Forum - Recent Posts

PetuK

PetuK 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Koolon Descendens wrote: Eli tallipisteisiin lasketaan tällä tiedolla kahden parhaan kuljettajan pisteet... Tarkoitetaanko tällä siis sitä, että+kauden lopussa+ lasketaan tallin kahden parhaiten pisteitä saaneen kuskin pisteet yhteen vai lisätäänkö tallipisteisiin+kilpailukohtaisesti+yksittäisen kilpailun tallin kaksi parasta? Mielestäni jälkimmäinen vaihtoehto olisi parempi, tällä tavoin ei tarvitsisi antaa "tallimääräyksiä" koska tallin saaman pistemäärän kannalta ei olisi väliä kuka on milläkin sijoituksella. En tätä keskustelua ole kauhean aktiivisesti seurannut, joten en tiedä onko asia jo näin tai onko joku muu sitä jo ehdottanut. Jotain napinaa pistesysteemistä täällä näytti kuitenkin olevan... :)
Kisakohtaisesti se on ennen ollut. Säännöt päivitellään tässä jossain välissä.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Eli tallipisteisiin lasketaan tällä tiedolla kahden parhaan kuljettajan pisteet... Tarkoitetaanko tällä siis sitä, että+kauden lopussa+ lasketaan tallin kahden parhaiten pisteitä saaneen kuskin pisteet yhteen vai lisätäänkö tallipisteisiin+kilpailukohtaisesti+yksittäisen kilpailun tallin kaksi parasta? Mielestäni jälkimmäinen vaihtoehto olisi parempi, tällä tavoin ei tarvitsisi antaa "tallimääräyksiä" koska tallin saaman pistemäärän kannalta ei olisi väliä kuka on milläkin sijoituksella. En tätä keskustelua ole kauhean aktiivisesti seurannut, joten en tiedä onko asia jo näin tai onko joku muu sitä jo ehdottanut. Jotain napinaa pistesysteemistä täällä näytti kuitenkin olevan... :)
Mudinski

Mudinski 08.04.2012 in Forza 4

hulluseon wrote: Ristiohjaimesta ylös päin nappulaa painaa hän.
Aivan niinkuin en olisi painellut kivasti kaikkia nappeja vuorotellen suuntaan jos toiseen :)
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in Forza 4

Ristiohjaimesta ylös päin nappulaa painaa hän.
Mudinski

Mudinski 08.04.2012 in Forza 4

Onko Forzassa mahdollisesti jossakin asetus, joka ottaa telemetrian pois käytöstä ? Vituttaa suatanasti, kun ei saa sitä näkyviin... Eipä sitä ole näkynyt ainakaan tämän vuoden aikana kertaakaan...
RaabForRehab

RaabForRehab 08.04.2012 in Oma kulkineesi

Nonnii.. Nyt ois Audin alle ruuvailtu kesäkiekot. Ikävä kyllä jousimadallus jätti perän sentin liian korkeaksi(tässä vielä hämää kun auto on montussa) ja taakse pitäs heittää vielä sentin limppu väliin. Keskimerkit on vielä hävyksissä myös..
Mace

Mace 08.04.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Mmm... raikasta hedelmäkakkua.. :P
vaiski75

vaiski75 08.04.2012 in DRIFTING

Loistavaa Mudi. Minä päivittelen tuota ohjetta noiden Sport renkaiden osalta, kunhan on itsellä oikeasti aikaa kokeilla ja ihmetellä.. On korvan takana.. Siistin tota ohjetta jossain vaiheessa muutenkin.. Mutta jo tässä vaiheessa voin sanoa, että ei ole olemassa Calculatoria / kaavaa mikä tekisi jokaiseen autoon kunnon tunet. Se toimii vain yhdessä autossa ja ilman testaamista nää ei vaan toimi..
Storkki

Storkki 08.04.2012 in DRIFTING

Hyvät ohjeet.
Mudinski

Mudinski 08.04.2012 in DRIFTING

Ensimmäinen prinsiippi. Forzan pisteluisunta < = > Ei-Forza pisteluisunta. Kummassa sitten haetaan sitä taitavinta kuskia tai mitä tahansa yms saa jokainen itse päättää, siitä emme ala kinaamaan toivottavasti. Taas Aurinkokuningasta lainatakseni, perus prinsiipit ovat kuitenkin kunnossa tässä autossa. Tästä on hyvä jatkojalostaa... Huomioikaa ihmeessä hyvät ihmiset, että onko auto kenties suunniteltu kytkintä käyttäville, käsijarrun ystäville vai Turkulaisille. Puhumattakaan ratin käyttäjistä tai norm/simu ohjauksella ajavista... Taikka Jänöjusseista... Itse pädillä, kytkimen kanssa ja ohjaus simulationilla. Vanhan RäXän vakio renkaillakin on yllättävän hyvä vedellä luisussa ja ennen kaikkea ns. luisumisen helppous. Mutta, tuota en allekirjoittaisi, että stock- tai street-rengastuksessa olisi riittävästi pitoa. Ehkä juurikin tuohon pisteluisumiseen onkin, mutta... Ehkäpä kokenut/hyvä luisukuski pystyy hyödyntämään sport-rengastuksen tuoman lisäpidon. En kuulu kumpaankaan edellä mainituista, mutta minua ainakin hyödytti sporttien laittaminen alle ( paineet 1.9 / 1,7 ) ajatellen tandem ajelua esim... 33t ja risat kävin testaamassa vanhempaa seiskaa Positanolla 10 kiekkaa ( stock-renkailla ). Ajoin muuten ensimmäistä kertaa tuota rataa tässä Forzassa btw... Joo meen takaisin hengitteleen kittiä talliin... Jatka Sfäde... Edit: btw... Topicin alkuviestit täyttä rautaa...
PetuK

PetuK 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Hmm..eikai siinä ny kerpele sentään ole kämmiä käyny... Toi on muutenkin vähän kökköjuttu. Vajaat pisteet periatteessa, mutta jos roikkuu mukana niin sitten ei..jne. Faak. Ketkä esim. A:ssa jäi viimeks matkalle? e/ vaarkrai vimone maaliin ajanu?
TehBigBunny

TehBigBunny 08.04.2012 in Ei mulla muuta

Taas ?
MehuSukka

MehuSukka 08.04.2012 in DRIFTING

Myö sain MkIV Supran aika jännän nopsasti itelle sopivaksi. Parin testikerran jälkeen tuntu jo hyvältä. E/ Jolla juuri pesin sfäden silvioineen Drifting in Italy rivalsissa.
vaiski75

teemu1337 wrote: Neloskoppasta Supraa en ole onnistunut saamaan omaan käteen sopivaksi sitten millään. Tod. näk. vika löytyy ratin takaa, mutta silti.
Mä lupaan heti tehdä, kunhan ensin tiedetään millaisia autoja porukka haluaa.. Mä nakerran jossain vaiheessa tuohon SX.ään vaihtoehtoisen asetuksen, jolla saa sitten oikeasti vauhtia.. + Pitää tuotakin vielä testata, mutta odottelen palautetta ensin..
djrunkkari

djrunkkari 08.04.2012 in Ei mulla muuta

!http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/521989_10150721826029076_672489075_9182820_1392900916_n.jpg! Viime yönä ufot sieppas mut.
teemu1337

teemu1337 08.04.2012 in DRIFTING

Neloskoppasta Supraa en ole onnistunut saamaan omaan käteen sopivaksi sitten millään. Tod. näk. vika löytyy ratin takaa, mutta silti.
RauhaMees

RauhaMees 08.04.2012 in Valokuvaus

Mä menin vaa jotai asetuksii säätelee siellä ja sitte ne hävis. No onneks niitä kuvii ei ollu paljoa.
Eeegac

Eeegac 08.04.2012 in Valokuvaus

:D Ihan omiani vissii näin sitten? Haha. Jännästi hävis. Ei siinä, passeleit kuvia oli mitä kerkes näkemään.
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in DRIFTING

Elä turhaan. Mulla jää ajamiset tämän päivän jälkeen aika vähiin seuraavaan kahteen viikkoon.
vaiski75

Mä Hulli lähetän tuon 240SX.n sulle. Siinä on enemmän pitoa vaikka onkin edellen luisupulkka varsinaisessa mielessä.. Kivasti sitten kuulisin sinultakin, mitä ominaisuuksia halutaan lisää..