittämättä. Kaupan päälle hitusen realistisempi. -> Autoja käyttöön rajallinen määrä ja niiden valintajärjestys niin, että altavastaajat saisivat ennalta mahd. hitusen paremman kaluston ja kovemmat kuskit tyytyvät pieniin kompromisseihin. Jokkiksessahan on myös rajallinen määrä autoja käytössä ja valikoima tuo väriä kisoihin. Ei tämä ole sen kummempaa. Erona vain se, että hitaammat saavat mahdollisuuden valita ensin. -> Tiukemmat upgrade-säännöt, että erot eivät entisestään kasvaisi kärjen autonrakennustaitojen ansiosta. *Tiimiuudistus* -> Turha tai ei, mie ymmärrän molemmat näkökulmat. Pyrkimyksenä ainoastaan saada homma mahdollisimman mielekkääksi niille tiimeille, joita pisteet ja mestaruudet jollain tasolla kiinnostavat. -> Yksityistallien kieltämisessä tuli virhe, joka korjattiinkin eilen Ennakko-ketjussa. En osannut kuvitella, että maalien, tunejen ja nimen jakaminen parin FRC-kaverin kesken tosiaan olisi kertakaikkiaan mahdotonta. Tiimikaverin kanssahan ei tarvitse muuttaa asumaan tai soitella edes viikottain. Toivottavasti tämä nyt vähän avaa niitä syitä miksi kokeillaan muutamia uusia juttuja. Jos nyt kuitenkin vielä tuntuu että Iso Paha Lohes yrittää pilata kaiken niin laita vaikka ihan rohkeasti YV:tä niin mietitään yhdessä että onko mitään tehtävissä. Tuntuu jotenkin typerältä vääntää tällaisista asioista kun ainut pyrkimys on tehdä kaudesta ja kisoista entistäkin mukavampia mahdollisiman isolle joukolle. Ei mulla muuta.
djrunkkari

djrunkkari 08.04.2012 in PPPP

Mutta kukaa unohda syödä Mutta viimenen keppana ?
djrunkkari

djrunkkari 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

korkki kiiini, robin alkaa pettään tiukkaa reeeniä tää päivä.
djrunkkari

djrunkkari 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

Nikde wrote: Treenaa ku suumahheri. LoL! =D
yksi peukku
Finski fani

Finski fani 08.04.2012 in Kännitopic

Sfäiski on luv ja Jani kansa! Kaverien kanssa iltaa viettämässä oltiin. Kansanmusaiikkia kuunneltiin kadulla. Pirun hyvin soitti. Ostettiin levykin. Viululla vetäsi paranoidinkin. Miksei hyvää musiikkia arvosteteta? Kivasti meni kävely kun isnomniumia kuuntelin. Hyvä Pelikaanit!
JANIchargedTT

JANIchargedTT 08.04.2012 in Kännitopic

kännissä ja ryyneissa muutenki vitun seksain. pohjal ollaaa j a alaaspäin menossa. Eik kit täsvittuikkssaa
Exami

Exami 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

Helposti matalia 2:17 aikoja, alle sen ei sit millään.. noh kaipa tuolla A-lobby rähinöihin pääsee mukaan.